{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

Selkirk rex bedømmelser og finaler fra tica show korsør {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg lige accept for at playlisten må ligges offentlig og deles smiley
http://www.youtube.com/watch?v=DAZpEDEqHPA&list=PLyr6vaCzT911Wly3wLrQfsSBc_WqKR7zB
Det var en rigtig god weekend i korsør:
Gynts tog en 4s og 4 alm placering lørdag. 2 af dommerne var søde at fortælle mig jeg havde misforstået selkirk opsætningen de vil åbenbart ikke have de gode faste "permanent" krøller men have noget gennem redte mere bløde krølller i pelsen og så skulle pelsen være endnu mere blød. Jamen vi fik en kam igennem dem om aftenen og "vasket" Gynt i en blødgørende spray om aftenen LOL
Søndag blev det til 4S,5 og 8 plads . Så hvis jeg regner rigtigt er han DGC nu smiley De 2 dommere vil hjælpe mig over mail med at få lavet den helt perfekte Tica selkirk rex lh pels på ham smiley Den ene dommer gjorde ham så 1½ måned yngre end han var men det er jo hvad der sker. Er rigtig stolt af min 10½ måneders ungkat kan klare sig imod de fuldvoksne katte..men forkert opsat pels smiley

Ronja tog en 4 og en 5 plads i speciel ringen så må være CHA nu smiley

Fjummer min huskat var stadig lidt mærker at en kort tur på gulvet til udstillingen før så hun tog 1 første plads og ellers midter og bund placeringer. Men fik en god oplevelse og det var det vigtigste:)

Count de forskellige dage venter jeg spændt på når det kommer online der er jo altid abs og late regs. Mener det var en 25-30 fertile begge dage, vist 14 i speciel ringen og alter speciel ringen var en 10-11 stykker.

Udstiller ingen af jer jeres selkirk rex lh tica? Synes ikke jeg er ret mange andre, der har taget finaler i regionen ?

Håber i nyder klippene så i kan se krøller på show og hvordan en tica bedømmelse foregår smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selkirk rex bedømmelser og finaler fra tica show korsør
  • #1   19. mar 2013 hmm burde være en playlist så tryk på klip så burde playlisten komme

• #3   19. mar 2013 snee har pels som Ronja. De har begge "semi"/dårlige krøller og er formodentlig begge bløde i "sig selv". Gynt er kun "enkelt rex" men har nogle meget faste krøller og er "halvstrid" i pelsen fordi krøllerne er så gode som de er. Jo mere de krøller jo mere strid er strukturen tit for at holde krøllerne. Det de gerne vil have er vist de krøller du ser på søndags klippene af Gynt. Imo krøller Ronja lidt for lidt for dårlige selvom det hjalp at få den nye shampoo.hende skal jeg passe på at rede og skal bruge en meget bredtandet kam, ved ikke om du bruger børste til snee for så ødelægger du pelsen på hende. Det er 3 forskellige tica dommere der nu har efterlyst BLØD pels på Gynt MEN gode krøller(lidt modstridende ikk). I starten gik jeg efter gode faste permanent agtige krøller og redte derfor ikke pelsen med kam men med fingrene for ikke at ødelægge krøllerne. Har 2 af dommerne der nu på mail vil hjælpe mig med at lave den perfekte pels på Gynt den ene via en selkirk rex dommer og opdrætter:) Så glæder mig meget til de tip og finde ud af hvordan den skal se ud perfekt.
    Ved ikke om fife og tica vil have samme pels optimalt set.

• #5   19. mar 2013 playlisten fungere vel også bedre derfra kunne jeg forestille mig. tak for det og ja han holder sørme sin mund pænt lukket LOL

Kommentér på:
Selkirk rex bedømmelser og finaler fra tica show korsør

Annonce