undervægtig kat ): {{forumTopicSubject}}
vi havde før det problem at vores ene hankat samson var ved at blive lidt for tyk. derfor gik vi fra killingefoder over på taste of the wild. begge katte er henholdsvis 8 og 10 måneder gamle, og Batman ser ud til at være i god form, selvom han ikke ville tage skade af et halvt kilo tror jeg d: men samson har jeg være bekymret for lidt tid nu da han nu er blevet lidt tynd i ansigtet men også begynder at kunne se det på hans mave :s - jeg har ventet med at spørge for meget da vi lige havde skiftet foder i februar, flyttet 2 gange indenfor en uge og begyndt at give dem vådfoder hver dag...så tænkte at en blanding af disse ting gjorde han lige skulle vænne sig til det hele, men er bange for at han bare taber sig mere.
udover det så virker han super frisk, han løber stadig rundt, spiser, drikker og går på bakke som han plejer. men har i nogen gode råd til hvordan han kan få lidt mere sul på kroppen igen? (:
mar 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 160
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 139
har også overvejet det med taste of the wild, men vi hoppede jo bare på den da der blev sagt det var uden korn ): tænker det må være godt nok nu de får en del kød ved siden af indtil poserne vi købte er ved at være brugte (:
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 10 Svar: 337
Min kat har i øvrigt taget meget på efter min foderændring for 2 uger siden - han manglede ordentlige proteiner fra kød. Nu får han også Orijen som tørkost og 3 X vådkost - og der går jeg efter det med mest kød i og uden korn og "vegetabilske biprodukter".
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 10 Svar: 337
aug 2012
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 139
undervægtig kat ):