{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Bivirkning ved råfodring {{forumTopicSubject}}

Jeg har de sidste par dage begyndt at råfodre og med stor succes.. Misserne har fået kyllingefileter som er skåret i stykker.. De har vist stor interesse og spist alle stykkerne uanset str..
Jeg er syg og har været rigtig træt efter jeg kom hjem i dag, så bestemte mig til at lægge mig ind i seng og se en film og bare slappe af, så jeg gav kattene hver en stor filet, for så kunne de jo hygge sig i mens og bruge lidt tid på det, nu hvor jeg ikke har så meget overskud til dem.. Fantastisk idé syntes jeg og gik ind i seng..
Efter ca. 20 min. kommer Aslan ind i rummet, jeg ligger med ryggen til og hører pludselig et SLASK nede på gulvet hvorefter Aslan miawer stolt.. Jeg når kun lige at tænke "SHIT" inden han med et velrettet spring sidder ved siden af mig og slynger en halv godt gennemtygget kyllingefilet op på dynen og miawer igen som hvis han selv havde fanget den - "Se menneskemor, den skal du da også have lidt af"..
Bærer kyllingen ud i køkkenet igen og går på toilet.. Jeg når inden for badeværelsesdøren da jeg træder et stykke rå kylling op mellem tæerne.. "mmmh"..

Så mens jeg vasker gulve og skifter sengetøj kan jeg jo overveje min fantastiske idé med at råfodre dem en stor potion uden at holde øje, fordi jeg var for doven til at lave noget i dag.. Min eneste trøst er at misserne garanteret har hygget sig..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bivirkning ved råfodring
  • #1   6. mar 2013 He he. Jeg må også vaske gulv efter mine har fået hele kyllinger eller fisk. Så kommer rovdyret virkelig op i dem. Skønt at se smiley

• #2   6. mar 2013 Jeg har også lige skulle tørre gulvet over i køkkenet der hvor de har stået med det de andre dage, men i dag er det både stuegulv, badeværelsesgulv, soveværelsesgulv og køkkengulv.. Suk.. Og jeg som bare ville slappe af og blive rask xD..

• #3   6. mar 2013 Det lyder som om der er noget at glæde sig til - jeg glæder mig ny mest til den del med at de nyder at spis det og hygge sig !! ;o)) - det kan være at man skal lukke dørene til køkkenet(tænker på mig selv) og måske give det imens man selv laver mad - så bliver det ikke spredt i hele huset, i senge, sofa osv. Når Po kommer hjem med en mus, skal hun lege med den alle vegne - og især ved siden af mig i sofaen, skal jo se hvor dygtig hun er og smider den næsten på skødet af mig - så skulle i se mig "flyve" op på sofabordet med et skrig - imens jeg siger "hvor er du dygtig mors pusling, fordi du har fanget sådan en fin mus ;o)) ... Kan da godt forstå, at hun nogle gange bliver lidt forvirret....!

Men du er da heldig at de bare har vænnet sig til det så hurtigt - og elsker det :o))

• #4   6. mar 2013 Mus generer mig nu ikke (har selv tamrotter), dog er mine indekatte, så de kommer ikke med nogen mus.. Jeg bor i en 2 værelses lejlighed med køkken og stue i et, så jeg kan kun lukke døren til soveværelset og badeværelset.. "problemet" kan sikkert også afhjælpes ved at holde øje med dem.. smiley

• #5   6. mar 2013 Hold da kæft Cawani hvor fik du mig til at grine, jeg kunne lige se den filét blive svunget op på dynen LOL :D:D:D

• #6   6. mar 2013 Mit håb var også at nogen kunne få et smil på læben over min ynk xD.. Men pyt.. Jeg elsker stadig mine katte..

• #7   6. mar 2013 Jeg grinede nu også, da jeg læste det - fik det bare ikke lige skrevet smiley men kunne sagtens se "filmen" for mig hihi smiley

• #8   6. mar 2013 Og jeg kan stadig mærke rå kylling mellem tæerne -.-
    xD

• #9   6. mar 2013 Hahahaha Cawani smiley

Der fik jeg mig da godt nok en griner, jeg kan lige se det for mig smiley

Men god bedring smiley og så må du holde øje med misserne for fremtiden smiley

• #11   6. mar 2013 Haha, hvor klamt smiley

Herhjemme blev daggamle kyllinger også boykottet efter jeg fandt en kylle som var gemt i sofaen - ad..

Mine katte kunne så bare ikke finde ud af at spise dem, men synes de var sjove at lege med, ad ad ad..

smiley

• #12   6. mar 2013 Mums Camilla, ikke lige det man har lyst til at finde i sofaen smiley

• #13   6. mar 2013 Nej føj, det var ligesom også dråben. Så synes jeg ikke længere de skulle have lov at lege med maden smiley

• #14   6. mar 2013 Fy for pokker.. Er ellers ikke sart, men døde dyr jeg ikke havde regnet med at finde kan virkelig give mig hjertestop et øjeblik smiley

• #15   6. mar 2013 smiley smiley
    Jeg har en plan om at Røde skal have det rå i haven, når det bliver lidt varmere, for jo det grisser smiley

• #16   6. mar 2013 eeyyyvvv...kender godt fornemmelsen af rå kylling mellem tæerne smiley
    er derfor også gået over til at skære kød ud i, ikke mundfulde, men noget han stadig skal tygge på, efter at ha fundet kyllingelår pakket ind i min badeværelsesmåtte, under sofabordet osv...der går min grænse, det er simpelthen for ulækkert;-D
    og serveret i haven gider han slet ikke, desværre;-)

• #17   11. mar 2013 hehe undskyld det fik mig til at grine XD

Min hvide kat slæbte rotter med hjem hele sommeren og lagde dem i vores gang om natten, så vi fik hurtigt lært at lyse med telefon eller lommelygte på tæppet om morgenen så man ikke trådte i noget uventet.
    Det var før han lærte at spise råt smiley Nu må vi se hvad denne sommer bringer af interessante "gaver".

Mine katte er heldigvis gode til at holde maden i køkkenet og nu ser det ud til de er ved at lære at spise på et klæde så gulvet heller ikke bliver svinet til smiley Håber på at kunne bevæger dem over til havedøren også ud på terrassen og ned til græsset til sommer smiley

Kommentér på:
Bivirkning ved råfodring

Annonce