1.150 visninger
|
Oprettet:
katte tisser overalt? {{forumTopicSubject}}
hej
min to katter tisser overalt, også selvom der ikke rodder med tøj og alt det der, og det er vildt irretrende her i går aftes var jeg på vej i seng og så at min dyne var overpisset og skidt på, og jeg er træt af det håber i kan give nogle tips om hvad jeg skal gøre
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Er de fertile eller neutraliserede??
Er kattebakkerne rene og med grus de er vant til, samt hvor mange kattebakker har de??
Er de tjekket for sygdomme??
sep 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
Begge er kastaraert
Jeg lågge ikke min dør da de altid sover inde hos mig unde min dyne, og hvis min dør er lukket grasse de på døren hele natten og dagen og det kan jeg ikke holde ud.
jan 2012
Det er vigtigt at de kommer til dyrlægen og bliver tjekket, da det er meget smertefuldt for katten og kun kan helbredes med hjælp fra dyrlægen..
sep 2013
jan 2012
sep 2013
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Dine katte skal have et frirum hvor hunden ikke kan komme og du skal træne hunden så den ikke jager dem.
Normalt er jeg ikke vild med gitre, men du får brug for et indtil du/familien har trænet hunden til ikke at jage kattene.
Når min datters hund en sjælden gang er her, har den snor på, for ikke at jage kattene, min gamle kat kunne holde den på afstand, men ikke dem jeg har nu.
Snor kan bruges under træning, men er jo ikke noget en hund kan gå med hele tiden, derfor må kattene have et stef hvor den ikke kan komme + det er vigtigt der er 1000 steder hvor kattene kan komme op og væk fra hunden held og lykke med det store arbejde der venter på dig, og det kan lade sig gøre
sep 2013
katte tisser overalt?