{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt steriliation i Kolding og område?
  • #1   26. mar 2013 Mange tak! Jeg vidste godt Kolding dyrehospital er dyrt, men god. Så den skal jeg gemme lidt. Men vil gerne høre hvad med Inges kattehjem? Er det billigere hos dem? Ved godt den ligger i Odense men det er nok værdi med køretur hvis den er billigere?

• #2   26. mar 2013 ved at trekantens dyrlæger lige har kørt en kampange med tilbud på neutralisering men ved ikke om de stadig har det. de har klinik i fredericia
    og de er super dygtige

• #3   26. mar 2013 Vejen Dyrehospital er meget kompetente og de har en prisliste liggende på deres hjemmeside.
    Sidst jeg var afsted oplevede jeg at det var billigere end "normalt" - og det samme oplevede min søster.
    De er lige blevet ISO certificeret - det betyder med andre ord, at alle procedurer er i orden.
    Men husk: Pris og kvalitet hænger som regel sammen ;). De er også både en del af VetFamily og medlem af DDD.

• #4   26. mar 2013 Forresten så har de en "satelitklinik" i Lunderskov, så skal du ikke køre så langt smiley

• #5   26. mar 2013 Mange tak, har lige sendt en mail til Vejen Dyrehospital smiley

• #6   27. mar 2013 Jeg bruger Egtved dyrlægerne. Billige er de nok ikke, men jeg føler mig tryg ved at aflevere mine katte der.
    Det er ikke altid godt at bruge en billig dyrlæge. Sørg for det er en som ved noget om narcose på racekatte, specielt birmaen.
    En Birma tåler ikke altid narcose og skal kun have halvdelen af hvad f.eks en huskat skal have.

• #7   27. mar 2013 Hvad kostede det hos Egtved dyrlæge?

• #8   27. mar 2013 Jeg har god erfaring med Kolding Dyrehospital og Bygholm Dyrehospital i Horsens. Jeg har dog ikke fået neutraliseret nogle katte der endnu, men Bygholm er i hvert fald kompetente når det kommer til narkose, hvor jeg havde min Sphynx til en tandrensning.

Bygholm tager 2033,50 kroner for neutralisering, øremærkning + registrering.

• #9   27. mar 2013 Tror det er ligeglydigt, jeg tager Kolding Dyrehospital alligevel det er den mest nærmest hvor jeg bor og jeg har ikke tålmodig til at leder efter den billigt, vil gerne have hende sterilierert her og nu. Men desværre er at de har lukket i de næste dage pga. påsken, der er flere dag endnu at vente smiley Håber de kan tage hende hurtigst som muligt.

• #10   27. mar 2013 Jamen det er jo også dit nærliggende valg - som de siger på Vejen Dyrehospital:)

• #11   27. mar 2013 Har de åbent torsdag og fredag som man kan evt spørge dem? smiley

• #12   27. mar 2013 tror kun det er vagt dyrlæger der har åbent indtil på tirsdag. det er jo helligdage

• #13   27. mar 2013 Ja det tænkte jeg nok smiley Hunkat er nu i løbtid, det er virkelig slemt og træls det er et forkert tidspunkt den har valgt.

• #14   27. mar 2013 gi den en p pille i dag og en i morgen så skulle den gerne komme ud af løb. og ellers også en fredag.

• #15   27. mar 2013 Jeg har desværre ikke noget P-piller til katte, hvor kan man fås det?

• #16   27. mar 2013 dyrlægen

• #17   27. mar 2013 De har jo lukket.

• #18   27. mar 2013 Læst fornyligt at når en hunkat der strinter holde den ikke op igen, selvom den er også sterilieret?

• #19   28. mar 2013 Det er da plausibelt, at den ikke stopper igen. Derfor får jeg mine tidligt neutraliseret.

• #20   28. mar 2013 Kender du evt. nogen der bruger p-piller til deres hunkatte, for så kunne du måske låne...?

• #21   28. mar 2013 Det gør jeg desværre ikke Marinne. Tror ikke der er noget at gøre end at vente til på tirsdag og forhåbentlig få jeg hende sterilieret med det samme uden vente tid.

Jeg har kun lige fået hende, hun har været en rigtig lille prinsesse, men på løbtid er hun virkelig slemt slemt!!! Jeg har besluttet mig at ikke få killinger alligevel ligemeget hvad for det er ikke holdes ud. Så hun skal steriliereres snarest.

• #22   28. mar 2013 Hvis du ringer tirsdag morgen og siger at hun er helt oppe at køre, så tror jeg at du har en tid onsdag smiley
    Lad være med at ae hende omkring haleroden, for så bliver hun endnu værre og lægger halen pænt til side (sådan gjorde min søsters kat - netop juleaftensdag.)
    Hun var den første kat der blev neut. året efter.

• #23   29. mar 2013 Tak for oplysinger! Fra nu lad jeg sgu det være med at ae hendes omkring haleroden. Jeg få katteglad gæster imorgen så skal lige gør dem opmærksom at det er forbudt at røre hende smiley
    Hun skriger stadigvæk og det er rigtig træls at høre på. Jeg håber ikke jeg modtagere klager breve fra underbo eller naboer smiley

• #24   29. mar 2013 Hvis de klager over den smule larm en hunkat laver i forhold til en hankat, så er de både sære og meget sensible i min verden:)
    Men du kan altså godt kæle med hende;). Vær bare opmærksom på, at når hun lægger halen til side, så er hun "ready" til en hankat;)

Hold ud, hold ud:)

• #25   29. mar 2013 Jeg har en kastreret hankat som er selv far til hende der er løbtid. Han er meget rolig, men noget gange når han bliver "træt" af høre på hende kan han findes på at parre hende hurtig og kort især hvis jeg er ikke til synlige Og hun blev bare mere ophidset.. smiley
    Skal nok holde ud, skal nok! smiley

• #26   29. mar 2013 hvis din kastrat "parrer" hende vil hun hurtigere gå ud af løb.

• #27   29. mar 2013 Skal da lige love for at det er en livlig påske hos jer hva?
    Hvis din kastrat "parrer" hende, skulle han måske lige tjekkes for om alt er væk - især hvis han var cryptorkid smiley

Må nok tilstå, at hvis den slags fandt sted herhjemme, så blev "damen" isoleret.

• #28   2. apr 2013 Nu har jeg bestilt tid hos Kolding dyrehospital imorgen!

Hun er hellere ikke holdt op endnu, hold da op 9 dage er gået og det skal ikke gentages.

• #29   2. apr 2013 Fint, så husk at faste hende fra midnat - men hun må gerne have adgang til vand.

Så er det jo altså helt normalt at du får en kat hjem der er lidt "små-fuld" og som kan det hele, så det skal du ikke blive forskrækket over:)

• #30   3. apr 2013 Nu er det overstået og færdig smiley Det blev 1639 kr i alt inkl. øremærker, medicin og 400 gram foderpose.

Hun ser fuldt ud ja, hun kunne ikke finde sig plads. Jeg prøvede at give hende et behagelig sted at sov med pude og varmt, men hun skiftede sovplads ca hver 20 minutter, hun gå og væltede når hun hoppe ned/op fra sofa eller sengen - det er hårdt at hold øje med den.
    Men nu er jeg så glad for den skal aldrig kommer i løbtid igen smiley

• #31   3. apr 2013 Detjligt at det er gået godt og prisen er da ganske fin.
    Hvad med vaccine?

• #32   4. apr 2013 Vaccination er dog ikke inkl. Jeg har fravalgt den da synes ikke det betyder ret meget når hun er kun indendørs kat.

• #33   6. apr 2013 Du skal have i baghovedet, at den kan stikke af - det har jeg prøvet med Elvis.

Kommentér på:
Billigt steriliation i Kolding og område?

Annonce