{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Hjælp kan ikke finde indlæg/link til fantastisk løbegård/voliere {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har på et tidspunkt set billeder her eller blot linket til en hjemmeside med en helt fantastisk løbegård/voliere hvor kattene via en løbegang i jorden kunne komme fra hus, op ad en skrænt/bakke og ind i en kæmpe løbegård/voliere mellem nogle træer. Vildt flot lavet! Er der mon nogle andre der har set det samme og kan huske hvor det kan findes?

Poteklem herfra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp kan ikke finde indlæg/link til fantastisk løbegård/voliere
  • #1   25. jul 2013 Ja ved hvilken en du mener tror endda du kan købe huset hvis det ikke er solgt endnu smiley
    Men om jeg kan finde linket til det lige nu ggg
    Men jeg mener at det måske liggee inde på denne side som er en super side med indhegninger

http://www.katteindhegning.dk/

• #2   25. jul 2013 Tak! Så fandt jeg det: http://egern.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=1579

• #3   26. jul 2013 Meget spændende og imponerende flot, men jeg håber da, man har lagt nettet, så man kan løfte det op i sektioner. Ser i ånden, at en kat, det af en eller anden grund SKAL op, beslutter sig for at blive i en af gangene, eller en kat ligger syg og ikke selv kan komme videre.

• #4   26. jul 2013 Det så for mig ud som at man kunne skrue mindre sektioner af af gangen smiley for ja ellers kunne det blive meget upfaktisk lige pludseligt. Vi vil prøve at lave noget lignende... dog i noget mindre format smiley tror max løbegangen bliver på 4 meter. Synes bare det er ret flot og kreativt lavet.

• #5   26. jul 2013 Aj hvor fedt, det vil jeg også have smiley

Nåhh ja min have skal så udvides for at det kan lade sig gøre smiley Men fedt ser det ud smiley

• #6   26. jul 2013 Hold op hvor er det fedt lavet!

• #7   26. jul 2013 Ja det er sgu et vildt projekt de har lavet der må man sige smiley glæder mig til at se om vi kan få noget lign. til at fungere smiley

• #8   26. jul 2013 Udover at jeg gør mig de samme tanker som Mega, synes jeg, at det er fjollet at ”hegne” så meget, uden at der kommer særlig meget plads ud af det :-S. Og kattene, når de er ude, er afsides, i stedet for nær huset og i haven, hvor man selv opholder sig. Nej, jeg forstår slet ikke ideen i det :-S.

Jeg kan huske engang, hvor jeg besøgte to internatskatte i deres nye (kærlige) hjem. Det var en tre-længet gård. Og der havde ejerne lavet samme tunnel-system fra huset og skråt hen over gårdspladsen til staldlængen. Ikke kønt, men det er så var det var, dog virkelig mærkeligt, synes jeg, at de ikke i stedet havde sat en enkelt side hegn med en låge op, så kattene også havde haft hele gårdspladsen. :-S

• #9   26. jul 2013 Nu skal jeg ikke kunne sige hvad der ligger af tanker bag de forskellige projekter smiley vores grund (hus-grund) er ikke den største (ca 600 kvm - en lille muremestervilla) og hos os kommer det til at virke fantastisk håber jeg. Der hvor vi kan lægge løbegården/volieren er op af vores garage som ligger ved siden af huset...og hvis ikke vi skal lave huller i et par mure så kommer kattene til at skulle ud gennem et kældervindue og ud i en mindre voliere, ned gennem en tunnel på max 4 m og op i den nye voliere smiley og tunlen skal laves så loftet kan pilles af og katten komme ud hvis der bliver brug for dette ( lige som vi jo self. også kan komme ind i begge voliere). På sigt overvejer vi at hegne hele haven ind så kattene kan være frit der også når vi er der ude. Og volieren ved garagen kommer til at ligge i forlængelse af vores terrasse smiley

• #10   26. jul 2013 God arbejdslyst smiley
    Der er i hvert fald ingen tvivl om at kattene elsker at være ude. Indekatte ved det bare ikke smiley

• #11   26. jul 2013 Tak Jane smiley ja de elsker at være ude...lige pt er det dog kun i sele og i en lille voliere... Så vil gerne give dem mere plads både i højde og brede. Desværre har vi før haft udekatte, men fik hurtigt at se at det åbenbart ikke kan lade sig gøre her...for vi mistede en (blev kørt ned) og vi er langt fra de eneste der har mistet en pelsbold selvom vi bor i et villakvarter hvor man ikke må køre stærkt. Pisse træls! Så nu laver vi katteparadis på egen grund smiley

• #12   27. jul 2013 Gad vide om der man egentlig skal have lov af kommunen til at opføre en voliere? Måske det kommer an på størrelse og placering? smiley

• #13   27. jul 2013 Jeg tror også det har betydning om der er tag på eller ej. Tjek din kommunes hjemmeside.

• #14   27. jul 2013 Og hvis du sætter den op ad skel skal du (for god naboskabs skyld) selvfølgelig snakke med naboen først, men det har du sikkert også tænkt dig smiley

• #15   27. jul 2013 Hvis der skal tag på, skal man søge om det når den er 10 m² eller derover..
    Det var i hvert fald hvad jeg fik at vide smiley

• #18   27. jul 2013 Du siger noget Loan..
    Det kan man da vist ikke helt forhindre...
    Uanset hvor små huller man vælger at bruge..

• #19   27. jul 2013 Sneen (i hvert fald nogle typer sne) vil nok lægge sig ovenpå - det gør det ved hønsenet.

• #20   27. jul 2013 Jo, de helt store snug vil jo nok lægge sig oven på gitteret.. Men man kan vist ikke forhindre årstidernes nedfald af blade, nedbør m.m. i at havne i løbegangene...

• #21   27. jul 2013 Ja. Som nævnt har jeg i det hele taget svært ved at se ideen i de gange :-S

• #22   27. jul 2013 Lidt smart er der: græsslåmaskinen kan køre henover! smiley

Kommentér på:
Hjælp kan ikke finde indlæg/link til fantastisk løbegård/voliere

Annonce