kattens hale {{forumTopicSubject}}
Hej.
Her til morgen ville jeg give min kat en reje som hun normalt får en gang imellem.
Hendes hale blev denne her gang bare virkellg tyk og hårene stod ud til alle sider mens hun svingede den frem og tilbage og nogengangenor den lige op.. hun brugte sine poter til nærmest at fange rejen fra mig.. det gør hun normalt men denne her gang synes jeg det var en lidt agressiv måde...Jeg fandt et billede på nettet om kattens hale hvor der er to billeder som kunne være det humør hun var i.. i kan næsten regne ud hvilke to jeg mener (har vedlagt billedet). ville høre om det bare er mig der tolker hende forkert.. ? Hun har virket lidt sur de sidste par dage..
aug 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 21
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Er der sket noget i hjemmet de sidste par dage?? Forandringer, nye møbler, flytning, flere dyr??
Er hun neutraliseret og hvor gammel er hun, er hun inde kat eller kommer hun også ud??
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
aug 2013
Og nej satte mig på hyk eller hvad det hedder. Hun er neutraliseret og er 4 år gammel og indekat.
Vi legede ikke.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men jeg tænker bare at hvis hun har ændret adfærd over det sidste stykke tid, så er det noget du skal være opmærksom på, det kan selvfølgelig godt have betydning at et familiemedlem mangler i det daglige, og det vil normalisere sig når hun vender hjem, men gør det ikke det eller bliver det mere anderledes adfærd, så bør du få hende tjekket, for en aggressiv sur kat som ikke normalt er det, kan opføre sig sådan pga sygdom/ smerter..
Men se lige om det er dig der overfortolker eller det blot var nogle enkeltstående tilfælde, det er din kat og du kan bedst bedømme om det er en væsentligt adfærdsændring eller ej..
aug 2013
kattens hale