Nunu 1år, forandret meget! :) {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger, så fylder Nunu 1 år idag..
Og puha hvor har han forandret sig meget og været så stærk.
Det startede jo med vi hentede Nunu da han var en 12-14 uger gammel, vi faldt for ham med det samme, for da vi fik ham i armene, begyndte han og spinde og han lagde sig bare i ens arm. Ingen af os kunne stå for ham, så han kom med hjem lige med det samme, for han ville passe så godt til Jax.
Der var meget dæmpet lys der hvor vi hentede ham, men det tænkte vi jo ikke videre over, da det var en af mine gamle venners mor vi hentede ham ved.
Da vi så kommer hjem med ham, kan vi se han bare er helt vildt beskidt, hans hvide pels var jo ikke hvid, han var smask fyldt med lopper, og det var meget slemt, jeg sad og bare pillede mindst 150 lopper af ham, og kvaste dem på et stykke køkkenrulle, og så havde han øremider oveni også.
Vi fik ham så til dyrlæge og blev lige kigget i ørene, og fik kur også var det meningen at han skulle have haft hans første vaccination også, men den ville hun ikke give ham deromme fordi han simpelthen også var ramt af noget forkølelses lign noget, han nøs hele tiden, så hun gav ham lidt i mod det, så han kunne komme hurtigere oven på og få hans vaccination.
Vi får ham så neutraliseret, øremærket og han fik hans vaccinationer.
Så følte vi jo alt var godt på plads, og ham og Jax kom rigtig hurtigt ud af det med hinanden og han kaldte ikke på hans mor eller søskende, så det hele var bare godt!
Men jeg ligger så mærke til at han ikke vokser helt så meget som jeg egentlig synes han burde, så vi vælger og tage til dyrlægen igen, og få ham tjekket i hoved og r*v. Vi fortæller dyrlægen om stedet han kommer fra og hvordan han så ud da vi fik ham hjem. Hun siger at sådan som vi forklare lyder det ikke til han har haft en godt hjem inden os, og at det kan have noget med det og gøre, hun tjekker ham så, og finder en mislyd på lungen og lige i det hun siger det bliver jeg utrolig nervøs for den stakkels lille mis, men hun siger så heldigvis at det kan være en influenza i lungen eller muligvis en tidligere skade, som han sagtens kan leve med, så vi får nogle piller til ham, hvis nu det skulle være influenza og så ville hun lige lytte på ham igen, når vi skal om og have ham vaccineret igen. Da hun kunne se han faktisk havde det godt, og var en flot kat, så hun var sikker på han var kommet en godt sted han.
Vi har selv oplevet en stor forandring hos Nunu, da han i starten var glad for <b>alt</b> godt der skete med ham, bare du kiggede på ham. Så var det som om at han aldrig havde oplevet det før og det bare var glæden, han var ikke som alle andre katte, legetøjet var ikke spænende og det eneste han søgt var ren tryghed, at vi var der hele tiden, men nu, der elsker han når vi finder noget legetøj og kaster, lege med Jax, putte hos os og alt det en kat nu kan li.
Jeg er så glad for at se han har fået det så godt.
Undskyld det blev lidt langt, men hans start på livet hænger stadig på mig, da jeg aldrig havde regnet med det fra det sted vi fik ham.
Vedhæfter lige et billed fra den dag vi fik ham.
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
aug 2012
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
Dejligt at sådan en lille killing fra tvivlsomme kår, kom til et hjem hvor han kunne få den rette omsorg, og nu er blevet en flot, rask og veltilpas kat
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 372 Katte: 4 Emner: 182 Svar: 7.229
Jeg har det som Tinka, jeg synes at det er en solstrålehistorie og hvor er det dejligt at I valgte den kat - selvom det har kostet penge og tålmodighed.
Man kan i hvert fald sige, at han er i en vældig god foderstand og der er ingen tvivl om, at han har fået et godt hjem.
Tillykke fra Elvis og Freddie
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Annoncer: 1 Emner: 68 Svar: 9.959
Tillykke Nunu!
aug 2012
Jeg har aldrig truffet et bedre valg, og er bare så glad for vi kunne gøre noget godt for ham.
og tak!
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 141
aug 2012
Ja han er super dejlig, han var meget typen der lagde for sig selv i starten, nu vil han helst ligge hos mig hele tiden. Det varmer om hjertet.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.112
aug 2012
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 33 Svar: 580
Og tillykke med fødselsdagen Nunu siger Feline:)
aug 2012
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
aug 2012
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Og hvor er han da bare en charmetrold
aug 2012
Nunu 1år, forandret meget! :)