{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.184 visninger | Oprettet:

mor til killinger er død. hjælp til opfostring/opdragelae {{forumTopicSubject}}

Jeg har påtaget mig det store ansvar at forsøge og redde og opdrage 2 søde små killinger på omkring 8 uger nu. Deres mor døde da de va. 6 uger gamle. De har fået modermælkserstatning en uge og er nu kommet på killingefoder og vådkost. Men de mangler at lære mange fra mor. Først og fremmest er de ikk ret renlige. Jeg skifter deres bakke mange gange om dagen. Jeg leger med den og se får op til flere gange om dagen en lur på min mave :b De nyder min selskab, men det vel for at få tryghed? De er heller ikke så gode til at holde sig selv rene. Jeg har prøvet at tørre dem mee en våd klud, men kan ikke rigtig få det stive snask ud af pelsen, ka Jeg tage dem i bad og hvordan? Jeg vil gerne undgå så meget stress son mulig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mor til killinger er død. hjælp til opfostring/opdragelae
  • #2   15. jul 2013 Når de i en alder af 8 uger ikke er renlige og ikke kan vaske sig selv, så vidner det i høj grad om at en ammemor er nødvendig, du kan ikke klare den opgave selv..

Kontakt hittekilling eller søg privat efter en ammemor, for ellers ender du med 2 meget søde men meget urenlige killinger der aldrig rigtig lære at være katte..

Killingerne burde i en alder af 4 uger have fået lært at spise kattemad og dermed i samme alder have været renlige, det har alle de 3 kuld jeg har haft i hænderne været, senest 5 ugers alderen har de været renlige..

• #3   15. jul 2013 de er bestemt renlige ved 8 ugers alderen,men helt rigtigt ,mangler de voksne katte at omgåes...du kan prøve at ha dem på lidt plads og ha flere tissekasser,og så er det vigtigt at der er en voksen kat i huset

• #7   15. jul 2013 Det er vores egen missemor der døde da de var 5 uger, Vi forsøgte kammerkor, men hun tog ikke imod dem, nu har jeg dem igen. Internatet tager da ikke killinger ind, der er så gamle Killinger ind? Ku forstå hvis de var nyfødte..
    Jeg må forsøge med flere bakker på et lille areal., efter de har spist og leget

• #8   15. jul 2013 Du skal finde en ammekat... DU kan ikke lære dem at være katte eller at blive renlige...

Og jow internater tager killinger og katte ind i alle aldre... de kan ihvertfald hjælpe med at finde en ammekat... og det er virkelig nødvendig... da dine killinger allerede udviser adfærdsproblemer...

• #10   15. jul 2013 Kort og godt:

Hvor meget du end gerne ville, så kan du ikke opdrage en kat som en anden kat ville gøre.
    Du kan ikke gøre den renlig, lære den at slås, fange osv. det er der en voksen kat der skal tage sig af.
    Gerne en ammekat, men som absolut minimum skal den have nær voksenkattekontakt.

• #11   16. jul 2013 Vi har killinger i samme alder + missemor, vi tilbyder gerne og tage dem ind, men skriv lige til mig privat på Sms, 52300363

• #12   16. jul 2013 Prøv Ring til en dyrlæge eller et internat om deres råd og vejledning af hvad du skal gøre i din situation, eller tag Lise L tilbud. Desværre er Der mange internater der fyldt op til randen lige nu. Men ved de tilbyder en god vejledning til folk med hitte killinger. Husk det jo for din og killingerne skyld, da chancen for de kan få adfærdsproblemer sener kan være stor, uden en mor. Held og lykke.

Kommentér på:
mor til killinger er død. hjælp til opfostring/opdragelae

Annonce