5.323 visninger
|
Oprettet:
Lonnie (Husk internatkattene - De har også brug fo
28. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
28. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Kattes hukommelse {{forumTopicSubject}}
Ved I hvor langt tilbage en kat kan huske tilbage???
Tænker på om den kat min X har haft, som nu er vendt tilbage til mig kan huske mig efter 4 år???
Den er meget kælet, men det er den også overfor min kæreste, så jeg tænker rigtigt meget på, om den husker mig...
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Men hvornår ved man om det er fordi at katten er tam og kælen eller det er fordi den kan huske dig... Det ved jeg ikke
Rigtig smuk kat forresten, har den været bortløben i fire år??
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Det er et gammelt billede af den..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men da jeg var plejemor for KV da beholdt jeg selv en killing, en anden killing kom til min morbror, og det var ret tydeligt at hun godt kunne huske min stemme når vi kom på besøg, for hun var ikke en kat der sådan kom til gæster (ligesom min egen heller ikke gør) men når jeg kom og hun hørte min stemme, så kom hun frem og skulle lige nusses
Mismor kom til en af mine kammerater, og hun kommer også frem når hun høre min stemme, hun opsøger mig så ikke for kæl, men hun genkender klart noget for hun er ikke sky overfor mig, som hun ellers kan være overfor andre, og jeg havde dem trods alt kun i 3 mdr..
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Vi havde boet i mine forældres hus et par måneder inden vi skulle flytte til UK og de kunne genkende værelserne og vidste hvor køkkenet var(der er jo mad!) osv.
Lige så snart de fik lov at komme ud af det rum jeg havde ladet dem sunde sig i efter rejsen så styrtede de op af trappen og ind i stuen for at få en nusning af min mor og derefter skulle de hele vejen op på 1 sal til min farmor og se hende. Det kunne jo være hun gav en godbid!
Den ene kat er meget udad gående men den anden er meget genert og det var ham der skulle have nusning fra min mor!
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Derfor tror jeg også helst bestemt at Lonnies kat kan huske hende. Den er som hun siger bare meget kælen og når den nu kan lugte Lonnie på hendes kæreste så overfører den også sin kærlighed til ham ^^
Det er også sket her. Min kæreste flyttede ind sidste Juni. En aften på sofaen også var han besat af katte der skulle nusses og kæles. De elsker at han er en meget stille person så selv den generte er helt tryk. Jeg larmer åbenbart meget, men det gør hele min familie
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Altså har ikke samme erfaring men da jeg havde min kat til parring var hun på stedet i to uger (mangel på løbetid) og da jeg hentede hende igen, kom hun løbende før hun kunne se mig, udelukkende på min stemme.
Men ved ikke om det også gælder efter 4 år
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Jeg har læst om tilfælde, hvor katte tilmed havde været væk hjemmefra i over 10 år.
De huskede udmærket deres gamle ejer og indtog med selvfølgelighed også hjemmet, som om de kun havde været væk en dags tid.
(Dyr overlever ikke, hvis de ikke kan huske).
Kattes hukommelse