1.670 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Dyreklinik? Dyreklinik?

Hejsa.
Jeg skal have stereliseret min kat, og kigger efter en god dyrlæge til en rimelig pris! Jeg bor i Odense og må gerne være en klinik i Odense.
Jeg har ringet lidt rundt og forhørt mig om priser m.m. og har fundet priser fra 900-1700 kr.
http://odensedyreklinik.dk tager kun 900 kr. for at sterelisere en kat, er det ikke meget billigt? og hvorfor er de så billige? De har lukket nogle dage lige nu, så kan ikke ringe ind og spørge.
Ellers har de fleste klinikker jeg har ringet ind til en pris på omkring 1500-1700 kr.
Jeg har set mig lidt lun på http://www.dyrlaegehuset-odense.dk/ men der er prisen på 1650 kr.
Hvad ville i anbefale? Prisen svinger jo meget fra de to, men har i et bud hvorfor?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyreklinik?
  • #1   29. aug 2013 Tror det har noget at gøre med hvor meget der er i pakken. smiley Vi gav omkring 1200-1400 for at få fixet vores den ene kat, og det var med kasteration, øremærkning og meldlem i det danske katteregister. smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #3   29. aug 2013 Hvis det er den dyrlæge der ligger på Læssøegade 9, 5000 Odense C og hedder
    "Dyrlægen læssøegade" de har ingen website..
    De har det samme tlf nr som de har
    http://odensedyreklinik.dk som ligger på adressen Pårupvej 68 A Odense NV

Så jeg ville holde mig langt væk.

Har du læst denne website.? http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

• #4   29. aug 2013 Bemærk at teamet af de såkaldt " dygtige dyrlæger" der er ansat på odensedyreklinik, ikke har nævnt deres navn(e)!!!! Det bør vække undren og mistanke.
    Deres hjemmeside er nøjagtigt mage til den, jeg før har set fra Dyrlægehuset Fedet, og det er Jens Breth Hansen der driver den gesjæft. smiley

Så hvad jeg vil anbefale? At du holder sin kat langt væk fra odensedyreklinik, og ofrer de få hundrede kroner mere, det koster at få den behandlet forsvarligt.
    Synes absolut at Dyrlægehuset, som du har set dig lun på ser meget mere fornuftig ud (det undrer mig dog, at der ikke står noget om, at de er medlem af Dyrlægeforeningen).

• #5   29. aug 2013 900 er jo selve steriliseringen, så kommer bedøvelse, øremærke osv oven i

• #6   29. aug 2013 Har hørt om ham på Læssøgade, og ham nærmer jeg mig absolut ikke med min kat! Er han den samme som ham på Pårupvej så går jeg i hvert fald ikke derind.

Så tror jeg at det bliver dem på Bogensevej. De virker rigtig søde i telefonen. Når jeg ringer til dem igen, kan jeg lige spørge om de er medlem af dyrlægeforeneingen.
    Men tak for jeres svar. Så fik jeg i hvert fald afklaret min tvivl!

• #7   29. aug 2013 Der står på hjemmesiden at sterelisation koster "900 kr. alt incl."

• #8   29. aug 2013 Men så er spørgsmålet så bare hvad de syntes er alt. incl. jeg tvivler på øretatoveringen er det..

• #9   29. aug 2013 Jeg kender slet ikke Odense, så aner ikke noget om dyrlæge på Læssøgade eller Pårupvej, men JBH flytter klinikker rundt omkring, og hjemmesiden kan jeg som sagt genkende, og Janne har opdaget, det er samme telefonnummer.
    For nogle år siden havde han også flere klinikker i Århus-området (og pt. har han også klinik på bl.a Amager og vist også Silkeborg og Vejle)

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #10   29. aug 2013 Jeg synes det lyder meget mærkeligt at denne hjemmeside som Maja H har sat ind
    http://odensedyreklinik.dk har det samme telefon nummer som på hans anden klinik på Læssøegade 9, 5000 Odense C ..

Det kan man se her, når man søger på ""dyrlægen læssøegade 9 ""

(link fjernet)

• #11   29. aug 2013 Nemlig Janne.

• #12   29. aug 2013 Jeg har hørt om ham for mange år siden, og fandt ud af for nylig at han stadig praktiserede i DK, hvilket forbavsede mig. Så jeg fandt hurtig ud af at han var på læssøgade, men også mange andre steder i danmark.
    Men havde ikke opdaget at det var ham på den på Pårupvej også.

• #13   29. aug 2013 Godt du opdagede det i tide!

(Man skal altid være altid på vagt, når en dyrlæge ikke engang opgiver sit navn på sin egen hjemmeside).

• #14   29. aug 2013 Den berygtede JBH arbejder sammen med en anden med initialerne RFH, han er lige så slem og tilknyttet dit første link.

Har for nylig lavet et frygteligt indgreb på en hunkat der skulle neutraliseres.
    Godt du ser dig om, der er en grund til at nogen dyrlæger er så billige.
    De er dyre i længden, når andre skal reparere deres makværk

• #15   30. aug 2013 Det var også derfor jeg ringede rundt og var lidt mistroisk til prisen. Og derfor jeg oprettede denne debat for at se om andre vidste noget mere. smiley
    Men så er det bare at advare alle sine venner om disse to klinikker, og andre klinikker.
    Det betaler sig at lave en ordentligt undersøgelse omkring tingene.

• #16   30. aug 2013 jeg kan VARMT anbefale overgade dyreklinik, den er en smule billigere end odense dyreklinik. men til gengæld for man service for pengene, de er meget gode til at tage sig af både dyr som ejerne. samt de er med ISO - certifikat
    her http://www.overgadesdyreklinik.dk/

Kommentér på:
Dyreklinik?

Annonce