Underlig bevægelse med hovedet ? {{forumTopicSubject}}
Her indenfor de sidste uger har jeg enkelte gange set min kat lave en meget underlig bevægelse som jeg aldrig har set tidligere eller nogensinde som katteejer . Hun gik fra min gang og ind i stuen og pludselig laver hun en brat meget hurtig nedadgående skrå bevægelse med hovedet. Sådan som man kunne forestille sig hun ville gøre ville gøre hvis hun pludselig dukkede sig. Men der er jo blot ikke noget at dukke sig for mens hun går. Min datter så det også forleden dag og synes også det var mærkeligt. Jeg har tjekket øjne og ører og kan ikke se der skulle være noget galt. Øjnene har dog været lidt slemme til at løbe den sidste tid og jeg har derfor vasket hendes øjne med saltvand. Hun er meget nervøs af sig og har en hård fortid med sig og jeg har derfor mest tolket det som noget nervøsitet. Samtidig er hun blevet meget mere tryg så jeg kan ikke rigtig få det til at passe med nervøsitet. Er der nogen der har forklaring der kan gøre mig lidt klogere på hvad den underlige bevægelse skyldes.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
Underlig bevægelse med hovedet ?