{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.402 visninger | Oprettet:

KatteGalleri.dk
KatteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 54318 Emner: 48 Svar: 226

Forslag til forbedringer af KatteGalleri {{forumTopicSubject}}

I denne tråd kan du komme med forslag til hvad du kan gøre KatteGalleri.dk til en endnu bedre side.

Alle forslag og tanker er velkomne; det være sig forslag til specifikke nye funktioner, generelle overvejelser - eller fejlmeldinger, hvis du oplever noget, der ikke virker. smiley

Vi læser alle indlæg igennem og tager jeres input med videre.

Mvh. Rikke/KatteGalleri

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til forbedringer af KatteGalleri
  • #3   7. aug 2013 Herligt I gider høre om det, håber også nogle af de meget ønskede ting opfyldes.

1) Slette-funktionen skal væk.
    Det er urimeligt at mange bruger meget tid på besvarelse, hvorefter tråden slettes. Det kunne også være andre kunne bruge tråden senere.
    Selvfølgelig skal det være muligt at få en tråd slettet, men det skal så administreres og foretages af admin på request.

2) Fjernelse af muligheden for at skifte bruger-navn.
    Det er meget svært at følge med i tråde, når der ligger en besvarelse til Bruger-A og man så ikke kan finde Bruger-A, før man pludseligt opdager det er en der har skiftet navn til Bruger-B.
    Evt skift vil kunne foretages af admin, MAX 1 gang pr bruger.

3) Måske lidt nemmere/mere synlighed mht hvad folk gør for at anmelde til admin, hvis de mener nogen 'går over stregen'.
    Jeg synes modsat flere andre, at der er OK med filter-mulighed, <i>selvom jeg ikke kunne drømme om at bruge den</i>.
    Kunne måske begrænses til, at man max kan have fx 3 personer på filter..?

4) Jeg ved ikke om der er alders-begrænsning herinde, men synes der burde være.
    Mange af de tråde der går galt er startet af meget unge brugere.
    Måske der kunne oprettes et alternativ forum for dem? Eller for den voksne del af brugerne.

5) Flere admins, da ovenstående forslag lægger mere arbejde derover.

• #4   7. aug 2013 Jeg syntes ikke der skal være aldersbegrænsning herinde
    det er jo ikke et stort spil det her (ikke efter min mening i hvert fald)
    der skal måske bare flere admins (som andre også siger)

• #6   7. aug 2013 Nickie V:
    Jeg skriver jo også at det alternativt kunne være et nyoprettet voksent-katte-forum

smiley

• #8   7. aug 2013 Dejligt I viser interesse for os brugere smiley

Væk med slettefunktion ,den har ødelagt utrolig mange tråde herinde,
    Når man bruger tid og kræfter på at besvare et indlæg er det så frusterende at
    Tråden pludselig er væk smiley
    Har en meget ødelæggende effekt på KG

Og væk med filter ,det er ikke rimeligt at man udelukkes fra nogle emner,
    Når vedkommende der har sat dig på filter ,så hopper ind i den tråd ,den filtrede har oprettet ...
    Det er bare ikke i orden

• #9   7. aug 2013 Som en var inde på i en anden tråd. Slettefunktionen af tråde kunne ændres til, at man kunne låse en tråd i stedet, så behøvede ha'erne ikke hele tiden skulle tage stilling til, om en tråd skulle slettes eller ej.

• #10   7. aug 2013 Slutter mig til koret;
    Væk med slette-funktionen af en tråd. Hvis en tråd skal slettes, burde dette kun kunne gøres af en admin, og med en rigtig god begrundelse! Eller kunne låses som Lone A siger.

Filter burde enten restrikteres til et max antal af gangen (evt 3) eller kun via PB.

• #11   7. aug 2013 -Istedet for "Slet tråd" kunne der være en "lås tråd" funktion, så kan TS låse tråden, men man har ikke spildt sin tid med at svare i den.

-Filter burde ikke gælde i forummet

• #14   7. aug 2013 Fruen - Der kommer somregl ikke respons til dem der ikke bliver valgt

• #15   7. aug 2013 Fruen på Godset, der er nok for at undgå, at dem der ikke bliver valgt bliver sure smiley

• #20   7. aug 2013 Felis, du skrev:

"Der er meget ro her på forum nu, hvor det kører fint med de eksisterende HA'er, der er deres opgave voksen..
    Sådan var det ikke tidligere, hvor det i mange tilfælde var umodne, <b><i>upartiske</i></b> HA'er, der mere eller mindre styrede forum i den retning de selv ville...og ikke holdt sig for gode til "baglokaleaftaler" hvor der blev aftalt rænkespil og intriger.
    De tider vil vi meget nødig tilbage til "

Går ud fra du mener partiske og ikke upartiske ? smiley

• #22   7. aug 2013 Rigtig god tråd smiley !

Jeg er enig med mange af de andre:
    1 en tråd burde kunne låses og ikke slettes
    2 Race -administrator lyder som en fantastisk ide ! smiley
    3 Det ville være rart at se hvem der laver tommel op
    4 en PB når man bliver sat på filter lyder som en god ide

Jeg er så ikke enig i at der burde være alders begrænsning smiley
    Og jeg er heller ikke enig i af man ikke må skifte navn. Jeg kan godt se problemet og at det vil være praktisk, men nu er jeg selv en af dem der har skiftet navn. Jeg skiftede fordi jeg hed "Pia N" og så så at mange hedder deres opdrætter navn og syntes at det var en god ide, så nu hedder jeg "Pifuni" på denne måde er det også nemmere for mine tidligere killinge købere at finde mig smiley

smiley

• #24   7. aug 2013 Det er næsten perfekt som det er!! smiley

-Slet ikke slette funktionen, for hvad hvis du ikke vil have det forum der mere da det genere dig, eller det bare var sådan et hurtigt spørgsmål måske gave spørgsmål som veninde ikke måtte se? smiley

-Set ikke aldersgrænse på, så skal det være den gamle ende der bliver skåret af!! børn har lige så meget lov til at være her og vise sin kat frem som voksne har!! smiley

-Lad hver med at gøre sådan man ikke kan skifte navn, det er sjovt at skifte, og hvad så hvis du har stavet forkert? smiley

-Lad vær med at gøre sådan man ikke kan slette kommentare på gallerier, for hvad så hvis der kommer en besked man ikke vil have eller der er en der er kommet til at sende to af de samme beskeder?.

-Lad også vær med at fjerne velkomst/afvise-point ved oprettelse af katte, men kør det i stedet igennem en HA eller Admin, ja alle skal have lov at oprette, men hvad ville i sige til 5 næsten sorte billede og 3 ord til hver ting?

Men at man for en PB når man er på Filter liste, låse funktion i forum og at man kan se hvem der laver tommel op lyder godt i mine øre! smiley

• #26   7. aug 2013 Ja de ting jeg ønsker er nævnt, men skriver alligevel.
    Det skal kunne ses når man trykker enig/ tomlen op, man skal kunne stå ved når man trykker.
    Jeg tror det praktisk er bedst at der er frysefunktion, og så ved i jo, at det måske er en tråd i skal se til, når der bliver slettet fra jeres side ville det være rart, hvis det står i har slettet, og den ikke bare hopper på forum, ligesom hvis en tråd er frosset, at den så er mærket, så det ses i forums listen.
    Hvis filter ikke bliver fjernet, ja så gør den tidsbegrænset og man ikke kan fryse igen igen uden vægtig grund, og selvfølgelig skal det gælde begge veje.
    Og det skal være synlig på ens profil hvem man har frosset og dem som er frosset skal kunne se hvem de er frosset af, altså stå ved hvad du gør og siger.

• #28   7. aug 2013 Ps det med bruger navn. Jeg syntes også det skal være det samme, men der må godt være en rubrik hvor man kan skrive og ender i.
    Jeg er jo Jette L , men vil gerne kunne ændre i det efterfølgende, som siger en lille bid om mig smiley det kan jo ændre sig eller man vil have noget andet frem.

• #29   7. aug 2013 Brugernavnet er det samme, det er profilnavnert man kan skifte..

Jeg logger ikke ind med *Beltane* for det er ikke mit brugernavn smiley

• #32   7. aug 2013 Felis - Jeg tror det der menes at når man har puttet nogen på filter, skal man ikke kunne skrive i deres tråde... Det kan man nu, men den man har blokeret kan ikke skrive i ens egen tråde

• #33   7. aug 2013 1. Filterfunktionen forbeholdes PB.

2. HVIS filterfunktionen fortsat beholdes, skal blokeringen gå begge veje, og en besked skal gives til begge brugere herom!

3. Fjern ind-/udstemmesystemet, alle har ret til at få deres kat oprettet.

4. Gør det synligt, hvem der trykker "Enig".

5. Kun HA'ere og "Big Admin" skal kunne slette tråde, til gengæld bør den kunne låses af trådstarter.

6. Flere HA'ere!

7. VÆK med den gule "demens bjælke"!

8. Fjern muligheden for at slette kommentarer på gallerier samt annoncer.

9. En "race-administrator" lyder som en god idé!

10. Et fast og MEGET SYNLIGT banner lige over kommentarfeltet i annoncer (hvor katte og killinger købes/sælges) om at killinger iflg. loven skal være min. 12 uger før de forlader deres mor - evt. med link til Bekendtgørelsen herom.

11. Slettede brugeres indlæg skal blive stående, men i stedet kan brugernavnet udskiftes med teksten "Slettet bruger".

Jeg er <b>IKKE</b> enig i følgende punkt:

Aldersopdeling/-begrænsning.
    <i>De unge skulle jo gerne kunne lære af de voksne og erfarne.</i>

• #34   7. aug 2013 Jeg er enig i ALT Lotte og Rødderne skriver lige å når at slette muligheden for at slette kommentarer ved gallerier da jeg selv har fået skrevet det samme 2 gange og der benyttede mig af slet kommentar smiley

• #36   7. aug 2013 Har først lige opdaget den lille knap under godkend eller afvis en kat smiley
    Det ville være rart hvis denne knap kunne slås fra helt og så slås til når den skal bruges smiley det er lidt irreterene at skulle slå den fra vær gang, det er dog kun et lille problem som sikkert kun irreterer mig og det er dog også noget jeg kan leve med smiley

• #37   7. aug 2013 Hvad er det for en knap?

• #38   7. aug 2013 Den sender dig videre til en anden kat når du fx har accepteret smiley en meget lille knap eller rettere firkant med et rettetegn i smiley

• #39   7. aug 2013 Se her Beltane

profilbillede
  • #40   7. aug 2013 Samme knap er der når man giver bedømmelser

profilbillede
  • #41   7. aug 2013 Ah, den har jeg ikke opdaget før, men så ved jeg da hvorfor den hoppede videre til en anden gnaver efter jeg afvise en kanin inde på gnavergalleri smiley

• #42   7. aug 2013 Ja, jeg undrede mig også over bare sådan at blive sendt afsted til en anden kat når jeg gav den bedømmelse smiley hvilket var lidt irreterene da jag ville skrive en kommentar til katte efter jeg havde bedømt den smiley det ville være nemmere hvis det var en knap man skulle slå til og ikke slå fra efter min mening

• #43   7. aug 2013 Jeg kunne godt tænke mig at kunne uploade film fra mobilen. Jeg ved godt at knappen er der, det virker bare ikke:-\
    Og så er jeg enig med stort set alle undtagen den med alder, alle skal kunne være her, måske en velkomstbesked til alle der forklarer det meste herinde, se evt på de tråde der er lavet til nye katte ejere herinde;-)

• #44   7. aug 2013 Slet muligheden for at slette tråde fuldstændig. Slet af indlæg i en tråd kan bibeholdes i f.eks. 5-10 min.

Få ryddet ud i de gamle profiler, der har været inaktive de sidste 3 år.

Lav en funktion hvor man kan vælge med eller uden stamtavler. Som minimum i marked, men også gerne i profilerne.

SLET den skrækkelige funktion, der fortæller mig hvad jeg lige har gjort, og blokerer for at jeg kan skifte videre rundt på siden, da den er i vejen. Den er Meget generende

Automatisk videre til nyt galleri - Meget irriterende funktion.
    En knap til SELV at trykke på for at hoppe direkte videre er derimod en god idé

• #45   7. aug 2013 Jep den glemte jeg også, men eller uden tavle til rase katte, det må vi have, det burde give færre diskutioner.

• #47   7. aug 2013 Jeg troede det var det jeg skrev smiley

• #49   7. aug 2013 smiley kender det godt smiley helt ok, nu og da kan jeg måske komme til, at udtrykke mig for kludret.

• #52   7. aug 2013 Jeg foreslog engang at der skulle gøres så man i indlæg under brugernes billede kunne se deres alder..
    Men det var der ikke rigtig stemning for, så tråden blev bare skubbet bagerst i køen..
    Hvis der var nok tilhængere ville jeg nemlig have haft sendt tråden ind til Big Admin, så de kunne afgøres om det var noget der skulle gøres noget ved..

Jeg holder stadig på at det ville være en god idé..

• #54   7. aug 2013 Synes at det er en god idé med alder under billede og navn, udfordringen ligger så i at få folk til at "tale"sandt når de opretter sig...
    Har tidligere set at det, for nogle, har Været svært at oprette en sandfærdig profil:-\

• #55   7. aug 2013 Det er så dér CPR valideringen kommer ind i billedet smiley

• #56   7. aug 2013 1. Filterfunktionen skal kun være på PB.
    2. Hvis filterfunktionen bibeholdes, så skal blokeringen gå begge veje..
    3. Gør det synligt, hvem der trykker "Enig". (Og enig burde erstattes af syntes godt om smiley )
    4. Opdeling af racekatte kategorierne så der er en kategori med tavle og en uden tavle
    5. Kun HA'ere og "Big Admin" skal kunne slette tråde, til gengæld bør den kunne låses af trådstarter.
    6. Væk med den gule "demens bjælke"!
    7. Et fast og MEGET SYNLIGT banner lige over kommentarfeltet i annoncer (hvor katte og killinger købes/sælges) om at killinger iflg. loven skal være min. 12 uger før de forlader deres mor - evt. med link til Bekendtgørelsen herom - lyder som en god ide..
    8. Slettede brugeres indlæg skal blive stående, men i stedet kan brugernavnet udskiftes med teksten "Slettet bruger".

• #58   7. aug 2013 Ja den er jeg bare ikke med på, mit cpr er kun til brug hvor det drejer sig om det offentlige, forsikring og bank, mm ,, ikke til at gå på forum af nogen art med, men hvis det bliver sådan kan jeg nok finde noget andet at lave, men vil da savne at være her smiley

• #60   7. aug 2013 Pia D
    det er bare det så ville jeg måse ryge hen til den yngre del og jeg har ikke lyst til og høre på pige fnidder og sladder om alt andet:)

• #61   7. aug 2013 Jep, men jeg har aldrig gjort noget halvt smiley så jeg ville side klistret til skærmen alt for meget og spekulere på om jeg nu gjorde det godt nok, og vil ikke kunne koble fra når tingene bliver knudrede, så nej det er ikke mig smiley

• #62   7. aug 2013 Ha jeg køre lidt rundt i nogle tråde smiley har vist været på for meget idag, i må sove godt.

• #64   7. aug 2013 Dejligt at i spørg! smiley

Jeg kunne godt tænke mig ( og det ved jeg der er andre der også godt vil )
    At man kan se hvem der " syntes godt om " ens og andres statusser/billeder:)

• #65   7. aug 2013 Laaaang tråd, med fare for at nogen allerede har foreslået det
    1) mulighed for at trykke "synes godt om" på det FØRSTE indlæg
    2) mulighed for at uploade billeder fra iPad/iPhone/Apple i det hele taget

• #67   8. aug 2013 **1) mulighed for at trykke "synes godt om" på det FØRSTE indlæg**

ENIG! ENIG! ENIG!

• #69   8. aug 2013 Jeg bruger helst heller ikke mit cpr nr, men har svært ved at se hvordan vi ellers kan få ryddet lidt ud i snydere...

• #72   8. aug 2013 Juhu !

Har lige opdaget at den lille irreterene kanp der sender en vidre til en anden kat når m an har bedømt en kat eller stemt den ind er blevet fjernet smiley hvor er det dejligt mange tak smiley

• #73   8. aug 2013 Pifuni: hvad?

• #74   8. aug 2013 Igår skrev jeg at det ville være rart at den lille knap der var under stem en kat ind og når man bedømte en kat forsvandt eller kunne slås fra smiley det var en lille firkant med rettetegn i (du kan finde billeder af det længre oppe smiley den sendte dig vidre til en anden kat når du fx havde trykket høj eller havde stemt katten ind smiley

• #75   8. aug 2013 Nårrh

• #77   8. aug 2013 jeg håber også der kan gøres noget så "fuldstændig ægte uden tavle" ikke står under racekatte men under blandinger eller uden tavle kategori. Er lidt træls at se huskatte og blandinger står under forskellige racer. Kunne være rart folk faktisk ser katte der ER den race de påstår så folk ved hvordan racen reelt ser ud.

• #78   8. aug 2013 måske en " tak" og "tillykke"

• KatteGalleri.dk

#79   9. aug 2013 Hej alle sammen,

Tusind tak for alle jeres tanker og input - der er meget godt at tage med videre. Vi læser med og noterer jeres tanker ned.

Som Pifuni skriver, så har vi fjernet "videre til næste"-funktionen igen. Den fungerede desværre ikke helt efter hensigten, så vi er gået tilbage til tegnebrættet igen smiley

Det er også blevet nævnt at den gule boks, når man byder velkommen, er et irritationsmoment. Den sørger vi for at få fjernet!

Mht. til filterliste og sletning af tråde, så siger vi tak for de mange input om disse funktioner - men det er ikke funktioner, der bliver fjernet. Dog kan jeg tilføje, at filterlisten faktisk går begge veje nu. Det betyder, at hvis man sætter en bruger på filter kan man heller ikke selv deltage i denne brugers tråde - eller sende privatbeskeder.

Der er også et par stykker, der efterlyser nye hjælpeadministratorer, og som I måske har set, så søger vi derfor nye nu. Vi har allerede fået et par henvendelser, men skulle der være nogen, der har lyst til at søge, så kan de skrive til os her: www.kattegalleri.dk/faq . Kravene kan I læse mere om i tråden her: http://www.kattegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/106706-hjaelpeadministrator_soeges

Jeg har ikke kommenteret på alle jeres forslag, men det betyder ikke, at vi ikke har taget dem med videre - det er blot feedback på de ting, som vi har taget stilling til smiley

God weekend til jer alle smiley
    Mvh. Rikke/KatteGalleri

• #81   9. aug 2013 Det håber jeg fruen smiley og nogen vil måske tænke en ekstra gang inden de bruger filter smiley

• #86   9. aug 2013 Susan

Ja v blive nok nok løsladt lidt efter lidt med den nye ordning smiley

Er det ikke udslusning man kalder det når man skal vænne sig til al den frihed smiley
    smiley smiley

• #90   9. aug 2013 Mine er da synlige hvis man søger på chip nr smiley så har man både navn og adresse på mig.

Hvis en uærlig sjæl skulle komme her ind, vil de jo kunne side i fred og ro, og studere kattene og er der en de ville have fingre i, så kan de finde oplysninger om, hvor den bor og om den er fertil og om der er en tavle på den smiley smiley

• #91   9. aug 2013 ....

• #93   9. aug 2013 En ting er hvis en uærlig fik mine Kat's nr, og fant frem til min adresse, Tlf nr , min er kastrater og en af dem gammel, så de vil ikke kunne indbringe så meget.
    Men vi har jo også opdrættere her inde, og det sker de får stjålet katte, og til det ville man så kunne bruge deres profil og et chip nr på en kat, til at finde frem til dem, uden ret meget besvær, og hente de katte man kan bruge, enten som byb, eller de kan måske finde tavlerne i hjemmet, og da Tlf nr også står i registret vil de kunne ringe og høre om man er hjemme smiley

• #98   11. aug 2013 "Mht. til filterliste og sletning af tråde, så siger vi tak for de mange input om disse funktioner - men det er ikke funktioner, der bliver fjernet."

Hvorfor ikke fjerne funktionen med sletning af tråde og/eller indlæg? Det er jo helt tydeligt at et stort antal af jeres brugere finder disse funktioner generende og dårlige?

• #99   11. aug 2013 Ps. - en "citér"-funktion ville være meget ønskelig og mindske forvirring!

• #101   11. aug 2013 Felis - Ja, det sker engang imellem smiley

• Simone O
    Simone O Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Katte: 4 Svar: 6
    #102   11. aug 2013 nu det lige kattegalleri jeg vil tale om.

1) bare gallerierne i det heltaget.
    bil, lastbil, mc også videre, så kommer der fugle og krybdyr før kattene.
    altså kan se hundene er før kattene og biler og alt det men katten skal da komme før fugle og krybdyr. min mormor kunne ikke finde ud af at oprette sine katte, da hun ikke kunne se kattegalleri fra hundegalleri af. altså hun var på hundegalleri også ville hun på kattegalleri men da den ikke stod fremme, ku hun ikke finde ud af det.

2)gør siden mere farvering.

3)ha en ugens sjoveste/sødeste billed smiley

• #103   11. aug 2013 Rikke
    Hvorfor bliver de filterlister ikke bare fjernet ?
    Som andre skriver er det et stort irritationsmoment smiley

• #104   11. aug 2013 Jeg synes så til gengæld filterfunktionen skal bibeholdes..
    SKAL sletteknappen part out fjernes, så stemmer jeg for at den i stedet bliver erstattet af en "lås tråden"-knap som gør at ingen længere kan svare og skrive i tråden, men de allerede skrevne svar står der stadig..
    Det er voldsomt irriterende at man som TS skriver i en tråd, den kører af sporet og man ønsker ikke længere at deltage selv, men senere kommer der halvprovokerende svar rettet mod TS fordi de undlader at svare..

Nårh ja.. Og så ønsker jeg mig en kategori ved oprettelse af katte der hedder noget i retning af "racekat uden stamtavle"..

• #116   12. aug 2013 Gurli

Det har du da ret i smiley

Og jo flere man vælger at have på filter des mere burde man kigge indad ,det er da logik for de fleste .

Og gurli du har da en del på filter ,men alligevel blandet dig i tråde oprettet af de, du har valgt fra , incl mig smiley

Skønt det gælder begge veje ,når nogle ikke kan se det uetiske i at blande sig i tråde af personer ,der er sat på filter af TS smiley

• #120   12. aug 2013 Nemlig smiley
    Lavt ??

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #124   12. aug 2013 <b>Jeg må venligst bede jer om at holde jer til trådens emne. Da det ikke er meningen det skal være en diskussionstråd, Tak </b>

• #127   12. aug 2013 Janne
    Forstået smiley
    Gurli
    Var det ikke meningen vi skulle stoppe ??
    Slut herfra smiley

smiley smiley

Enig Lotte smiley

• #129   12. aug 2013 smiley

• #130   24. aug 2013 Jeg så lige dette på HundeGalleri...

Er det noget vi også får herinde?

Og var der evt. mulighed for at man også lige kunne snige folks alder med ind, når nu alt det andet står der? smiley

profilbillede
  • #132   24. aug 2013 Hvad?? Er der en popcorn smiley? smiley

• #135   24. aug 2013 Haha kanon smiley

Har lige været inde og finde tråden! Hvor er det fedt!

• #137   24. aug 2013 Og en der kaster op smiley

• #142   26. aug 2013 He He Vibse : -)

Og ja tak smiley

Og en tøsefornærmet ,jeg vil have ret smiley smiley smiley

• #144   26. aug 2013 Sikke vi kan smiley

• #147   26. aug 2013 smiley :-);-)

• #148   26. aug 2013 Jeg ville ønske jeg kunne lægge videoer ind fra iPad uden, at de vender på hovedet her inde på KG,, andre steder vender de rigtigt smiley

Jeg bliver helt søsyg af at se film på hovedet smiley

• #149   26. aug 2013 Hvordan kan du overhovedet lægge videoer ind direkte fra en iPad?

• #150   26. aug 2013 Jeg gør bare som der står smiley er totalt dum til teknik og forklaringer!

Men går om på min profil og så bare trykke der hvor der står opret video, nogle gange laver det lidt kludder, så står den og køre i et væk, også hvis jeg vil lægge flere billeder ind på en gang.

Men jeg har mange film som vender på hovedet smiley

• #151   26. aug 2013 Hvad med en "Nej altså.. SUK" smiley???

• #153   27. aug 2013 Lige mine ord Fruen smiley

• #154   27. aug 2013 Og mine smiley

• #156   27. aug 2013 Ccd

Næ ikke endnu
    Du har det bedste til gode smiley du bliver også voksen engang smiley smiley

• #158   27. aug 2013 Når dine børn begynder at få grå hår smiley

• KatteGalleri.dk

#161   28. aug 2013 Hej alle sammen,

Smileys og brugerinfo kommer her på siden ved næste upload smiley
    Der er desværre - i hvert tilfælde ikke i første omgang - en tilgængelig liste over smileys, når man vil poste et forumemne.

Mht. til videoer, der vender på hovedet, så er det et problem vi er klar over, og vi arbejder selvfølgelig på at løse det smiley

Alle skulle gerne kunne uploade biller/video fra smartphone/tablet. Det eneste man skal sikre sig, når man går ind på "Opret" siden, er at man er på den mobiloptimerede side.
    Det kan man se på adressen i browservinduet. Hvis du er på fra desktop vil det se sådan ud: http://www.kattegalleri.dk/opretvideo
    Hvis man er på smartphone/tablet sådan: (link fjernet)
    Hvis man er på desktopversionen vil man i bunden af siden kunne skifte til mobilvisning - eller indsætte m'et i adressen.

Mvh. Rikke/KatteGalleri smiley

• #162   28. aug 2013 Tak, jeg vil glæde mig til at kunne se mine film uden de vender på hovedet smiley

Skal filmene til den tid lægges ind igen, eller vender i dem som det er galt med ?

• KatteGalleri.dk

#163   28. aug 2013 Hej Jette,

Det kan jeg desværre ikke give dig et klart svar på, men min formodning er, at det nok desværre kun vil virke fremadrettet.
    Det du kan gøre nu - selvom det er lidt besværligt - er at vende videoen i et videoredigeringsprogram inden du uploader.

• #164   28. aug 2013 Jette
    Når dine børn begynder at få grå hår smiley

Så er jeg stadig ikke voksen,......:-)
    Til gengæld giver de mig af og til grå hår smiley
    Især min mand er lidt grå i toppen,,,Men elsker mænd med gråt hår smiley smiley

• #165   28. aug 2013 Er det nyt at opload video fra mobilsiden skal fungere? Jeg har stadig problemer...

• #166   28. aug 2013 Tak for svaret Rikke, var bange for det ville være sådan, havde jeg min gamle PC ville jeg have lagt på fra den, har kun iPad for øjeblikket, og jeg tror ikke jeg lige får dem vendt, men vil glæde mig til det sker automatisk ved nye film smiley

• #167   28. aug 2013 Tine, jeg havde grå hår før jeg fik børn, ja før jeg blev gift smiley så jeg kan vel ikke give dem skylden, 19år og de første grå var der, min yngste datter var 22 da hun startede :(. smiley

• #169   28. aug 2013 Dejlige tiltag der er kommet smiley

Og især det med filterlisten smiley

• #171   28. aug 2013 Nej, jeg syntes det er rart at folk der sætter mig på filter, også derved sætter sig selv på filter, så man slipper for de kan skrive i ens tråde mens man ikke kan skrive i deres..

Jeg plejer at sætte folk må min liste hvis de sætter mig på deres (Noget for noget) det behøver jeg ikke holde øje med nu, så nu er alle fjernet fra min filterliste..

Dejlig funktion..

• #173   28. aug 2013 Susan

Ja det er en stor og retfærdig fordel smiley

Har godt nok aldrig forstået de der mener det er i orden at deltage i tråde der er oprettet af personer de selv har sat på filter....;-)
    Nå ja sådan er der så meget smiley

• #176   30. aug 2013 Det er derfor jeg har en add blocker Krista smiley
    Jeg var nemlig også MØG TRÆT af alle de forbandede reklamer alle steder..

Den tager også reklamerne på facebook smiley

• #183   31. aug 2013 He he Lotte

• #184   31. aug 2013 smiley

• #187   31. aug 2013 Jeg foreslår at man gør det umuligt at kopiere indlæg fra det ene galleri til det andet. Dette kan ofte medføre splid og jeg kunne derfor godt ønske mig at der kunne blokeres for dette.

• Janne.*

#188   31. aug 2013 Marianne.

" gør det umuligt at kopiere indlæg fra det ene galleri til det andet."

Ja det kunne være godt, men hvis det skal kunne lade sig gøre, så kan vi jo ikke citerer de indlæg i tråden vi synes til vores eget indlæg. smiley

• #189   31. aug 2013 Janne:
    Prøv lidt mere pædagogisk, jeg fangede den ikke..... smiley

• Janne.*

#190   31. aug 2013 Ok hahaha Jeg prøver. smiley

Hvis vi ikke skal kunne kopierer en tekst/indlæg feks. herinde fra til et andet galleri, så bliver det jo sådan at vi så heller ikke kan kopierer noget af en tekst fra indlæggene i trådene, som jeg nu kopierer her fra dit sidste indlæg:

"Prøv lidt mere pædagogisk, jeg fangede den ikke"

Håber det var bedre smiley

• #191   31. aug 2013 Nu fes den ind på lystavlen smiley
    Tak og ha´en god aften smiley

• Janne.*

#192   31. aug 2013 Tak, du må også ha` en god aften. smiley

• #193   1. sep 2013 Jeg vil gerne klage over den her smiley og bede om at den bliver udskiftet med en anden og bedre.

• #195   1. sep 2013 Jeg synes at det er irriterende at jeg ikke bare kan bruge de smiley'er min mobil har og de så bliver gule:-\
    Og enig med Tinka! Den der blinke smiley er godt nok grim;-)

• #197   1. sep 2013 Tinka og ninna
    smiley ....
    Den er da sød smiley smiley

• #198   1. sep 2013 Ja, den er sød, men det er jo ikke meningen det skal være en "sød-smiley", men en "blinke-med-glimt-i-øjet-smiley".
    Jeg bliver altså virkelig helt desorienteret hver gang jeg ser den. :-S

• #199   1. sep 2013 Jeg ved ikke med andre men jeg syntes måske godt der kunne være en " syntes ikke godt om " knap

• #202   1. sep 2013 Aj come on smiley smiley , den har da været der længe den knap, jeg syntes den er fantastisk, især i de mega lange tråde, man får jo krampe i fingeren hvis man skal scrolle og scrolle smiley og så kan man ikke huske hvilke indlæg man har læst..

Næhh "gå til ulæste" knappen er guld værd smiley

• #204   1. sep 2013 Det er altså ikke alle indlæg der har en gå til ulæste knap smiley

• #206   1. sep 2013 I grupperna får jeg kun en 'gå til sidste indlæg' knap.

• #207   1. sep 2013 Ja i grupperne er der ikke en "gå til ulæste" knap...
    Den savner jeg altså!

• #209   1. sep 2013 ... den der "ulæste" har jeg da aldrig set før. Smart nok nu, hvor scrolling er blevet laaaaaaaaaaag med alle de linjer under hvert profilbillede.

• #214   2. sep 2013 Lotte S
    Den er jeg heller ikke lige observeret ,:-)

• #217   2. sep 2013 Eller bare numre på indlæggene, ligesom de har på et andet forum hvor jeg af og til kommer smiley

profilbillede
  • #221   3. sep 2013 Ja den med at tagge en bruger syntes jeg er en rigtig god ide Lotte smiley

• #222   3. sep 2013 Også mig smiley

• #223   3. sep 2013 Citat-funktion er en rigtig god idé.
    Den skal medtage navn på den citerede, så ingen er i tvivl.

<i>Kan</i> den også medtage indlæg-nummer er det smart.

Og så er trådene godt nok blevet ekstra lange at scrolle i, efter der er kommet så meget info med om brugeren (8 linier incl mellemrum); <i>især</i> på dem der har langt bruger-navn

smiley

• #226   5. sep 2013 Jeg tror at Vibse mener at flytte rundt på rækkefølgen af albummer smiley

• #228   5. sep 2013 smiley

• #235   8. sep 2013 - Blokering/filter på furums siden fjernes, og dermed bevarelse af blokering/filter på PB funktionen.

hihi yes yes smiley

jeg er bestemt enig i at det er en god ide, men forstår ikke at man så bruger filteret når man ikke ønsker funktionen i forum, røg på filter efter 10 min. i forum, var uenig med trådstarter.

har været en del på nogle af de andre forums, og det er det samme der går igen.

har nævnt før at HVIS man sletter sig, ville det altså være fint at ens tråde og ens kommentare blev, men der blot stod slettet bruger smiley

en anden en...

NÅR der nu er info om brugeren i tråden, så synes jeg at alder var en ide smiley

• #237   8. sep 2013 jeg synes filteret er fint, og synes det er alle tiders det går begge veje smiley

Har selv kun brugt det en gang, og har været flittig bruger af mange af forummerne gennem en del år efterhånden, og filteret KAN altså blive nødvendigt desværre.

• #239   8. sep 2013 Jeg syntes det nye filter system er herligt smiley Nu har jeg kunne slette alle fra min filterliste, uden at skulle holde øje med hvem jeg var på filter hos.. (Hvis jeg er på filter kom de på filter, noget for noget)

• #240   8. sep 2013 Ja for det var jo før et problem, at folk så trollede i tråde hos de der var på filter, så det er ganske glimrende smiley

• #242   8. sep 2013 Fruen, jeg skriver jo sådan set også at jeg har været aktiv bruger på en del af de andre forummer også igennem mange år, og der er det ligeledes et problem.

det er meget længe siden jeg har været HERINDE ja, men kattegalleri afviger nu ikke så meget fra de andre gallerier.

• #244   12. sep 2013 reklamer !!!
    Hvorfor er det vi på et BETALINGS forum skal belemres med reklamer selv når vi er logget ind.
    Har været på/er på en del gratis og der belemres jeg ikke med reklamer?

• #247   13. sep 2013 Tzari
    nu ved jeg ikke hvilken browser du bruger, men jeg bruger chrome og der kan man downloade noget der hedder Adblock der fjerne alt hvad der hedder pop-up og reklame. Jeg finder der særlig god på youtube.

• #248   13. sep 2013 Den har jeg også været meget glad for!
    Man kan også fjerne alle de irriterende reklamer fra FB på den måde!

• KatteGalleri.dk

#250   13. sep 2013 Hej Lisbeth,

Ja, vi har lige opdateret et par steder - her i anledning af weekenden. Vi håber ikke, at det bringer uheld, at det er den 13. smiley

Derudover er der nu tilføjet små ikoner i svarbokse, så man kan vælge smileys, fed og kursiv. Og man kan nu se, hvem der er enige i indlæg - og man kan nu også være enig i startindlægget.

• #251   13. sep 2013 Dejligt smiley

• #253   13. sep 2013 Kanon smiley

• #254   13. sep 2013 Jeg oplever i nogle af trådene at man ikke kan se hvem der har liket startindlægget..

Er det kun mig, eller?

• KatteGalleri.dk

#255   13. sep 2013 Lotte: Det er ikke kun dig - det er en lille fejl, som vi får rettet hurtigst muligt smiley

• #256   13. sep 2013 Okay, rart at vide at det ikke kun er mig så smiley

• #258   13. sep 2013 Hvorfor er det vigtigt at se hvem der har liket?

• #259   13. sep 2013 Beltane, bare fordi det er ligegyldigt for dig, er vi jo nogen der synes at det er rart nok at vide smiley

• #260   13. sep 2013 Dejligt I har lyttet til os brugere smiley
    Skønt med den lille boks ,meget brugervenligt

Lotte
    Jeg synes også det er rart man kan følge lidt med i hvem der liker smiley

• Janne.*

#261   13. sep 2013 Når jeg skriver et indlæg og skal bruge en smilie, så det jeg har skrevet kommer på dobbelt..altså den dobler min tekst i stedet for en smilie (Trykket smilie her) Når jeg skriver et indlæg og skal bruge en smilie, så det jeg har skrevet kommer på dobbelt, altså den bobler min tekst i stedet for en smilie Når jeg skriver et indlæg og skal bruge en smilie, så det jeg har skrevet kommer på, altså den bobler min telst i stedet for en smilie

Sådan ser det ud ...(trykker smiliher) Når jeg skriver et indlæg og skal bruge en smilie, så det jeg har skrevet kommer på, altså den bobler min telst i stedet for en smilie Når jeg skriver et indlæg og skal bruge en smilie, så det jeg har skrevet kommer på, altså den bobler min telst i stedet for en smilie Når jeg skriver et indlæg og skal bruge en smilie, så det jeg har skrevet kommer på, altså den bobler min telst i stedet for en smilie

Sådan ser det ud

• Janne.*

#262   13. sep 2013 Prøver lige igen Prøver lige igen smiley Prøver lige igen

• #263   13. sep 2013 LOL

så kan man se når folk liker sine egne indlæg smiley

DET er grineren smiley

BTW, ELSKER smiley og skrift funktionen smiley

• Janne.*

#264   13. sep 2013 Test (trykket smilie her) og så kommer denne tekst bagefter > Test smiley Test

• #266   13. sep 2013 skal lige se om det fede virker,eller var det skråt :) og så den fede ;)

Jeg mangler den lille lyserøde smile dims smiley

• #269   13. sep 2013 smiley

• #270   13. sep 2013 den virker da fint smiley

• #272   13. sep 2013 Hver gang man kører musen hen over, kommer der en lang række billeder med dem der har liket..

ADD er ligesom ADHD bare uden hyperaktivitet..

Men nu er det ikke pop-up delen jeg prøver at få svar på..

• Janne.*

#274   13. sep 2013 <b>Jeg må venligst bede jer om at holde jer til trådens emne. Da det ikke er meningen det skal være en diskussionstråd, Tak </b>

• #277   14. sep 2013 Det med hvor langt man er kommet.. Kan du ikke bruge linket "gå til ulæste"? Det gør jeg smiley

• #281   14. sep 2013 Jeg kan godt gå ind og like startindlægget Vibse smiley

Men igen, som der også er flere der nævner, og som Rikke/Admin nævner, der er nogle småfejl hist og her som skal rettes..
    Ikke alle brugere oplever ændringerne på samme måde lige pt.

• #283   14. sep 2013 Hvilke andre funktioner tænker du på?

• #287   14. sep 2013 Huh? smiley
    Mig? 2-tal?

• #292   15. sep 2013 Hold da op der sker da nogle ting på KG nu, hvor er det dejligt, men er der nogen der vil fortælle mig hvordan de laver den der søde lille røde smiley med hjerter, jeg har været lidt fraværende på KG i nogle dage, så er del er vist smuttet for mig smiley

Men hvor fedt vi nu kan se hvem der liker, det er så super smiley

• #293   15. sep 2013 smiley Nåhh sorry det fandt jeg så lige ud af nu, man kan se alle smileyer ved at klikke på smiley ikonet over tekst boksen, altså hvor smart smiley smiley smiley

• #294   15. sep 2013 Det er ikke alle grupper, hvor man kan gå til ulæste smiley

• #295   15. sep 2013 Når jeg trykker på smiley ikonet får jeg ikke den der søde lille røde smiley med hjerter frem smiley

• #298   15. sep 2013 HA nu er den sørme også dukket op her på smileyikonet smiley

• KatteGalleri.dk

#300   16. sep 2013 Lone (og evt. andre) : Vi vil meget gerne vide, hvilke grupper, hvor man IKKE kan bruge funktionen "Gå til ulæste", så kigger vi nærmere på det smiley

Det skulle gerne fungere overalt på siden, men er der en fejl, så får vi det selvfølgelig rettet.

I kan sende links til de pågældende grupper her www.kattegalleri.dk/faq

Vibse: Kan man stadig ikke bruge funktionerne i din gruppe?

• #301   16. sep 2013 Jeg har brugt den længe i billeder og snik snak, måske er der forskel andre steder ??

• #302   16. sep 2013 Det her er en lukket gruppe, hvor det ikke virker. Måske er det derfor?

• KatteGalleri.dk

#303   16. sep 2013 Lone: Hvis du sender os et link til gruppen, så kigger vi nærmere på det smiley
    Vi vil også gerne vide, om det er alle emner, eller kun nogle emner, det sker i.

• KatteGalleri.dk

#307   17. sep 2013 Vi siger mange tak for rosen, Lisbeth! smiley

Vibse: Mht. startindlæg, så mangler smileyboksen - og den sørger vi selvfølgelig for at få tilføjet der også smiley

Mvh. Rikke/KatteGalleri

• #310   18. sep 2013 Vibse jeg bruger jo også Safari på iPad smiley den her er det eneste som ikke "virker" jeg skal skrive den??

mystisk smiley

• #311   18. sep 2013 smiley ha nu er den her faktisk også på plads mellen de ander smiley

• #312   18. sep 2013 jeg betalte altså for at få lov at bruge det forum her = betalings forum

• KatteGalleri.dk

#317   19. sep 2013 Vibse: Det er muligt at det er browserspecifikt, vi kan umiddelbart ikke se, at funktionen ikke virker. Men når du oplever det næste gang, så vil jeg gerne bede om et screenshot, så vi kan se, at funktionen ikke er der - samt en angivelse af, hvad det nye i emnet er, som du ikke har set - og om du har fået notifikation på, at der er sket nyt. Og det sker kun i grupper?

Lotte og Vibse : Hvilken gruppe drejer det sig om her? Og Lotte, modtager du invitationen? Og hvad sker der, når du så går til gruppen for at acceptere? Er du tidligere blevet inviteret til samme gruppe?

• #319   19. sep 2013 Jeg har heller ikke nogen "Gå til ulæste" knap i Vibses gruppe
    ("BILLEDLEG OG SNIK SNAK")

- Og så synes jeg i øvrigt, som Lotte S også nævner, at det tis hamrende træls (for at sige det på godt jysk) at billeder bliver beskåret når man trykker dem op i stor størrelse!
    smiley

• #323   20. sep 2013 Jeg mangler gå til ulæste i samme grupper som vibse, så det er ikke bruger specifikt, men gruppe specifikt :-\

• #325   20. sep 2013 Ok jeg kan så gå direkte til ulæste på min iPad. .? Den nye?

• #326   20. sep 2013 Ps i biller og snik snak

• #328   20. sep 2013 Jeg har heller ikke ulæste knap i snik-snak-gruppen, från computer med Google chrome.
    Vil se hvis det virker med iPaden når der kommer nye indlæg.
    smiley

• #330   20. sep 2013 Jeg har heller ikke "gå til ulæste" og jeg bruger IE9.

• #331   20. sep 2013 Jeg har prøvet både fra Google Chrome og Mozilla Firefox, men får ikke en gå til ulæste...
    Ikke i nogen af de grupper jeg er med i overhovedet...

• KatteGalleri.dk

#333   20. sep 2013 De af jer, der har problemer med "Gå til ulæste"-knappen bedes kontakte os i supporten med link til de grupper, man oplever problemet i. Skriv til os her: www.kattegalleri.dk/faq

Igen skal I være helt sikre på, at I ikke har læst de nyeste indlæg - så forsvinder knappen nemlig. Og I må meget gerne oplyse, om I har fået en notifikation på de tråde, hvor det sker i.

God weekend til jer alle!

• #334   20. sep 2013 Hov...
    Enig knappen er da lavet om til en Synes godt om knap smiley

• #336   20. sep 2013 hehe ja det ser ud som om den har ondt smiley

• #337   20. sep 2013 smiley ;) smiley ;) smiley Migræne smiley smiley ;) smiley ;) smiley

smiley

• #338   20. sep 2013 LOOOL

uh eller tick smiley *GG*

• #340   20. sep 2013 jeg kan heller ikke forlige mig med den må jeg indrømme hehe

• #343   4. okt 2013 Jeg vil råbe hurra den dag mine film vender rigtigt, selv om de er lagt på fra iPad smiley

Ja har fået fine ændringer, mangler lige en smiley som klapper her, god weekend til Rikke og alle i andre!

• lisa M
    lisa M Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #347   11. mar 2014 Desverre må jeg indrømme at ligemeget hvad man skriver - tror jeg IKKE på at kattegalleri nogensinde vil blive så man føler sig godt behandlet... de gange vi har haft en kat/killing til salg her... Slår det ALDRIG fejl, så modtager vi grimme og rigtig ufine henvendelser/sikane - fra nogen som åbenbart ikke har andet at tage sig til. end at ødelægge for andre, det er sku ikke iorden.. Sådan nogle burdte smides ud, uden varsel - Mvh. lisa m ;o(

• lisa M
    lisa M Tilmeldt:
    apr 2013

#348   11. mar 2014 OBS.. f.eks Hvis vi skriver at vi har en Ragdoll uden stamtavle - Modtager vi Grimme og ufine sikane beskeder fra brokke´røve... At det så kaldes huskat´og bla´bla´bla ... Men en F.eks Ragdoll som har ægte Ragdoll forælter som viddere har ægte forælter osv. Kan man sku´da ikke beskrive for at vare en huskat - bare fordi den ikke har det stykke papir (stamtavle) - Total latterligt hvilke tyber der kun har i sinde at svine og nedgøre andre katte ejer - det siger jo noget om dem der styre kattegalleri at det sikane er tilladt - jeg siger føj´hvor uforskammet :o(

• #351   11. mar 2014 Et endnu bedre forslag til Lisa's problem er, at skrive til support og foreslå at markedet for salg af katte herinde bliver yderligere differentieret. I øvrigt et forslag jeg tidligere har stille flere gange i enighed med flere brugere.

Eksempelvis kunne der ved oprettelse af salgsannoncer med fordel indsætte obligatoriske "kasser", hvor sælger eksempelvis skal svare på følgende:

Stamtavle: (Ja/Nej)
    Vaccination: (Ja/Nej)
    Neutralisering: (Ja/Nej)
    Chip eller øremærkning: (Ja/Nej)
    Sundhedsbog: (Ja/Nej)
    Loppe/ormekur: (Ja/Nej)

Ved en forbedret søgning for potentielle købere kommer forskellene på annoncører af katte med stamtavle og uden stamtavle tydeligere til udtryk.

Det er ikke rimeligt, at man skal modtage flere beskeder på sine annoncer herinde fra ikke-interesserede købere og føle sig chikaneret. Omvendt er det heller ikke i orden, at købere eventuelt vildledes i mindre eller større omfang.

En differentiering i markedet vil afhjælpe denne tilbageværende problematik.

I øvrigt vil jeg som registreret opdrætter nævne, at jeg personligt ikke opfatter mig selv som værende i "konkurrence" med opdrættere af katte uden stamtavle - vi sælger efter min overbevisning ikke samme "varer" til samme "kundegruppe".

• lisa M
    lisa M Tilmeldt:
    apr 2013

#352   11. mar 2014 Vi katte venner/ejer har ikke ens meninger.. Der er de, der tænker 100% på tavler og sine kattes berømmelse for det - og hatten af for det - og så er der de tyber som gør sig bedre end de er - og kun føler det behageligt ved at øse lordt ud, og svine andre til - og så er der min egen katkori - Min interesse er mine elskede katte - hvis jeg lader min Ragdoll hun kat få et kuld killinger - så er benytter jeg schansen for at lave sunde Ragdoll killinger som ikke er enavlet - og skal jeg køre en halv dag for at min hunkat kan komme til en Ragdoll - føler jeg tillid til katteéjer at den udvalgte han ikke er beslægtet med andre racer/tyber end Ragdoll - og at den er sund og rask - så er jeg skide ligeglad med det stykke papir... Jeg syntes derfor at de brokke´røve kan beholde sin mening for sig selv- de bestemmer hvad de vil og det må vi andre også have lov til... Jeg kan forstå at man rejser ryghår hvis der er katte som er misrygtede - eller fabriks´´bidsnis katte for det er sku´ikke iorden. Ellers skulle der efter min mening være plads til alle - og dem der ikke kan acceptere det skulle fanneme smides ud..

• #353   11. mar 2014 Lisa - Hvad ved du om mængden af indavl i din parring når du ikke kender stamtavlen smiley
    Men ja, der skal være plads til alle, og her må man også overveje hvilket sprogbrug man ynder at bruge overfor andre.

• #354   11. mar 2014 Undskyld Lisa, men hvem er det lige der brokker sig gevaldigt lige nu???

Jeg synes af Glenn,s forslag er glimrende fordi:
    Opdrættere med stamnavn sørger for at deres katte og de katte de bliver parret med er testet fri for arvelige sygdomme. Gør du det? Dette ville vægte meget tungt for mig hvis jeg skulle have en racekat.
    Der er (synes jeg) pt. et alt for stort et marked af langhårskatte. Bevares, de er søde, misforstå mig ikke, men som så mange andre varer er der udbud så længe der er efterspørgsel efter billige langhårskatte. Om nogle år er det måske sphynx'en der er moderne og så opstår den samme problematik.

Nææh... Hvis du vil bruge en halv dag på at finde en Ragdol at få din kat parret med, hvorfor søger du så ikke optagelse som registreret opdrætter?
    I øvrigt er der en kategori for blandingskatte, så det er ikke "bare" huskatte, som er min foretrukne "race" smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 50
    #357   12. mar 2014 Nu faldt jeg lige over denne tråd og synes, det kunne være spændende at se, hvad kattefolket kunne tænke sig af ændringer. Jeg ser så et forslag om at fjerne filterfunktionen fra forum - fra én, der har mig på filter. Tilgiv et stille fnis smiley

• #362   20. jun 2014 Helt og adeles enig med Jesper smiley

• #363   20. jun 2014 en kategori der hedder racekatte uden stamtavle.

Kommentér på:
Forslag til forbedringer af KatteGalleri

Annonce