{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.620 visninger | Oprettet:

Kat-a-strofe Hvad skal man gøre {{forumTopicSubject}}

Hej KatteGalleri.
Mit Navn er Hc og 22 år gammel og har en Kat ved navn Gaia,

Gaia er en helt normalt huskat og er 2,5 år gammel og her er historien som jeg gerne vil have lidt hjælp til.

Jeg er design studerende og har boet i københavn og har haft Gaia siden jeg flyttede til min egen lejlighed. Jeg valgte at tage min Bachelor Praktik i Finland Helsinki i Juni - december 2013 hvor jeg også kunne bo sammen med min finske kæreste men måtte ikke tage Gaia med grundet regler i hendes lejlighed. øv noget pis men skulle afsted fordi min uddannelse kaldte. Men for at beholde Gaia i familien indtil jeg kommer tilbage passer mine forældre på hende. Det skal siges at hun kun har fået meget meget mere plads da jeg boede i 38m2 og nu bor i 106m2.

Gaia er en sund kat, en smule buttet og har en forkærlighed for at sove. hun har været meget mere legesyg og løbet rundt og brugt kattebakken flittigt. det tog hende 2 dage at føle sig sikker i det nye hjem. Men desværre er der begyndt at ske ulykker.

Vi har været til dyrelægen, hun er rask, hun spinder og leger og løber rundt og mjawer stadig når mine forældre kommer hjem bare fordi hun vil kæles med eller have lidt mere mad fordi hun nu engang er en tyk flæske mis smiley

men hun tisser på ALLE møbler, tæpper, og gulve, det stinker i HELE lejligheden men hun laver stadig nr 2 i kattebakken og tisser pænt når man ser på men det er helt utåleligt for mine forældre og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Stadig det samme kattegrus som hun altid har haft, mere leg og plads, og vi ved bare ikke hvad vi skal gøre.

Det er blevet en byrde og et kæmpe problem og mine forældre tør ikke invitere gæster længere grundet stanken.