{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gratis prøver
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #1   17. aug 2013 Jeg ville ikke give mine katte det foder, det er ikke et godt kvalitets foder..
    Det meste i foderet er Majs....De første 2 - 3 på listen burde være kød der skal står først i Ingredienserne. smiley

Ingredienser: Majs, kylling (min. 16%), fiskemel, kyllingefedt, oksetalg, grevemel, hvedegluten, hydroliseret kyllingeprotein, helæ gspulver, ris, svinefedt, ø lgæ r, roetræ vler, vallepulver, svineprotein, DL-methionin, fosforsyre (urinforsurende), inulin, ammoniumklorid, taurin, yucca ekstrakt.

Jeg køber Applaws og Orijen hvor der er 80 % kød i på zooplus

• #2   17. aug 2013 Melder mig enig med Janne, det er desværre rigtig dårligt foder, hvilet jeg også har påpeget over for bilanx, de stoppede med at svare da jeg remsede deres ingredienser op (de skrev til folk at det var super godt med masser af kød)
    Æv, for jeg elsker virkelig gratis prøver;-)

• #3   18. aug 2013 Jeg er helt enig med Janne, jeg har også fået sådan et par vare prøver på det, og kattene har fået et par stykker som godbidder, men jeg tror resten ryger ud, for det er da kun egnet som hønsefoder..

• #6   18. aug 2013 Jeg er optimist, hver gang supermarkeder får nyt foder læsere jeg bagsider;-) indtil videre desværre uden held:-\

• #7   19. aug 2013 Hvor i landet er det? Vores er ret glade for de tyggestænger de har smiley Eller, de elsker generelt tyggestænger smiley

• #8   19. aug 2013 Mon ikke det godt kan gå som godbider? (: De der prøveposer er jo som regel ikke så store. Men tak for tippet.

• #9   19. aug 2013 Jeg bruger altid prøveposer som godbidder...
    Uanset hvilket foder det er smiley
    Når de får et sundt nærende fuldfoder og al den vådfoder de kan æde, så er det vist ikke jordens undergang at der er lidt korn/kulhydrat i de foderprøver der bliver brugt som godbidder smiley

Kommentér på:
Gratis prøver

Annonce