Selkirk rex bedømmelser og finaler fra tica show korsør {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg lige accept for at playlisten må ligges offentlig og deles
http://www.youtube.com/watch?v=DAZpEDEqHPA&list=PLyr6vaCzT911Wly3wLrQfsSBc_WqKR7zB
Det var en rigtig god weekend i korsør:
Gynts tog en 4s og 4 alm placering lørdag. 2 af dommerne var søde at fortælle mig jeg havde misforstået selkirk opsætningen de vil åbenbart ikke have de gode faste "permanent" krøller men have noget gennem redte mere bløde krølller i pelsen og så skulle pelsen være endnu mere blød. Jamen vi fik en kam igennem dem om aftenen og "vasket" Gynt i en blødgørende spray om aftenen LOL
Søndag blev det til 4S,5 og 8 plads . Så hvis jeg regner rigtigt er han DGC nu De 2 dommere vil hjælpe mig over mail med at få lavet den helt perfekte Tica selkirk rex lh pels på ham Den ene dommer gjorde ham så 1½ måned yngre end han var men det er jo hvad der sker. Er rigtig stolt af min 10½ måneders ungkat kan klare sig imod de fuldvoksne katte..men forkert opsat pels
Ronja tog en 4 og en 5 plads i speciel ringen så må være CHA nu
Fjummer min huskat var stadig lidt mærker at en kort tur på gulvet til udstillingen før så hun tog 1 første plads og ellers midter og bund placeringer. Men fik en god oplevelse og det var det vigtigste:)
Count de forskellige dage venter jeg spændt på når det kommer online der er jo altid abs og late regs. Mener det var en 25-30 fertile begge dage, vist 14 i speciel ringen og alter speciel ringen var en 10-11 stykker.
Udstiller ingen af jer jeres selkirk rex lh tica? Synes ikke jeg er ret mange andre, der har taget finaler i regionen ?
Håber i nyder klippene så i kan se krøller på show og hvordan en tica bedømmelse foregår
nov 2011
Følger: 38 Følgere: 95 Katte: 15 Emner: 62 Svar: 388
nov 2011
Ved ikke om fife og tica vil have samme pels optimalt set.
nov 2011
Selkirk rex bedømmelser og finaler fra tica show korsør