Kattemor og killinger / hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}
Der hvor min mor bor, er der observeret en missemor med nogle killinger, der nu er så store at de render rundt.
Af dem min mor snakker med, ved ingen om der er nogen der ejer kattene, de tror at det måske kan være nogle ældre mennesker, men det vides ikke og ingen vil gå over at spørge, fordi de omtalte mennesker vist er lidt sære.
Hvad ville du/i gøre som udefrakommende (mig)?
Jeg har kun talt i telefon med min mor, hvor hun så nævner at nu render der da killinger rundt derovre.
Jeg har umiddelbart ikke tid til at tage derned og selv observerer og/eller gå over og ringe på hos de ældre mennesker.
Jeg er af den mening at en kat skal neutraliseres, hvis ikke den skal bruges i avl, da der er så umådelig mange katte der lever en kummerlig tilværelse og som der bare producerer flere katte, der igen får killinger, skruen uden ende.
Kan man ringe/skrive til Dyrenes Beskyttelse eller Kattens Værn og fortælle at man har fået afvide at der render killinger rundt derovre, men at man ikke ved om der er en ejermand eller ej.
jul 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 16
Det område kattene render rundt er et boligselskabs...så de er ikke observeret i en have.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
PS: Du kan lige så godt gøre det først om sidst, for du vil alligevel tænke på det, til du har fået det gjort
jun 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 8
Lidt noget andet, men min ældste og mest kælesyge kat, var en stor meget vild går killing da vi fangede ham, han lå i armene på på min veninde og sov samme aften.
jul 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 16
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Synes da I skal prøve at komme i dialog med de involverede.
Synes det er lidt usmageligt at kalde folk underlige, hvis man ikke har mødt dem
Kattemor og killinger / hvad ville i gøre?