{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Camilla K
Camilla K
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

katte tisser overalt? {{forumTopicSubject}}

hej

min to katter tisser overalt, også selvom der ikke rodder med tøj og alt det der, og det er vildt irretrende her i går aftes var jeg på vej i seng og så at min dyne var overpisset og skidt på, og jeg er træt af det håber i kan give nogle tips om hvad jeg skal gøre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte tisser overalt?
  • #2   18. sep 2013 Hvor gamle er kattene??

Er de fertile eller neutraliserede??

Er kattebakkerne rene og med grus de er vant til, samt hvor mange kattebakker har de??

Er de tjekket for sygdomme??

• Camilla K
    Camilla K Tilmeldt:
    sep 2013

#4   18. sep 2013 Kattene er cirka 4
    Begge er kastaraert
    Jeg lågge ikke min dør da de altid sover inde hos mig unde min dyne, og hvis min dør er lukket grasse de på døren hele natten og dagen og det kan jeg ikke holde ud.

• #5   18. sep 2013 Hvis det er noget de ikke har gjort før, så syntes jeg du skal sige til dine forældre at de kan have en urinvejslidelse, det gør nemlig at kattene bliver urenlige fordi det gør ondt at tisse.

Det er vigtigt at de kommer til dyrlægen og bliver tjekket, da det er meget smertefuldt for katten og kun kan helbredes med hjælp fra dyrlægen..

• Camilla K
    Camilla K Tilmeldt:
    sep 2013

#6   18. sep 2013 Nej de har gjordt det i et stykke tid nu ?

• #7   19. sep 2013 Jamen er de blevet tjekket ved dyrlægen??

• Camilla K
    Camilla K Tilmeldt:
    sep 2013

#8   20. sep 2013 Nej jeg tror de bliver tresset over min hund fordi den jager dem

• #9   20. sep 2013 Ok så ved du også hvad du må arbejde med smiley
    Dine katte skal have et frirum hvor hunden ikke kan komme og du skal træne hunden så den ikke jager dem.

Normalt er jeg ikke vild med gitre, men du får brug for et indtil du/familien har trænet hunden til ikke at jage kattene.

Når min datters hund en sjælden gang er her, har den snor på, for ikke at jage kattene, min gamle kat kunne holde den på afstand, men ikke dem jeg har nu.
    Snor kan bruges under træning, men er jo ikke noget en hund kan gå med hele tiden, derfor må kattene have et stef hvor den ikke kan komme + det er vigtigt der er 1000 steder hvor kattene kan komme op og væk fra hunden smiley held og lykke med det store arbejde der venter på dig, og det kan lade sig gøre smiley

• Camilla K
    Camilla K Tilmeldt:
    sep 2013

#10   22. sep 2013 Okay tak for hjælpen alle sammen

Kommentér på:
katte tisser overalt?

Annonce