28. dec 2011 Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Fra Royal Canin til Iams {{forumTopicSubject}}
- Er der nogen, der har gode oplevelser omkring Iams tørkost???
Min kæreste fik sidste uge, en kat min x-mand beholdt efter skilsmissen og ikke mere kunne have pga. job, og da min kæreste udover en kat mere skal betale skat tilbage, så leder jeg efter et billigere mærke, da jeg har tilbudt ham at sørge for mad til hans katte, indtil han er færdig med regningen til skattevæsenet...
- Det er jo noget dyrere at forsørge 4 katte fremfor en..
- Jeg har et vennepar, der tit har købt Iams, men vil gerne høre hvilke oplevelser andre har med dette mærke...
Jeg er bare ovenud lykkelig over at have fået en af de katte tilbage, som jeg havde, inden jeg blev skilt, og som 5-årig kastrat, så fungerer den fint med min kærestes 8-årige kastrat... Dejligt.
- Og god lørdag derude.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Mange, også jeg, bruger flere slags tørkost på en gang, det der måskemangler i den ene er i den anden.
Jeg er så ved at overgå til foder uden korn, og med masser af kød, + de får dåsemad og kød hver dag.
Hvis du har et Aldi nær dig, så vil jeg foreslå Lux dåsemad, 5,5kr for 400 g og så kan du bruge Iams + noget andet som tørt?
Zoopluds har mange gode og rimiligt billige foder, også uden korn, feks Porta 21 kornfrit.
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Ville nok anbefale at finde noget kornfrit. Applaws og Porta 21 har tørfoder til rimelige priser.
På zooplus.dk har de lige nu 10 kg Porta 21 Grainfree til 350 kr, så det er billigere end Iams. Og måske endnu billigere hvis du bestiller fra Tyskland. Fra den danske side er det gratis fragt hvis du køber for over 299 kr, og det er jo klaret med en pose.
dec 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 92 Svar: 533
Har fundet det, hvor der står sensible uden korn - Er det det du mente?
dec 2011
- Min kærestes kat er vant til billigt foder, så de er ikke så kræsne som mine... Er også af den mening at ordentligt foder gør kattene stærkere helbredsmæssigt..
jun 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 51 Svar: 119
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 668
Hvis du vil blive ved med RC, så koster 10 kg knap 400 kr på den tyske eller engelske side, så er forskellen ikke så stor i priset. Men så skal du bestille to sække for at få fri fragt.
dec 2011
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 6 Svar: 229
Fra Royal Canin til Iams