{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.323 visninger | Oprettet:

Kattes hukommelse {{forumTopicSubject}}

Ved I hvor langt tilbage en kat kan huske tilbage???

Tænker på om den kat min X har haft, som nu er vendt tilbage til mig kan huske mig efter 4 år???

Den er meget kælet, men det er den også overfor min kæreste, så jeg tænker rigtigt meget på, om den husker mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattes hukommelse
  • #1   10. mar 2013 Man siger at en kat ikke glemmer sine ejere
    Men hvornår ved man om det er fordi at katten er tam og kælen eller det er fordi den kan huske dig... Det ved jeg ikke

Rigtig smuk kat forresten, har den været bortløben i fire år??

• #2   10. mar 2013 Nej min x-mand beholdt 2 af kattene efter vores skilsmisse og for en måned siden kunne han pludselig ikke have dem mere...

Det er et gammelt billede af den..

• #3   10. mar 2013 Jeg tror godt katte kan huske meget længe, hvor længe ved jeg ikke..

Men da jeg var plejemor for KV da beholdt jeg selv en killing, en anden killing kom til min morbror, og det var ret tydeligt at hun godt kunne huske min stemme når vi kom på besøg, for hun var ikke en kat der sådan kom til gæster (ligesom min egen heller ikke gør) men når jeg kom og hun hørte min stemme, så kom hun frem og skulle lige nusses smiley

Mismor kom til en af mine kammerater, og hun kommer også frem når hun høre min stemme, hun opsøger mig så ikke for kæl, men hun genkender klart noget for hun er ikke sky overfor mig, som hun ellers kan være overfor andre, og jeg havde dem trods alt kun i 3 mdr..

• #4   10. mar 2013 Mine katte kunne godt huske mine forældre, deres hus og min farmor da jeg kom hjem fra UK med dem efter 3 år.
    Vi havde boet i mine forældres hus et par måneder inden vi skulle flytte til UK og de kunne genkende værelserne og vidste hvor køkkenet var(der er jo mad!) osv.

Lige så snart de fik lov at komme ud af det rum jeg havde ladet dem sunde sig i efter rejsen så styrtede de op af trappen og ind i stuen for at få en nusning af min mor og derefter skulle de hele vejen op på 1 sal til min farmor og se hende. Det kunne jo være hun gav en godbid! smiley

Den ene kat er meget udad gående men den anden er meget genert og det var ham der skulle have nusning fra min mor!

• #5   10. mar 2013 Nåårrhh hvor sødt Sasha smiley

• #6   10. mar 2013 Ja dejlig at se de kunen falde til hurtigt smiley

Derfor tror jeg også helst bestemt at Lonnies kat kan huske hende. Den er som hun siger bare meget kælen og når den nu kan lugte Lonnie på hendes kæreste så overfører den også sin kærlighed til ham ^^

Det er også sket her. Min kæreste flyttede ind sidste Juni. En aften på sofaen også var han besat af katte der skulle nusses og kæles. De elsker at han er en meget stille person så selv den generte er helt tryk. Jeg larmer åbenbart meget, men det gør hele min familie smiley

• #7   10. mar 2013 Er rigtig glad for jeres svar.... Ville være dejligt hvis den husker mig, for jeg har savnet den og grædt efter jeg flyttede af samme grund.

• #8   10. mar 2013 Aaaaah

Altså har ikke samme erfaring men da jeg havde min kat til parring var hun på stedet i to uger (mangel på løbetid) og da jeg hentede hende igen, kom hun løbende før hun kunne se mig, udelukkende på min stemme.

Men ved ikke om det også gælder efter 4 år smiley

• #9   10. mar 2013 Jo, katten kan godt huske dig.

Jeg har læst om tilfælde, hvor katte tilmed havde været væk hjemmefra i over 10 år.
    De huskede udmærket deres gamle ejer og indtog med selvfølgelighed også hjemmet, som om de kun havde været væk en dags tid.

(Dyr overlever ikke, hvis de ikke kan huske).

Kommentér på:
Kattes hukommelse

Annonce