Sygdom {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Min hunkilling Momo, som er født i januar, er en blanding mellem Maine Coon og Huskat, og hun har fået en vaccination hos dyrelægen. Det var midt i Juni, og da erklærede dyrelægen hende sund og rask.
I starten af sidste uge begyndte hun at nyse, og hun kastede også op en gang op tirsdag og en gang onsdag. Derefter livede hun lidt op igen og nøs ikke særlig meget, men fortsatte dog med det.
De sidste par dage har hun så haft rigtig meget søvn i især det ene øje, som jeg forsigtigt har fjernet. Det begyndte dog at blive rigtig meget i det ene øje, og hun begyndte at gå og knibe det lidt sammen.
I dag kniber hun det helt sammen, og da jeg åbnede det helt, virkede det lidt rødligt, hvor det bør være hvidt.
Er der nogen, der har nogle former for erfaring og måske nogle gode råd til sådan en situation her?
Hun har været lidt sløv på det sidste, men har stadig sin "ninja-tid", hun stikker da stadig snuden i det meste, selvom jeg må indrømme, at hun har sovet lidt mere, end hun plejer. Hvad skal jeg gøre? Nogle råd og erfaringer? Gerne hurtigst muligt! Håber I kan og vil hjælpe!
Mvh. Kirstine
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Jeg vil tro dyrlægen gerne vil se og undersøge hende, så du skal nok derhen og få en vurdering/diagnose.
EDIT: glemte i farten: Rigtig god bedring
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
God bedring
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
En er ikke nok
maj 2013
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 4
maj 2012