Verdens bedste kattepension {{forumTopicSubject}}
Vi har besluttet at lave en kattepension, vi vil gerne lave en pension som ingen andre har, vi bygger den i vores hestestald, alle bokse får løbegård osv.
Det jeg gerne vil høre jer om, er hvad mener i der skal til, hvad savner i når jeres katte skal i pension?
Vi har tænkt og lave 10 bokse med løbegård med plads til max 3 katte i hver, men med mulighed for at slå to bokse sammen, så der kan være 6 katte sammen, selvfølgelig hvis de er fra samme hjem.
Vi vil lave en ekstre boks lidt væk fra de andre til, nervøse katte, eller en med særlige behov.
Vi vil gerne satse på luksus, sjov og udfordringer for kattene, de skal have en masse kredsetræer, huler og div at lege på og med.
Vi bor på en stor gård med frisk luft og en masse og kigge på når kattene er ude i løbegårdene.
Er spændt på hvad i har af ønsker, og hvad i sætter pris på.
Hilsen Trine
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 6 Katte: 10 Emner: 53 Svar: 1.405
Dog vil jeg sige at der er større behov for bokse til kun en kat adgangen... som så kan slås sammen til større bokse ved flere katte fra samme hjem.
Jeg personligt aldrig kommer til at bruge en pension, for med fem katte vil det økonomisk slet ikke kunne lade sig gøre og tror andre mennesker har det på samme måde når de har så mange katte
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.122
Løbegård er fint hvis kattene er vandt til at være ude.
feb 2013
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 3
Vi vil klart have kattene gående hver for sig i deres egne bokse, kunne ikke drømme om at lukke fremmede katte sammen, men de er så store at tre katte fra samme hjem kan gå sammen. Der vil selvfølgelig være rabat ved flere katte, så op til seks fra samme hjem kan være sammen. Der er lukket forneden indenfor og med net øverst op til loftet, der vil være forskellige hylder de kan kravle op på, og se hinanden hvis de vil det. De får alle kattelem ud til løbegårdene, som kan lukkes når der er indekatte. Der bliver isoleret og med varme på, så selv de hårløse kan komme. Har i andre gode ideer, eller nogle ting som er vigtige? Igen tusind tak
aug 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 13 Svar: 45
Jeg er selv meget hønemor omkring mine katte så det ville være meget vigtigt for mig at kunne følge med selvom jeg ikke er hos dem.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.510
Men som Pernille ville jeg også sætte pris på at man kunne medbringe sine egne ting i et vist omfang samt at katten fik sin egen mad..
Men omvendt ville noget af det værste for mig være hvis mine katte kom hjem med lopper og der så også var lopper i alle deres ting
Men en ting jeg faktisk syntes ville være rart er at jeg læste et eller andet sted om en pension der havde instaleret webcamera, så ejere kunne gå på deres kæledyrs webcamera og se til deres kat 24/ 7 med en kode man fik udleveret af pensionen, så ville en hønemor som jeg altid kunne gå ind på en pc og tjekke at min kat trives og havde det godt...
For i mine øjne kan ingen jo passe mine katte så godt som mig
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.951
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 109 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.510
Jeg har altid været i sms kotakt med mine venner hver gang de har besøgt min kat (har ikke fået passet kat siden jeg fik 2) så har jeg lige fået en opdatering på at hun er kommet dem i møde og villet snakke med dem, eller at de har haft prøvet at lukke hende ud i løbegården, men det gad hun ikke, eller hvad det nu måtte være..
Det har gjort mig tryg, for så vidste jeg at de opfyldte min kats behov, ikke fordi jeg ikke var 100% tryg ved mine venners passen af min kat, ellers havde de ikke fået lov
Men jeg ville også have den der tanke, bliver min kat og dens behov og det jeg havde snakket med pensionen om glemt eller overset??
Det er jo en tillid man giver fremmede mennesker når man beder dem passe ens kat..
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.951
Min Bjarne tåler ikke at se andre katte, så hvis jeg skulle have mine katte i pension, ville det være vigtigt, at han IKKE kunne se andre katte.
I nat da begge kattene var i haven tændte Bjarne fuldstændig af
Tænker at andre katte også kan reagere sådan, og det kan ende i katastrofe, hvis de er lukket sammen i et lille rum.
feb 2013
feb 2013
Verdens bedste kattepension