{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

gravid misser bliver jagtet {{forumTopicSubject}}

Hej har en veninde som har 3 katte, de fungere fint sammen men efter den ene er blevet med killinger er den sidst nyankomne blevet rigtig styg overfor kommende missemor.
Ved ikke hvad jeg skal råde hende til så tænkte at nogle kloge mennesker herinde kunne hjælpe.
Vi har snakket om en af dem kom i pleje indtil killingerne er kommet til nye hjem.
Den sidst nye har ikke været der så længe så tænker det er synd at den skal "flytte" igen men tænker også det er synd at at "flytte" missemor.
Nogle råd ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid misser bliver jagtet
  • #2   25. maj 2013 Nej alle udekatte, men missemor kommer kun i haven pt smiley

• #4   25. maj 2013 Det gør hun desværre ikke. Det har stået på lidt tid nu og nu bliver der nød til at gøres noget. Det er synd for missemor.

• #5   25. maj 2013 er den nye kastreret el stereliseret ellers få det gjort.... hvor langt henne er missemor...???

• #7   25. maj 2013 Ja det er de alle pånær ja missemor smiley Hun er ved at være langt henne. Jeg er ikke helt klar hvor langt men det varer ikke længe.

• #8   25. maj 2013 Det er en dame der jager smiley

• #9   25. maj 2013 Er den nye fikset? Tænkte på hvad løver gør for, at komme af med andres killinger, de bliver slået ihjel.
    Kender en som havde 2 piger med killinger, der kom en fremmed herre ind over hegnet og helt ind i huset ( kattelem) de 2 piger gav han bank, i kampens hede var en af killingerne blevet trådt/revet i ansigtet, og måtte aflives, de to piger som ellers havde killingerne i fællesskab, kunne ikke være sammen efter den episode, og killingerne måtte deles op, pigerne blev ikke gode vender igen, og hende som var mest stresset og heller ikke kunne lide de andre katte, blev neutraliseret og solgt med en af hendes killinger.

• #10   25. maj 2013 Ja hun er "fikset" smiley

• #11   25. maj 2013 Kan hun dele sit hjem op? Normalt er det ikke noget jeg anbefaler, men der skal jo ro om mor og killingerne.
    Det er svært at råde helt, når jeg ikke kender kattene, men jeg syntes nok det var lidt dumt, at få ny kat når den anden skal have killinger, men det kan jo være en upser smiley

• #12   25. maj 2013 De fik den ny før, de har haft hende i nogle mdr. nu. de har fungeret godt sammen indtil nu. Ja killingerne er en upser og missemor skal sterelisseres efterfølgende. hjemmet kan kun deles op på en måde at en af dem bliver lukket for sig selv og det synes jeg er synd. Kan en af dem "tåle" at komme i pleje til killingerne har fået nyt hjem eller? tænker hvem der kan "tåle det mest" ?

• #14   25. maj 2013 hvis det er lige op over med missemor dufter hun anderledes pga mælk osv... ville nok lukke missemor i et rum for sig selv så hun kan få ro på op til fødslen.... smiley

• #15   25. maj 2013 Jeg ville ikke flytte på en højt drægtig kat det kan med følge endnu mere stress og evt komplikationer.
    Det bedste råd er at zone opdele.
    Nej det er ikke syn for mormissen hun vil nok værdsætte det når hun har det som hun har det.
    At udstationere den anden betyder at når de får den hjem igen at den igen igen skal til at indføres i flokken som evt kan give komplikationer.
    Det bedste er at zone op dele . Give de to partier en pause og for det meste stiger hunkatte med killinger i heriakiet.

• #16   25. maj 2013 Jeg ville sige at det ville være en dårlig ide at flytte nogle af kattene, men sæt mismor i et rum/ afdeling for sig selv, som Rikke siger det er fordi mismor dufter anderledes end normalt, sikkert fordi det er lige op over, det er ikke synd at lukke mismor for sig selv, hun har brug for ro og fred, indtil hun har født og faktisk også efter hun har født..

• #17   25. maj 2013 har selv lige pt en missemor der ligger i enerum med sine babyer jaaa hun vil gerne ud men det er kun til jeg kommer der ind så ligger hun ved sine babyer men nu har hun også ligget der i 14 dage så hun savner de andre og der gå lige en uge el to før hun kommer ud i flokken med sine babyer for så er de så store at de bedre ville kunne klare sig også er de begyndt at spise selv.... det vil varmt anbefales din veninde gør det samme.... smiley

• #19   25. maj 2013 Okay, tak alle sammen - jeg giver det videre :)))

Kommentér på:
gravid misser bliver jagtet

Annonce