royale canin forskel , {{forumTopicSubject}}
Hej..
vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften
Som i kan se i min tidligere tråd er jeg så heldig at have fået en kat der kun vil spise royale canin foder, og det må jeg jo acceptere
Vi fik inden vi købte en stor sæk en prøvepose med hjem, som han spiste med velbehag, og valgte så at købe 10 kg af det for at have mad til drengene et stykke tid, så der går længe før dette her egentlig er relevant.
¨Foderet vi købte hos dyrlægen hedder Royal canin neutered Young male, så vi har ledt lidt rundt på nettet for at se hvor det kunne købes lidt billigere (handler ikke om vi ikke har råd til at fodre med det, men man skal spare hvor man kan) og det lader ikke til lige denne slags kan fås alle steder, men til gengæld ser jeg mange steder royal canin Sterilised både til under og over 7 år, men har svært ved at vurdere om det jeg bruger nu er bedre eller om det er det samme? prismæssigt er sidstnævnte jo noget billigere, men igen det var dyrlægen vi købte ham af der valgte neutered Young male, så vi købte bare den.
Men til næste gang der skal købes hvad vil du så mene?
mvh trine
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Mine er ikke kræsne, men jeg har købt en del prøve poser på zoopluds og prøve pakker med vådmad også jeg har brændt mig på et storkøb mine ikke ville spise, Bozita kanin, de har så prøvet en med kyllingelever fra Bozita, den vil de godt spise
Og hvis du har held til at få ham til at spise andet, eller ønsker det, så bland langsomt det andet i, det kunne foreksempel være Porta 21 kornfrit, det er faktisk ikke så dyrt som RC.
De prøve poser jeg har, bruger jeg tit til at lægge på kradsetræet eller smide lidt på gulvet, som de så skynder sig, at spise, så de andre ikke får for meget
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 65
maj 2012
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 10 Svar: 337
Men husk også rigeligt vådkost gerne x 3dagl. og bland gerne lidt kogende vand i. Det gælder om at sørge for at de får nok væske (igennem enten vådkost eller råt) samt så meget af kosten som muligt skal være kød og ikke korn og stivelse.
sep 2010
Og helle jeg har to katte jeg fodre på og en vildkat, plus to pindsvin i min have om sommeren de spiser alle af foderet. Og nu var det heller ikke meningen jeg skulle ha alt det foder hjem. Og der bliver kun åbnet ned til foderspandende max en gang om ugen, hvor det er opbevaret i originalposerne plus tønden. Jeg tager frem til en uge ad gangen i bøtter
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
Jeg ved ikke om Sterilised og Neutered indeholder det samme, men kunne ikke forestille mig at det var den vilde forskel. Det er I hvert fald det jeg har fået at vide af dyrlægen, omkring de produkter som Hills laver.
maj 2012
Helt klart en kat skal spise, og vil den ikke det som vi vil, skal de efter min mening, ikke sultes til, at makke ret
sep 2010
sep 2010
aug 2012
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 205
Trine, det er fuldstændig det samme med vores Freja :o) Hun havde meget større interesse for vådfoderet da hun var på Hills i/d, så ved at hun godt kan lide det.. Men hun er simpelthen bare så glad for det tørfoder... Suk.
sep 2010
jan 2013
sep 2010
jan 2013
sep 2010
jan 2013