1.003 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

KAT FORSVUNDET I BRAMMING KAT FORSVUNDET I BRAMMING

Hej alle. Min søsters kat er forsvundet fra Bøgely i Bramming. Han kan muligvis være lukket inde, så hvis i bor i nærheden ville det virkelig være dejligt hvis i vil se efter. På forhånd tak!

Beskrivelse:
Voksen kastreret hankat på lige knap 3 år. Han er gråstribet med hvidt og har en sort næse.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KAT FORSVUNDET I BRAMMING
  • #1   10. feb 2013 Eddie er desværre pist væk og vi er meget bekymrede for ham. Der udloves en dusør på 3000kr til personen der kan lede os på sporet af ham.

Flere billeder kan ses i min profil.

• #2   11. feb 2013 Jeg har samlet hints til efterlysning på min hjemmeside, måske i kan bruge noget af det?

www.rosenly.dk

Det er ham der også er på et andet forum, er det ikke?
    Jeg synes i skal lægge billede der også

Håber han snart er hjemme igen

• #3   11. feb 2013 Jo det er ham, der er billeder af ham alle steder vi kan komme til det. Dog er pågældende billede en smugle dateret, så jeg ligger lige nogle flere op. Pyhha har slet ikke nerver til sådan noget.

• #4   11. feb 2013 her er et lidt nyere billede

profilbillede
  • #5   11. feb 2013 og endnu et

profilbillede
  • #6   11. feb 2013 og lige et sidste.

profilbillede
  • #7   11. feb 2013 Åh nej, Lasse :-(. I får lige en omgang krydsede fingre og tæer, samt nogle ideer.
    (I har sikkert gjort det meste, men kan være der er en ide, der er smuttet i panikken)

Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

Lad om muligt et vindue stå åbent.

Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

Efterlysningsannonce i lokalavisen

Efterlys katten på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger samme steder.

Og efterlys på diverse kattefora og på facebook. .

Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister.
    Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

• #8   11. feb 2013 Tak for beskeden. Alt er allerede gjort smiley

• #9   12. feb 2013 Dag 3 intet nyt fra Eddie.

Er bekymret for om han er blevet lukket inde her i folks huse, imens de er på ferie.

Pyha.. kommer han hjem igen, kommer han aldrig nogensinde ud igen.

• #10   12. feb 2013 Du/I må rundt og lytte ved udhus-døre, der hvor folk er på ferie.

Hvis i ikke allerede har gjort det, så kontakt også dyrlæger i området (kan have fået ham ind).

Kan han være smuttet ind i en bil og kørt med til en anden by/landsdel?
    Har i eller naboer haft håndværkere eller lignende da han forsvandt?

Og giv endelig ikke op; der er MANGE eksempler på katte der er kommet hjem efter selv meget lang tid.

Håber han snart er hjemme igen, den der uvished er ikke til at bære...

• #11   12. feb 2013 Det er mig, der desværre har trykket enig i dit indlæg, Lasse. :-(. Jeg forstår i den grad din bekymring. Jeg krydser fingre og tæer for, at der snart er godt nyt!

• #12   12. feb 2013 Tak for støtten!

Hvis i kender nogle i Bramming eller nærhed så del endelig oplysningerne med dem.

Har været på 5-6 gåture idag, langs banen, vejen, markerne, skoven, søen, åen, lokale huse. Banket på døre, kigget i hække, kaldt og kaldt og kaldt... Mandfred har også været med ude en længere tur og kalde. I aften printer vi 300 løbe sedler som vi smidder i postkasser rundt omkring.

• #13   12. feb 2013 Han er netop blevet fundet død.

• #14   12. feb 2013 Åhhh nej smiley

Øv, hvor er det trist...
    Påkørt, eller ?

Selvom det bestemt ikke var dette jeg havde håbet at se ved denne opdatering, er det trods alt bedre at have vished, end at gå i uvished.

RIP smukke Eddie, hils mine venner på den anden side

Mange tanker

• #15   12. feb 2013 Åh nej! :'-(. Det gør mig så ondt! Det eneste, der er værre end at miste sin kat, må være at skulle gå i evig uvished om kattens skæbne, så trods alt godt, at I har fået vished. Men pyha, tiden efter en kats død er slem at komme igennem :-(. Jeg føler virkelig med jer.

Trøstekram!

• #16   12. feb 2013 Fundet af DSB. Ramt af toget smiley
    Heldigvis død på stedet.

• #17   12. feb 2013 stakkels stakkels mis smiley
    Men i det mindste har i fået vished
    Sov sødt Eddie smiley
    Stort knus til din familie

Kommentér på:
KAT FORSVUNDET I BRAMMING

Annonce