{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattekilling
  • #1   16. jul 2013 Jamen det kan den starte med når den er 4 uger ... baby kat... men det får mormis vel allerede??? ...... men den skal selvfølgelig stadig have mælk fra mor mis smiley

• #4   16. jul 2013 Jamen de killinger jeg har haft har fået tilbudt tørfoder og dåsemad ved 3-4 ugers alderen, nogle af dem har været lidt forbeholdne med at starte med at spise, men senest ved 5 ugers alderen har jeg ikke oplevet mine killinger begynde at spise smiley

• #5   18. jul 2013 Okay mange tak og det er Ham prop fra min profil

• #7   18. jul 2013 Jamen Annika når du får ham hjem sidst i september så må han jo spise alt, altså kattemad smiley
    Sørg for at du finder en god kvalitet tørfoder og en god kvalitet dåsemad, af dåsemad kan jeg anbefale LUX fra Aldi, det koster kun 5,5 kr for en dåse med 400 gram, og med tørfoder skal du blot gå efter at det skal være højt indhold af proteiner, kød skal gerne stå som mindst de 2 første produkter i ingredienslisten, og du skal starte ham på killingefoder indtil han er ca 7 mdr. min.
    Jeg vil anbefale dig at få ham kastreret inden han fylder 5 mdr. hvis du vil undgå strinten osv. og jo tidligere det bliver gjort jo hurtigere kommer han sig over indgrebet..

Held og lykke med din lille killing, han er super nuttet smiley

• #8   20. jul 2013 okay mange tak for hjælpen det er jeg glad for

• #9   6. aug 2013 jeg har købt noget killinge tørkost til ham når jeg får ham som hedder applaws kitten er det noget godt foder til ham når det er

• #10   6. aug 2013 Det er et super fint foder til ham, helt perfekt..

Husk nu at få noget af det med, som han er vant til at spise og bland det så i det nye foder du har købt, først 1/3 del nyt, så efter en uges tid 1/2 del af hver og endnu en uge 2/3 del nyt og efter en måned kan du så helt give ham det nye...

Ellers risikere du at killingen får dårlig mave..

• #11   6. aug 2013 okay mange tak for hjælpen

Kommentér på:
kattekilling

Annonce