{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Frontline?! {{forumTopicSubject}}

Lad mig sige det med det samme. Jeg har altid været skeptisk/nervøs omkring brug af Frontline, så det var med store overvejelser, at jeg i går valgte give min kat en sådan behandling. Jeg var ikke helt tryg ved det, og så gik det galt tror jeg, ramte ihvertfald ikke lige i nakken med pipetten og hun har måske fået slikket noget af produktet i sig.
Nu er det gået sådan, at hun næsten ikke har sovet siden i går formiddages og vasker sig hele tiden. Søvn er kun i meget små perioder, plus hun "snakker" heller ikke her til morgen. Det skal lige siges at hun spiser og drikker normalt.
Skal jeg vente og se tiden an, eller hvad?
Ps. Hun er stadig lopper.
Info: Hunkat 9 år, godt helbred.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frontline?!
  • #2   28. jun 2013 Hmm hvis den eventuelt havde slikket på det plejer de at begynde at savle. De symptomer du beskriver får mig ikke til at tænke på forgiftning. Måske havde hun lopper og de bider hvis de er ved at dø så måske derfor hun slikker sig. Til en anden gang skal du nok vælge advantage i stedet for frontline, frontline er de fleste lopper blevet resistente overfor så det virker ikke optimalt.

• #3   28. jun 2013 Mange tak for dit svar, er lidt mere rolig nu.

• #4   28. jun 2013 Tarzan slikkede sig også helt vildt, da jeg gav ham en behandling med advantage, men jeg havde fået det på i nakken, hvor han lige præcis ikke kunne nå.
    Så det er nok bare lopperne der dør smiley

Men brug noget andet end frontline næste gang, evt om en måned, og så skift mellem frontline og advantage, så du holder lopperne væk.
    Frontline virkede ikke på Tarzan, min mors gamle kat, og min mors hund, så jeg bruger kun advantage nu. Brugte dog de sidste frontline efter 3 måneder med behandling med advantage, da lopperne var væk, så det bare skulle forebygge smiley

• #5   28. jun 2013 lopper forsvinder ikke med det samme og det kan være at det skal behandles af flere omgange. Men selvfølgelig med 4-5 ugers mellemrum, som der skal være (:

• #6   28. jun 2013 Jeg bruger ofte frontline som spray, aldrig pipetter...Det sker der intet ved for mine 4 kattes vedkommende.

• #7   28. jun 2013 Jeg bruger også Frontline til mine 2 og det har taget godt 3 måneder at komme lopperne til livs. Jeg købte noget insektmiddel til at sprøjte i omgivelserne og så har jeg støvsuget hver dag, møbler og alt hvad der kan støvsuges (:

Kommentér på:
Frontline?!

Annonce