min lille bølle er væk :´(( {{forumTopicSubject}}
(link fjernet)
min lille mis er væk :´((
han er hand til hund sår jeg passe min mors hund i 4 dag og de lag sammen og aldt der det
men sår en dag hvor vi skul ud logge hund dør op og bølle rend ud og vi kan ikek fenne ham :´((
han er ikke vandt til at hvad ud efter vi er fløtte til tyskland vi bor i en stort bolle omrod nu og dør skal kun smærk men mors hund lågge den op
er ned og kalle på ham hvad dag og nat med mad og hans lille tøj mus som han elsker men han er her bag ikke
og palle går og kalle på ham ..
jeg vil sår godt har en ny kat dag jeg ikek kan holle ud at kun at her en mis
sår vis du/ener jer har en lille rød killin sår sig lig til
K.H john
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 15 Svar: 56
dere r mange ander kate her i romoder og også hunde og masse af biller
dag jeg bor i tyskland komme han ikek hen til dem
han er øremark men han er ikke meldt en i sytem i nu dag han nomal ikek mår komem ud
apr 2005
ja han er kastereret
apr 2005
jeg har sadt seler op i hvad opgan i romrod her får 3 dag side og han har vad væk i 5 dag nu
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
apr 2005
tak men han er mag sky og er umulle og får en når han er ud han løbe væk når dere r en hun han ikke kenne
apr 2005
ja men jeg kan ikek huske det nummer der står i hans ør efter vi fløtte her ned er det meser prpir væk
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.582
apr 2005
ja jeg har bed alle børen her i romrod og se efter ham og jeg har kigge elle kelel rom i gemmen og loft også jeg mår jo bag hobe han er i live i nu
apr 2005
apr 2005
ja vis jeg skal har en kat fra dk sår er jeg også vile til at får det onder er lig komme hjem får jeg kunne ikke fenne ham :´((
min lille bølle er væk :´((