{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Tørfoder uden korn {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Min kat (alm. huskat, 3 år) får lige nu Hill's til steriliserede katte, som kan fås hos dyrlægen, men jeg vil gerne skifte til et foder der er mere naturligt.

Det nye foder skal være uden korn og så naturligt som muligt. Samtidig skal det stadig forebygge urinvejssten, give flot pels og gøre de andre gode ting, som det han får nu gør.

Mit spørgsmål til jer er så; hvilket foder (som opfylder mine kriterier) er bedst?

På forhånd tak
- Mie smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tørfoder uden korn
  • #1   3. sep 2013 Stella har lavet en lille hjemmelavet test af nogle af de populære konfrie tørkost produkter
    (link fjernet)

Personligt Råfodre jeg selv og hvis man ikke vil råfodre opfodre jeg til at man servere kornfrit <b>vådfoder</b> af hensyn til væsken. Det er ikke muligt for en kat at drikke nok vand til at opveje væskemanglen i tørkost. Den kan godt drikke nok til at den har det ok men tørkost er meget hårdt for nyrene.

LUX fra Aldi er kornfrit og har 60% kød i deres dåser.

• #2   3. sep 2013 For at forebygge urinvejsinfektioner drejer det sig om at katten får vædske nok. Så vådfoder et par gange om dagen gerne med lidt vand i. Og en drikkefontæne er en god idé for de fleste kattes vedkommende, da det ofte lokker dem til at drikke mere.

Jeg har lige bestilt Feline Porta Grain Free. Så må jeg se, om kattemisserne kan lide det smiley

Kommentér på:
Tørfoder uden korn

Annonce