{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Bella B
Bella B
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Indekatten gider ikke kattebakke mere! {{forumTopicSubject}}

Hej KatteGalleri!

Min kat på 4 år er for 2 måneder siden blevet udekat - hvilket hun er rigtig glad for!

For ca 2 uger siden er hun dog stoppet med at tisse i kattebakken (kun en enkelt gang er det blevet til) og for 2-3 dage siden er hun også stoppet med nr. 2 i kattebakken..

Jeg har aldrig haft en udekat og hun er også først lige blevet en, så jeg er lidt usikker på, om hun tisser (og andet) udenfor eller om hun er blevet syg!?

Hun spiser og drikker, som hun plejer..

Håber i kan hjælpe, en forvirret/bekymret kattemor smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indekatten gider ikke kattebakke mere!
  • #1   19. jun 2013 Jeg er sikker på hun gør det ude, men gem en enkelt bakke for til vinter vil hun nok bruge den.
    Du kan også, hvis du har mulighed for det, sætte en bakke udenfor under tag.

Du har ret, når den ikke besørger i bakken inden for, kan det være svært, at se om de har dårlig mave, og de kan også selv fange mad og spise ved naboen, så du må lægge mærke til hvordan hun ellers er.

• #2   19. jun 2013 Tror også hun gør det ude. Vores udekat bruger sjældent bakken, men foretrækker at gøre det ude

• Bella B
    Bella B Tilmeldt:
    jun 2013

#3   19. jun 2013 Det er i hvert fald det jeg håber hun gør. Hun er godt nok inde i løbet af natten, men der sover hun for det meste..

Jeg har aldrig rigtig oplevet, at hun har været syg - men jeg går da ud fra at hun så ikke ville være sig selv, hvis hun var det..

• #4   19. jun 2013 Der går ikke særlig lang tid før de begynder at besørge uden for, når de først er kommet ud smiley Så hun er nok bare begyndt at bruge det "store" toilet. Jeg ville dog også gemme bakken, hvis nu hun pludselig er akut trængende. smiley

• #5   19. jun 2013 Hun har med garanti ikke kun tisset én gang på 2 uger ;-). Så hun har fundet et friluftstoilet, som hun nu sikkert også benytter til nummer to. smiley

• Bella B
    Bella B Tilmeldt:
    jun 2013

#6   19. jun 2013 Tak for alle indlæggene - er lidt mere rolig nu smiley

Det er jo ikke nemt at finde ud af, når man pludselig har en udekat smiley

• #7   19. jun 2013 Sjovt nok, så kommer mine 1 årige løbende med krydsede ben for at nå på bakke inde. Skøre katte

• Bella B
    Bella B Tilmeldt:
    jun 2013

#8   20. jun 2013 Ja, de er ikke helt til at finde ud af altid.. Min har aldrig gidet at gå på kattebakke medmindre den var på toilettet - køkken og gang gad hun ikke.. Og nu gider hun slet ikke kattebakke.. De har det med at være meget mærkelige, de katte.. Men det er vel også det, der gør dem så søde smiley

• #10   20. jun 2013 Mine katte gør det samme som Hannes - men godt det samme med den lille have vi har. Hvis vi havde en kæmpehave, der kunne bære at blive brugt som toilet, ville jeg prøve at holde kattene så længe derude, at de blev tvunget til at tisse i haven. smiley At spare grus og rengøring ville være dejligt.

Fx i går da det øsregnede, kom kattene benende ind for at gå på toilet, med det resultat at de havde grus klistret til poterne og langt op ad benene :-/.

Kommentér på:
Indekatten gider ikke kattebakke mere!

Annonce