Katte og deres jagt. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Nu har jeg jo mine to skønne inde katte, og de jager jo kun når der kommer fluer, stankelben osv ind i det lille hjem.
Vi har længe sat her hjemme og kigget på Jax jager dem rundt i hele lejligheden, fordi han giver bare ikke op, og han er faktisk rigtig god til det, får dem hver gang, med mindre de smutter ud af vinduet igen, så det er rigtig hurtigt ovre.
Men... Nunu derimod han har prøvet på det et par gange, men når han får fx en flue under poten, går han helt i stå for så kan han ikke finde den, han kigger over alt efter den uden at flytte poten, men når han så ikke kan så den, så løfter han jo poten igen, og gøre det samme igen og igen, han har heller ikke tålmodigheden til at vente på det rigtig tidspunkt til at sætte poten på flue, så han kæmper altid en meget stor kamp bare for at få den ind under, men som sagt før så går han i stå, som om han aldrig har lært at jage?
Måske et dumt spørgsmål, men vi har tænkt, er han bare en klovn til det med at fange små dyr, eller har han eventuelt ikke lært det fra hans mor det med at jage?
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
Min skovkat er den fødte jæger, men glemmer ikke den tråd jeg læste om en med tre perserkatte og mus i køkkenskabet. Dem gjorde kattene ikke noget ved! Var aldrig gået hos os, siger jeg bare
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
Ham der er så dårlig er en blanding af en huskat og en main coon.
apr 2013
Følger: 15 Følgere: 26 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 576
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
okt 2007
Katte: 2 Emner: 6 Svar: 47
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 113
Katte og deres jagt.