Ormekur Ormekur
Hej folkens
Kiwie herhjemme har haft en fin form førhen, men er efterhånden blevet lidt tynd. Foderet er ikke skiftet, og alt er som det plejer at være.
Jackson derimod har stadig sin meget flomme mave.
Hvis Kiwi har orm, ville Jackson så ikke også have det?
Kan jeg gå til min dyrlæge og bede om en ormekur uden at det er tjekket først, om han har orm?
De andre gange de to har fået ormekure har de været til alm. tjek, og så har dyrlægen derefter besluttet om de skal have kuren eller ej. Har dog aldrig rigtigt spurgt om, eller fået at vide om det skal testes først - jeg ved at det bliver tjekket ved heste, inden de får kuren.
Det er selvfølgelig ikke noget der er gældende for om de to skal have en ormekur eller ej, nærmere for nysgerrighedens og videns skyld.
Håber i kan hjælpe mig, og ønsker jer en god dag (nat?)
Mvh. Jen
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Ellers skulle jeg jo rende deroppe ca hver 14 dag med min. en af kattene... dog holder jeg skarpt øje med at der går en mdr imellem... jeg har sådan et lille fint skema for hver kat
dec 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 141
Sidste gang de fik en ormekur var da Jackson var ganske lille og nok havde fået det af de andre killinger/mormissen, og Kiwie fik sidst kort efter han var kommet herhjem, da han fik lov til at gå ude på altanen ved tidligere ejer hvor han også i ny og næ fangede en fugl.
Har ikke været med derinde da de to fik dem (kæresten var med, men lægger selvfølgelig ikke mærke til sådan noget.. ), så ved ikke om han har testet det. men eftersom han har bedt mig om at tage kattebakken med, uanset om den var tom eller fuld, giver det jo egentlig god mening. Jeg havde tænkt at det var fordi katten så havde sin egen kattebakke med derinde, hvis nu den skulle under undersøgelsen.. Men ja. Så blev man da det klogere.
Er selvfølgelig selv med når kattene skal til dyrlægen normalt, det passede bare ikke lige sidst med arbejdet.
Ormekur