Steriliseret hunkat - aktivitet? {{forumTopicSubject}}
Halløj!
Jeg har i dag fået steriliseret min lille pige. Alt gik godt, og hun er glad og tilfreds samt spiser med god appetit. Hun vil dog rigtig gerne lege, og hopper op og ned af hendes kradsetræ, tager sig kun meget lidt af såret.
Hun har ikke krave på, men er heller ikke så voldsom ved såret endnu, og bliver hun det, skal jeg selvfølgelig ned til dyrlægen og hente en krave.
Men mit spørgsmål lyder: Hvor meget skal jeg lade hende hoppe rundt, og hvor meget må jeg lege med hende? Jeg vil jo ikke have at stingene går op - eller at hun får det mindste infektion i såret.
Med venlig hilsen
En glad, dog lidt bekymret katteejer
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Hvis hun ikke kan lide en krave, er der herinde der har forslag til hvordan man laver en bodystocking.
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 23
Jeg leger ikke selv med hende, det tør jeg ikke. Men da hun altid bliver fodret og holder til i højderne meget af tiden er jeg forsat med det, så hun hopper jo lidt der. Fil render til gengæld selv rundt som en tosse og leger helt vildt, samtidig prøver hun at gejle hunden op, hvilket er nemt da han er hvalp - men ham lader jeg nu ikke lege med hende. Fik snakket med dyrlægen som sagde at jeg skulle holde hende så meget i ro jeg nu kunne - det bliver svært
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det lyder til at du gør hvad du kan for at hun skal holde sg så meget i ro som muligt..
Vil lige tilføje at det nu ikke er så meget pga at stingene kan springe op at de skal holdes i ro, men mere pga risikoen for brok i såret/ arret..
Steriliseret hunkat - aktivitet?