{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.541 visninger | Oprettet:

Fra Royal Canin til Iams {{forumTopicSubject}}

- Er der nogen, der har gode oplevelser omkring Iams tørkost???

Min kæreste fik sidste uge, en kat min x-mand beholdt efter skilsmissen og ikke mere kunne have pga. job, og da min kæreste udover en kat mere skal betale skat tilbage, så leder jeg efter et billigere mærke, da jeg har tilbudt ham at sørge for mad til hans katte, indtil han er færdig med regningen til skattevæsenet...

- Det er jo noget dyrere at forsørge 4 katte fremfor en..

- Jeg har et vennepar, der tit har købt Iams, men vil gerne høre hvilke oplevelser andre har med dette mærke...

Jeg er bare ovenud lykkelig over at have fået en af de katte tilbage, som jeg havde, inden jeg blev skilt, og som 5-årig kastrat, så fungerer den fint med min kærestes 8-årige kastrat... Dejligt.

- Og god lørdag derude.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra Royal Canin til Iams
  • #1   23. feb 2013 Jeg prøvede Iams for en del år siden, den havde fået bedst i test, men jeg var ikke vild med den, mine katte blev lidt kedelige i pelsen, men det kan jo være et tilfældigt sammenfald?
    Mange, også jeg, bruger flere slags tørkost på en gang, det der måskemangler i den ene er i den anden.
    Jeg er så ved at overgå til foder uden korn, og med masser af kød, + de får dåsemad og kød hver dag.
    Hvis du har et Aldi nær dig, så vil jeg foreslå Lux dåsemad, 5,5kr for 400 g og så kan du bruge Iams + noget andet som tørt?
    Zoopluds har mange gode og rimiligt billige foder, også uden korn, feks Porta 21 kornfrit.

• #2   23. feb 2013 Jeg fik en pose iams af min søster, og blandede det med det andet foder jeg bruger (orijen), men synes også at Troldens pels blev lidt kedeligere af det og endte med at smide det sidste ud til fuglerne.
    Ville nok anbefale at finde noget kornfrit. Applaws og Porta 21 har tørfoder til rimelige priser.
    På zooplus.dk har de lige nu 10 kg Porta 21 Grainfree til 350 kr, så det er billigere end Iams. Og måske endnu billigere hvis du bestiller fra Tyskland. Fra den danske side er det gratis fragt hvis du køber for over 299 kr, og det er jo klaret med en pose. smiley

• #4   23. feb 2013 Er det der porta bedre mht. pelsen????
    Har fundet det, hvor der står sensible uden korn - Er det det du mente?

• #5   23. feb 2013 Vil heller ikke til at købe det allerbilligste fra netto eller lignende - Blot finde et billigere produkt end royal canin..... - Og hvis de ikke kan lide det, så skifter jeg tilbage igen.
    - Min kærestes kat er vant til billigt foder, så de er ikke så kræsne som mine... Er også af den mening at ordentligt foder gør kattene stærkere helbredsmæssigt..

• #6   23. feb 2013 de gider ikke æde Iams hvis de først er vant til at få Royal canin, så vil de kigge på dig og spørge om de virkelig skal spise det, men hvis de ikke er vant til at få Royal så tror jeg ikke der er problemer, men vores katte gider bare ikke Iams smag, fodret kan jo godt være fint nok, men jeg fodre nu med det de helst vil have og tror heller ikke der er forskel på kvaliteten.

• #7   23. feb 2013 Ja, det var den jeg mente. Har dog ikke prøvet det selv, men der er en del herinde der bruger det og er glade for det. smiley

Hvis du vil blive ved med RC, så koster 10 kg knap 400 kr på den tyske eller engelske side, så er forskellen ikke så stor i priset. Men så skal du bestille to sække for at få fri fragt.

• #8   24. feb 2013 Nu har jeg bestilt porta 21 på nettet - Hvis mine katte ikke kan lide det, så får min kæreste det hele til hans katte -( Hans er vant til whiskas), - Og så må jeg holde mig til royal canin.

• #9   24. feb 2013 Jeg har brugt IAMS, og har kun ok erfaringer.

Kommentér på:
Fra Royal Canin til Iams

Annonce