1.108 visninger
|
Oprettet:
Så har vi været forbi dr. dyr. {{forumTopicSubject}}
Ja..
Nu har vi været til dyrlæge med Sommer, og fandt ud af, at det ikke var skab, og heller ikke orm.
Men hun har dog fået en skab vaccine og noget antibiotika.
Vi kan jo selvfølgelig ikke garantere, at det ikke kommer igen. Men hvis det gør kan det være hun skal aflives
Men altså, lille opdatering herfra.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Har selv engang haft en pige det begyndte på det og det var de steder du beskriver.Hendes hypersoignering skyldes stress ved løb. Efter neutralisering . Stoppe hendes hypersoignering gudskelov.
apr 2008
Følger: 1 Svar: 76
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Nu har jeg været inde og se alle billederne af både Sommer og Cleo og jeg håber ikke, du bliver ked af det jeg skriver, men begge kattene er alt for tynde.
Så jeg spørger lige:
Hvad fodrer I dem med og hvor tit får de mad?
Måske skyldes hendes pelstab, at foderet ikke indeholder de vitaminer og næringsstoffer, hun har brug for, for Cleos pels ser nemlig også tynd ud.
maj 2012
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 33
Heidi - Tjae ja.. Men Dyrlægen havde en idé om at det måske er noget med at hun slikker sig? :). Men, jeg må se om det bliver bedre, ellers må jeg snakke med min mor om neutralisering.
Jan b - Kan bare ikke forstå det, for syntes ikke ringorm ser sådan ud på katte..
Har fundet et billede af hvordan ringorm ser ud på katte (tror jeg, fundet på google.)
http://www.roslevdyreklinik.dk/images/0_210406_3833124ow.jpg
Ville blive rigtig ked af, hvis vi besluttede at aflive hende.. Sommer er ligesom, min kat.. Det er altid mig hun vil snakke med, og hun kan tilbringe timer i mit skød. Hun er min baby kat, og jeg er blevet rigtig glad for hende. Problemet er, at hun helt sikkert fryser, sådan som hun ser ud, og det kan jeg bare ikke holde ud ):
Hun har ingen sår overhovedet, hun har bare, like, næsten ingen pels..
Imorgen kan jeg tage et billede af hvordan hun ser ud .. i:
maj 2012
Jeg ved bare at de for kattepiller, jeg kan ikke lige huske hvad det hedder, men jeg kan lige spørge min mor.
De for mad 2, nogengange 3 gange om dagen, og de for ligemeget hver eneste gang.
Dyrlægen syntes ellers ikke det er fordi at hun er underernæret, hun er bare meget lille, men det ligger i generne, fra deres mor.
Men spørger lige hvad de for
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Jeres/dine katte er meget tynde... deres pels der heller ikke for godt ud... så det tyder på at de ikke får det rigtige foder. En kat kan godt være lille... men den må ikke være tynd.
Nu kan jeg se at dine katte er ude katte.... men de er ikke neutraliseret ??? er der rigtigt forstået ??
Jeg synes du skal få din mor til at kigge med her på KG... så kan hun selv læse hvor vigtigt det er at få en kat neutraliseret og at den får ordenlig foder
maj 2012
Det HAR jeg også fortalt, at jeg syntes vi skal få gjort idetmindste sommer og cleo som er hunkatte, fordi at jeg har mistanke om at kære cleo går rundt med killinger igen ):
Men hun vil ikke bruge penge på at sterrilisere dem, og jeg har ikke råd, selvom jeg gerne ville betale selv.. );
Vær nu sød ikke at hamle op med at det er syndt for kattene, for det VED jeg.. Men jeg har gjort hvad jeg kan for at fortælle hende det..
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg kan godt forstå du er glad for kattene, og du ved en masse som du kan bruge når du som voksen selv vil have katte
Så har vi været forbi dr. dyr.