{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Killinge mor {{forumTopicSubject}}

Min ene kat fødte her den anden dag en lille killing, men min kat er ikke særlig intrasseret i sin unge hun lader den spise men hun kommer ikke når den lille kalder og vis jeg gå væk (allerede fra dagen hun skulle føde) så følger hun efter og lader ungen blive... Hva skal jeg gøre er bange for at den lille ikke har det godt....
Min kat stak af og kom hjem drægtig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinge mor
  • #1   17. jul 2013 Jeg ved ikke helt præcis hvad du kan gøre, men jeg kan da huske tilbage fra hvor jeg havde en hunkat der fik killinger, der ville hun være tæt på mig sammen med dem, men det er nok ikke alle der har det sådan. Hun var bare den type der skulle være tæt på mig hele tiden. Men er sikker på der kommer andre på banen, med nogle råd! smiley

• #2   17. jul 2013 Tak for dit svar, min kat går også selvom jeg sidder lige ved siden af føde kassen, hun går ikke hen og spiser eller på katte bakke hun ligger sig bare i den anden ene af rummet og lader som ingen ting

• #4   17. jul 2013 Har jeg prøvet hun stiller sig ved døren og miawer og hun bliver ved, hun er en meget mor syg kat og det er hun været siden vi fik hende

• #6   17. jul 2013 Jeg vil ikke sige at killingen er syg, mor katten er jo også selv killing dvs hun er ca 7 måneder... Kan det gøre noget ved det?

• #7   17. jul 2013 Når der kun er en killing, er der desværre nogle missemødre, der ikke ser det som "besværet" værd at opfostre den. Sørg i hvert fald for at missemor ikke går i løbetid nu her, for det kommer til at gøre det hele værre.

Sådan en killing der selv får killing, kan godt give problemer. Skriger den hele tiden?

Jeg forstår så ikke, at katten ikke er steriliseret, så det ikke kunne ske, at hun kom hjem drægtig.

• #8   17. jul 2013 Lone a: ungen skriger/ kalder ikke hele tiden men den kan godt ligge 15-30 min og kalde og misse mor høre det men virker lidt ligeglad nogen gange...

Grunden til at min kat ikke er steriliseret er at hun er inde kat og derfor ser jeg ikke en grund til det, med mindre vis jeg fik en han kat så ville begge blive "fixet"

• #10   17. jul 2013 Selvom det er en indekat er der mange gode grunde til at steriliserer. Prøv at læse mange af de gode tråde der er herinde om neutralisering.

• #11   17. jul 2013 Ikke for at være sur men startede tråden i bekymring i at misse mor ikke er så intraseret i sin unge og ikke om hvorfor man bør få fixet sin kat....

• #14   17. jul 2013 Har taget rådene til mig,

• #15   17. jul 2013 det var bestemt ikke for at slå dig i hovedet men en missemor der går i løb mister også interessen for sin unge. Jeg har den seneste tid fulgt en anden tråd der handlede om det samme problem som du har og der var et af problemere at mormissen kom i løbetid.

• #16   17. jul 2013 Jeg kan kun give alle dem ret der skriver ang sterialisering. Min missemor nåede at gå i løb pga min dyrlæge havde sagt 14 dage efter fødslen at hun skulle have en p- pille men da var det allerede for sent og missemor har ikke længere noget mælk til killingen så jeg giver ham sutteflaske hver 4 time. Men måske der er noget galt med killingen siden hun går eller hun er for ung som du selv nævner. Men begynder hun at passe den så få den steriliseret så snart killingen er så stor den kan klare sig selv.

• #17   18. jul 2013 Tak for alle svar... Mor mis er begyndt at være mere ved sin unge og hun går ikke så langt væk.... Og hun reagere mere på ungens lyd, og hun følger mig heller ikke så mere....

• #19   18. jul 2013 Lyder rigtig godt, for det bedste er helt sikkert, at det er mor mis der passer den lille killing smiley

Kommentér på:
Killinge mor

Annonce