{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Hvor er I ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har siddet og læst nogle gamle tråde her på KG

Det der slår mig er at mange af de debattører ikke deltager i trådene længere.
Der siges der der flere tusinde på KG, hvor kunne det være godt
For debatten, hvis flere deltog smiley

Hvor er I ?

I nye der bliver medlemmer hvor er I ?

Det kunne være så fedt ,med flere deltagere.

Jeg selv, er ikke så meget online ,men kigger dog ind og deltager lidt i debatterne og hygger mig ofte herved.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er I ?
  • #1   20. feb 2013 jeg kigger gerne med i forskelige tråde og kommenterer en gang imellem, dog ikke særlig tit smiley
    e'n af grundende til det er at jeg ofte kommer ind midt i en tråd, og inden jeg får læst nogenlunde igennem, er der blevet skrevet hvad jeg måske havde på sinde;-D
    en anden grund er at jeg tit synes at de forskelige tråde udvikler sig i en ret kedelig retning, som at de forskelige debatørere bare hagler hinanden ned, og der må jeg indrømme...at det er mit liv altså for kort til at jeg gider at se på;-)

• #2   20. feb 2013 Ja Tine ved godt det ikke er mig du henvender dig til, for jeg er jo nok lige lidt for aktiv smiley

Men jeg vil sådan set blot give dig ret, det ville nu være rart med lidt friskt blod, eller rettere, jeg har en mistanke om at der er ret mange der sidder og læser med på sidelinjen, det ville være meget rart at høre lidt fra dem engang imellem..

Jeg ved også at der er en del som er med i nogle af grupperen som aldrig eller næsten aldrig er herude i det offentlige forum og det syntes jeg også er ærgeligt, deres undskyldning er ofte at de ikke gider det fnidder der er her, men jeg må indrømme at netop de måske kunne lægge en dæmper på fnidderen, for hvis der var flere der ikke lavede fnidder så ville det ikke tage over i trådene..

Det syntes jeg man skal tænke over, og så syntes jeg at dem som syntes det er belastende at læse alle dem der hagler ned på hinanden, spring dog de indlæg over og kom med jeres egen saglige indlæg..

• #3   20. feb 2013 Jeg kan da også godt sige, jeg følger med i rigtig mange af trådene, for at suge en masse viden til mig, men alligevel også at som Cecilia siger, så ved jeg ikke noget om det emne, ellers er det jeg ved blevet sagt. smiley Men ja, hvis jeg vidste mere om det så ville jeg gerne byde ind, men synes ikke jeg vil byde ind i en tråd hvor jeg ikke ved noget om emnet. smiley

- Jeg er jo også forholdsvis ny på området, altså som katteejer, uden mine forældre er inde over. smiley Men jeg vil meget gerne dele den viden jeg nu har, hvis det er muligt. Alt kan jo hjælpe i mange tråde.

• #4   20. feb 2013 Jeg gider ikke fnidder fnadder, så jeg deltager ikke så ofte.

• #5   20. feb 2013 Heidi : jeg springer skam også de indlæg over smiley
    Og så kunne jeg jo komme med noget selv, men som jeg skrev i første indlæg, så er det, jeg tit vil skrive allerede skrevet og gentaget af mange andre, og så føler jeg ikke grund til at tærske langhalm på det smiley

• #8   20. feb 2013 Jesper og Susan: den tar jeg til mig og vil prøve smiley

• #11   21. feb 2013 Susan - Jeg vil give dig 100% ret i det med tonen. Man ser også tit folk hurtigt misforstår hvad der bliver skrevet, men det er heller ikke nemt og se hvor alvorligt det er gennem tekst. Det er noget helt andet når man ikke kan se ansigtet af personen, for kunne man det, så ville man ikke misforstå lige så meget som når man ikke kan. smiley

• #12   21. feb 2013 Tjaa Susan nu har jeg jo ikke været med så længe, så hvis du siger det var ragnarok før i tiden, så syntes jeg da også tilstandene er gode nu..

Jeg må indrømme at jeg rigtig godt kan lide at være her på KG, jeg syntes her er rart at være, ja en gang imellem går bølgerne lidt højt, og hvad så, det gør de jo og ude i det virkelige liv smiley
    Og som Susan så syntes jeg også at hj. admin Marianne og Janne gør et godt arbejde..

• #14   21. feb 2013 Helt korrekt Susan smiley

• #15   21. feb 2013 I 2008 udsprang der et andet forum af brugere, der var utilfredse med Kattegalleris mange regler, hvoraf en del var temmelig håbløse.
    Dette forum er langt mere seriøst og med mange flere konstruktive debatter og en bedre tone IMO.

Så det er der jeg er smiley

• #16   21. feb 2013 Heidi du må selvfølgelig komme med råd smiley

Havde ikke lige tænkt på at folk mest debattere i grupperne.
    Men kan forstå det har være slemt herinde førhen. Men det er da godt det er blevet bedre smiley

• #17   21. feb 2013 smiley Tak

• #18   21. feb 2013 smiley

• #19   21. feb 2013 Vil da forsøge at komme mere med men lunte er min første misser og er stadig kun et år så jeg lærer stadig og vil derfor ikke råde folk for meget i forhold til nogen af de garvede.. Men input her og der bliver det da til engang imellem..:)

Kommentér på:
Hvor er I ?

Annonce