Indekat? {{forumTopicSubject}}
Hej Kattegalleri (:
Jeg har altid boet i et dyrehjem, med en til to katte af gangen. De har altid været 'udekatte' (der er indenfor og i møblerne så meget de lyster,), da vi har simpelthen aldrig brudt os om tanken om at have en indekat. De har deres instinkter, og de skal naturligvis også ud og opleve verden!
Jeg må dog indrømme, at jo nærmere jeg kommer tiden hvor jeg er nødt til at flytte hjemmefra (vi bor på en gård på landet) og højest sandsynligt havner i en lejlighed, kan jeg alligevel ikke lade være med at lege med tanken om at have en indekat.
Hvad er jeres holdninger til at have en kat, der aldrig kommer ud? Jeg har det jo altså noget svært med tanken, men tanken om helt at undvære kat, er heller ikke så rar.
jun 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Og som Lotte siger, vær sikker på killingen aldrig har været ude, ellers er det synd.
Jo der er også et andet arbejde med katte som kun er inde, der skal tænkes mere over fodring, leg og renlighed, det er jo ting som en udekat klare meget af selv.
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
Du kan også vælge at give en ældre kat fra et internat, et godt og blivende hjem. De er oftest vant til at være "dem selv".
jun 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Hvorvidt jeg skal have kat kommer naturligvis også an på hvilket studie jeg skal på, da jeg netop går højt op i at kunne bruge meget tid med katten, og hvor stor min lejlighed bliver, da jeg synes at en indekat i det mindste skal have nogen plads at udfolde sig på - Så kan det jo være, at det kun bliver aktuelt hvis der netop er plads til to katte
Indekat?