{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødselsdags kage til katte
  • #1   25. mar 2013 Når der er katte fødselsdag her i huset, plejer jeg at give dem noget jeg ved de er vilde med og som de ikke får til daglig.. feks laks og rejer:)

• #2   25. mar 2013 Det tænkte jeg også...Noget med fisk smiley

• #3   25. mar 2013 Hvis du kan få fat i fiskemel kan du måske lave noget.... rent gæt værk.

Dog tror jeg ikke det vil være noget underværk... jeg tror mere dine katte vil sætte pris på råt kød som f.eks. kunne være laks som June siger.

Når jeg vil kræse om mine katte så køber jeg Foder mus hos krybdyrs-forhandlerne. Mine hvide kat ELSKER mus. Den Røde har en forkærlighed for kylling så han får gerne kyllinge hjerter (maks 4 stks).

Ellers en skål frisk kaffefløde/kattemælk(det må ikke være den langtidsholdbare slags)

Du kan også købe daggamle kyllinger til dem ^^

Mine katte bliver fodret med råt så de får allerede en del laks og kylling derfor hælder jeg mere til at give dem ekstra mange godbider og nyt legetøj/kradsemøbler på deres fødselsdag. sidste år fik de et splinter nyt kradsetræ da deres gamle var blevet for små og det store havde vi måtte efterlade i UK da vi flyttede.

Kommentér på:
Fødselsdags kage til katte

Annonce