mor til killinger er død. hjælp til opfostring/opdragelae {{forumTopicSubject}}
Jeg har påtaget mig det store ansvar at forsøge og redde og opdrage 2 søde små killinger på omkring 8 uger nu. Deres mor døde da de va. 6 uger gamle. De har fået modermælkserstatning en uge og er nu kommet på killingefoder og vådkost. Men de mangler at lære mange fra mor. Først og fremmest er de ikk ret renlige. Jeg skifter deres bakke mange gange om dagen. Jeg leger med den og se får op til flere gange om dagen en lur på min mave :b De nyder min selskab, men det vel for at få tryghed? De er heller ikke så gode til at holde sig selv rene. Jeg har prøvet at tørre dem mee en våd klud, men kan ikke rigtig få det stive snask ud af pelsen, ka Jeg tage dem i bad og hvordan? Jeg vil gerne undgå så meget stress son mulig
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Kontakt hittekilling eller søg privat efter en ammemor, for ellers ender du med 2 meget søde men meget urenlige killinger der aldrig rigtig lære at være katte..
Killingerne burde i en alder af 4 uger have fået lært at spise kattemad og dermed i samme alder have været renlige, det har alle de 3 kuld jeg har haft i hænderne været, senest 5 ugers alderen har de været renlige..
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 107
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 9
Jeg må forsøge med flere bakker på et lille areal., efter de har spist og leget
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Og jow internater tager killinger og katte ind i alle aldre... de kan ihvertfald hjælpe med at finde en ammekat... og det er virkelig nødvendig... da dine killinger allerede udviser adfærdsproblemer...
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Hvor meget du end gerne ville, så kan du ikke opdrage en kat som en anden kat ville gøre.
Du kan ikke gøre den renlig, lære den at slås, fange osv. det er der en voksen kat der skal tage sig af.
Gerne en ammekat, men som absolut minimum skal den have nær voksenkattekontakt.
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 38 Svar: 443
jun 2013
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 53
mor til killinger er død. hjælp til opfostring/opdragelae