{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.930 visninger | Oprettet:

Verdens bedste kattepension {{forumTopicSubject}}

Vi har besluttet at lave en kattepension, vi vil gerne lave en pension som ingen andre har, vi bygger den i vores hestestald, alle bokse får løbegård osv.
Det jeg gerne vil høre jer om, er hvad mener i der skal til, hvad savner i når jeres katte skal i pension?

Vi har tænkt og lave 10 bokse med løbegård med plads til max 3 katte i hver, men med mulighed for at slå to bokse sammen, så der kan være 6 katte sammen, selvfølgelig hvis de er fra samme hjem.
Vi vil lave en ekstre boks lidt væk fra de andre til, nervøse katte, eller en med særlige behov.

Vi vil gerne satse på luksus, sjov og udfordringer for kattene, de skal have en masse kredsetræer, huler og div at lege på og med.

Vi bor på en stor gård med frisk luft og en masse og kigge på når kattene er ude i løbegårdene.

Er spændt på hvad i har af ønsker, og hvad i sætter pris på.
Hilsen Trine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Resetting Philips hue spots 750 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdens bedste kattepension
  • #2   24. feb 2013 Jeg ville være ked af at sende mine katte på pension, hvor der var adgang til løbegård, når de normalt er inde hele tiden. Jeg risikerer, at de ikke trives, når de kommer hjem, fordi de ikke kan komme ud længere.

• #3   24. feb 2013 Er helt enig med Susan smiley

Dog vil jeg sige at der er større behov for bokse til kun en kat adgangen... som så kan slås sammen til større bokse ved flere katte fra samme hjem.

Jeg personligt aldrig kommer til at bruge en pension, for med fem katte vil det økonomisk slet ikke kunne lade sig gøre og tror andre mennesker har det på samme måde når de har så mange katte smiley

• #4   24. feb 2013 Jeg giver GH ret, jeg har 3 og jeg har så også en rigtig god nabo, og skulle jeg have dem passet, ville det være vigtigt, at de ikke blev stresset af at kunne se/lugte mange andre katte.
    Løbegård er fint hvis kattene er vandt til at være ude.

• #5   24. feb 2013 Tusind tak for jeres input smiley vi har tjekket med alle div krav.
    Vi vil klart have kattene gående hver for sig i deres egne bokse, kunne ikke drømme om at lukke fremmede katte sammen, men de er så store at tre katte fra samme hjem kan gå sammen. Der vil selvfølgelig være rabat ved flere katte, så op til seks fra samme hjem kan være sammen. Der er lukket forneden indenfor og med net øverst op til loftet, der vil være forskellige hylder de kan kravle op på, og se hinanden hvis de vil det. De får alle kattelem ud til løbegårdene, som kan lukkes når der er indekatte. Der bliver isoleret og med varme på, så selv de hårløse kan komme. Har i andre gode ideer, eller nogle ting som er vigtige? Igen tusind tak smiley

• #6   24. feb 2013 Hvis jeg skulle have mine katte i pension ville det være rigtig vigtigt for mig at man kunne have deres egne ting med, og at de fik mad, bakke osv som de plejede hjemme hos mig. måske en "lege time" hvor man var sikker på at ens kat fik fuld opmærksomhed og leg i noget tid. ikke nødvendigvis en time. og så kunne en feriebog være godt, hvor ejeren kunne skrive nogle vigtige ting i om katten og hvor dem på pensionen kunne skrive lidt om kattens dag hver dag som skulle hænge uden foran dens bur. måske også at man kunne få taget billeder og kunne snakke med jer i løbet af ferien.
    Jeg er selv meget hønemor omkring mine katte så det ville være meget vigtigt for mig at kunne følge med selvom jeg ikke er hos dem.

• #7   24. feb 2013 Jeg har ikke så meget erfaring med at have kat i pension, da jeg tidligere altid har haft venner til at passe mine katte når jeg har været væk hjemmefra..

Men som Pernille ville jeg også sætte pris på at man kunne medbringe sine egne ting i et vist omfang samt at katten fik sin egen mad..
    Men omvendt ville noget af det værste for mig være hvis mine katte kom hjem med lopper og der så også var lopper i alle deres ting smiley

Men en ting jeg faktisk syntes ville være rart er at jeg læste et eller andet sted om en pension der havde instaleret webcamera, så ejere kunne gå på deres kæledyrs webcamera og se til deres kat 24/ 7 med en kode man fik udleveret af pensionen, så ville en hønemor som jeg altid kunne gå ind på en pc og tjekke at min kat trives og havde det godt...

For i mine øjne kan ingen jo passe mine katte så godt som mig smiley og det skal altså ikke tolkes negativt, men min kat betyder lige så meget for mig som børn betyder for andre..

• #10   24. feb 2013 Hvis jeg - gudforbydedet - blev tvunget til at have mine katte i pension, ville det (udover det de andre allerede har nævnt) være meget vigtigt for mig, at der var dobbeltsikring af boxene - altså en "sikkerhedssluse", der lukkes, inden man åbner ind til selve boksen.

• #12   25. feb 2013 Ja det var faktisk en god ide, CCD den med sms tjeneste smiley
    Jeg har altid været i sms kotakt med mine venner hver gang de har besøgt min kat (har ikke fået passet kat siden jeg fik 2) så har jeg lige fået en opdatering på at hun er kommet dem i møde og villet snakke med dem, eller at de har haft prøvet at lukke hende ud i løbegården, men det gad hun ikke, eller hvad det nu måtte være..
    Det har gjort mig tryg, for så vidste jeg at de opfyldte min kats behov, ikke fordi jeg ikke var 100% tryg ved mine venners passen af min kat, ellers havde de ikke fået lov smiley

Men jeg ville også have den der tanke, bliver min kat og dens behov og det jeg havde snakket med pensionen om glemt eller overset??
    Det er jo en tillid man giver fremmede mennesker når man beder dem passe ens kat..

• #13   25. feb 2013 Trine ** der vil være forskellige hylder de kan kravle op på, og se hinanden hvis de vil det.**

Min Bjarne tåler ikke at se andre katte, så hvis jeg skulle have mine katte i pension, ville det være vigtigt, at han IKKE kunne se andre katte.

I nat da begge kattene var i haven tændte Bjarne fuldstændig af smiley overfor en kat udenfor hegnet, og det gik ud over stakkels Bruno.
    Tænker at andre katte også kan reagere sådan, og det kan ende i katastrofe, hvis de er lukket sammen i et lille rum.

• #17   26. feb 2013 Tak for jeres svar, synes bestemt det lyder spændende med webcamera, men det bliver nok ikke det vi får igang lige med det samme. Men kan sagtens se ideen i at man har en sms komunikation,det vil jeg endda, synes er meget rart og hyggeligt, elsker så noget og er rigtig god til det, og så man som ejer føler sig tryg, er selv en meget pulret kattemor, og mine katte er mine små børn ;o) Så kan sagtens sætte mig ind i alt det i siger, og vaccinationer er selvfølgelig et must. Er nok lidt ude i at vi kun vil have neutraliserede hankatte, da der er mange ekstra krav til plas til fertile katte, samt det kan give så mange problemer med frustrede hankatte der hyler og bliver småtossede. Så i første omgang tror jeg ikke vi kan tage dem ind.

• #19   26. feb 2013 Jo selvfølgelig skal man vise en sundhedsattest :o)

Kommentér på:
Verdens bedste kattepension

Annonce