{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Jyde lopper,måske :( {{forumTopicSubject}}

Min nyindkøbte mc dreng havde desværre lopper da jeg købte ham.
Brugt frontline i flere år og altid virket på mine dyr (3 hunde og 3 katte). Dvs de har ikke haft lopper i alt tilfælde,men det har de så fået nu. Dvs har "kun" fundet lopper på Silver (nyindkøbte kat) og min labrador blanding og han er desværre slået ud nu med røde plamager og nogle væskende sår fordi han klør sig til blods.
Ved at blive vanvittig.
Har heldigvis ikke gulvtæpper men fliser og trægulve.
De har alle fået en loppekur, for 3 uger siden men gav så igen i forgårs til katten og hunden da jeg fandet lopper på dem endnu. Hunden kunne jeg ingen finde på igår men katten har stadig nogen.
Og nu render jeg rundt sammn med kæresten og klør os også.

Er jyske lopper sværere at komme af med,for der købte jeg ham og bor selv på Fyn? smiley
What to do???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jyde lopper,måske :(
  • #1   10. aug 2013 Frem med støvsuger og dampmaskine, og få fat i noget advantage. Det kan jo være at de jyske lopper er resistente for frontline...

Held og lykke med jagten.

• #2   10. aug 2013 Ja prøv advantage og sprøjt huset. Hunden skal nok en tur forbi dyrlægen, det lyder som en allergisk reaktion overfor lopper.

• #3   10. aug 2013 - og hvis Advantage ikke virker, så køb Stronghold hos dyrlægen.
    Og så handler det jo ellers om at gøre rent som en "gal".

• #5   10. aug 2013 Advantage + capstar tager alle jydelopper smiley Hilsen en jyde, der har lopper der er ligeglade med frontline og har været det i mange år.

• #6   10. aug 2013 Advantage. Frontline har længe været yt i Jydelandet smiley

• #7   10. aug 2013 I land og fritid efter noget fluegift og få sprøjtet huset, det hjælper hurtigt smiley

• #8   10. aug 2013 har købt advantage i dag og givet ham en ny kur....
    hunden har fået et bad i kv medicin shampoo. Synes ikke han klør sig så meget som igår så måske loppekuren er ved at virke...
    fatter bare ikke de bliver ved med at sælge frontline,hvis p..... ikke virker!!!!

• #9   11. aug 2013 Frontline virker jo på nogle dyr...advantage virker heller ikke her. Jeg har opgivet al slags gift som skal gives i nakken....for det virker ikke.

Her får kattene luferuron oralt samt capstar piller og så får huset jævnligt gift også hvilket er MEGET vigtigt hvis man vil lopperne til livs, det er ikke nok kun at give kattene.

• #10   11. aug 2013 Jeg måtte også droppe frontline, da lopperne efterhånden er resistente over for det. Så det blev også Advantage, og så blev ALT støvsuget, da vi selv har trægulv, er det jo nemt. Men kattesengen blev vasket, kradsemiljøet støvsuget godt igennem og ligeså med sofa osv. Det tog mig ca. to uger at komme de små kræ til livs. Men det var også fordi jeg skulle sikre mig at frontlinen virkede, til at starte med.

Kommentér på:
Jyde lopper,måske :(

Annonce