{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

jeannett B
jeannett B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Hjælp, må killingerne kommer ud nu.? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley Jeg er så heldig, at have to skønne killinger, født d 8/6-2013- Bor i hus, med dejlig have, men de kære små myr (Sne og Storm) vil så gerne udenfor, må de det??????? Måske jeg er for bekymret?, har søgt div sider herinde, dog uden held, så håber at her er en der vil være mig behjælpelig :-)))) Har aldrig haft killinger før, og dertil skal siges, moren er fantastisk, hun passer dem så flot smiley Og lige en note: Til jer der siger at hvide katte med blå øjne er blinde, Sorry, nu har jeg to, og deres syn fejler intet smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, må killingerne kommer ud nu.?
  • jeannett B
    jeannett B Tilmeldt:
    jul 2013

#2   23. jul 2013 ja moren er udekat, dog holder vi hende inde om natten pga af de små myr smiley

• jeannett B
    jeannett B Tilmeldt:
    jul 2013

#4   23. jul 2013 ja moren er udekat, dog holder vi hende inde om natten, pga de små myr smiley

• jeannett B
    jeannett B Tilmeldt:
    jul 2013

#5   23. jul 2013 Jeg takker dybt fra hele mit hjerte smiley <3 <3, er nemlig bange for, hun vil "gemme" dem, og indhegning, det giver bestemt et smil på læben, skal vi sige, han hedder ikke "storm" for sjov ha ha ha midlertidlige navne. ang de små myr, kontakt mig med besked, for jo de skal jo have et kærligt hjem smiley TAK TAK, smiler over jeg blev medlem af siden.

• jeannett B
    jeannett B Tilmeldt:
    jul 2013

#7   23. jul 2013 Men de kommer da med ud nogle minutter sammen med mig og deres mor, under SKARPT opsyn, ihhh man kan jo ikke forestille sig, at skulle af med de små banditter, nå men hmmmm de bliver også store og frække ha ha ha. ønsker jer en glad dag og tak tak smiley

• #8   23. jul 2013 Jeg ville ikke engang turde at tage uvaccinerede og umærkede katte med ud under skarp opsyn. Bliver de væk, så er de uhjælpeligt væk og går alene og lider i denne varme. Sultne og tørstige. Og de kan slæbe dem en masse sygdom til, fordi de ikke er vaccinerede endnu.

Og som der bliver skrevet, jeg håber, at missemor får p-piller, ellers kan hun være drægtig med næste kuld allerede. Og det er ikke særlig sundt.

En indhegning ville være godt både for missemor og killinger.

• jeannett B
    jeannett B Tilmeldt:
    jul 2013

#9   23. jul 2013 Kære Winnie. Sød tanke du har, ja naturligvis er hun på p.piller og skal neutraliseres om få uger, og ja er bestemt klar over hvor mange vildkatte der er, har selv koloni hus, og folk burde skamme sig, når de bare tager en kat til sig for kort tid, her er vi 4 kvinder der kæmper for at holde det nede, men da der ikke længere er hjælp at hente, og for egen pengepung, er det ved at være svært og ikke mindst sørgeligt, for stakkels dyr smiley måske man bør sætte fokos på netop det emne, at der er INGEN hjælp.

• jeannett B
    jeannett B Tilmeldt:
    jul 2013

#10   23. jul 2013 Er nok den kærligste dyreejer, tro mig, spurgte nok ikke om råd, var jeg ligeglad smiley Min familie og mine dyr betyder ALT for mig, og de er allerede vaccineret, fået ormekur, dyrelægetjek, trods af det ikke er racekatte af ægte grad, det sørme ægte kærlighed smiley

• #11   23. jul 2013 Vacciner skal gives med 12 og 16 uger for at være mest effektive. Hvis de allerede er vaccinerede, skal de stadig vaccineres med 12 og 16 uger. smiley

Er de så også mærkede?

• #13   23. jul 2013 Undskyld, men hvis du er så dyreglad smiley
    Så du prøver at gøre en indsats for alle de sørgelige vilde katte????
    Hvorfor har din egen kat så fået lov til at hjælpe på problemet ???
    Og dine killinger er for små til at komme ud, og hvis du ikke har fundet kommende hjem til dem, så hjælper det jo ikke noget at de har været ude, hvis kommende ejer ønsker en indekat.

• #15   24. jul 2013 Hmm jeg ville ikke give killinger lov til at komme ud og da slet ikke hvis de skal videreformidles, og nu skriver du jo så at de har fået lov til at komme ud, det håber jeg så du gør nye ejere opmærksom på, så de ikke tror at det er indekatte de køber og at de kan holde dem som indekatte...

Og ingen har nogensinde påstået at hvide katte med blå øjne er blinde men at der er risiko for at de kan være døve eller delvist døve..

Kommentér på:
Hjælp, må killingerne kommer ud nu.?

Annonce