871 visninger
|
Oprettet:
Hvor er I ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har siddet og læst nogle gamle tråde her på KG
Det der slår mig er at mange af de debattører ikke deltager i trådene længere.
Der siges der der flere tusinde på KG, hvor kunne det være godt
For debatten, hvis flere deltog
Hvor er I ?
I nye der bliver medlemmer hvor er I ?
Det kunne være så fedt ,med flere deltagere.
Jeg selv, er ikke så meget online ,men kigger dog ind og deltager lidt i debatterne og hygger mig ofte herved.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 429
e'n af grundende til det er at jeg ofte kommer ind midt i en tråd, og inden jeg får læst nogenlunde igennem, er der blevet skrevet hvad jeg måske havde på sinde;-D
en anden grund er at jeg tit synes at de forskelige tråde udvikler sig i en ret kedelig retning, som at de forskelige debatørere bare hagler hinanden ned, og der må jeg indrømme...at det er mit liv altså for kort til at jeg gider at se på;-)
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men jeg vil sådan set blot give dig ret, det ville nu være rart med lidt friskt blod, eller rettere, jeg har en mistanke om at der er ret mange der sidder og læser med på sidelinjen, det ville være meget rart at høre lidt fra dem engang imellem..
Jeg ved også at der er en del som er med i nogle af grupperen som aldrig eller næsten aldrig er herude i det offentlige forum og det syntes jeg også er ærgeligt, deres undskyldning er ofte at de ikke gider det fnidder der er her, men jeg må indrømme at netop de måske kunne lægge en dæmper på fnidderen, for hvis der var flere der ikke lavede fnidder så ville det ikke tage over i trådene..
Det syntes jeg man skal tænke over, og så syntes jeg at dem som syntes det er belastende at læse alle dem der hagler ned på hinanden, spring dog de indlæg over og kom med jeres egen saglige indlæg..
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
- Jeg er jo også forholdsvis ny på området, altså som katteejer, uden mine forældre er inde over. Men jeg vil meget gerne dele den viden jeg nu har, hvis det er muligt. Alt kan jo hjælpe i mange tråde.
dec 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 1.018
jan 2012
Og så kunne jeg jo komme med noget selv, men som jeg skrev i første indlæg, så er det, jeg tit vil skrive allerede skrevet og gentaget af mange andre, og så føler jeg ikke grund til at tærske langhalm på det
jan 2012
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 92 Svar: 1.036
jan 2012
Jeg må indrømme at jeg rigtig godt kan lide at være her på KG, jeg syntes her er rart at være, ja en gang imellem går bølgerne lidt højt, og hvad så, det gør de jo og ude i det virkelige liv
Og som Susan så syntes jeg også at hj. admin Marianne og Janne gør et godt arbejde..
jan 2012
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.311
Dette forum er langt mere seriøst og med mange flere konstruktive debatter og en bedre tone IMO.
Så det er der jeg er
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
Havde ikke lige tænkt på at folk mest debattere i grupperne.
Men kan forstå det har være slemt herinde førhen. Men det er da godt det er blevet bedre
jan 2012
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 30 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.750
nov 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 119
Hvor er I ?