{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.133 visninger | Oprettet:

opdate på Asti's 'slankekur' {{forumTopicSubject}}

Jeg fik en masse råd omkring at fodre tøsen med råt kød , og efter aftale med dyrlægen , skulle jeg begynde at give mere vådfoder oven i hatten .
Jeg fodre hende med råt kød dagligt , i starten var hun ikke just begejstret, hun kiggede noget mistroisk på mig, men ned røg det , så helt skidt har det nok ikke været smiley
Jeg var til kontrol med hende hos dyrlægen, som jeg så fik en go' snak med , rådende fra ham lød på at jeg i stedet for kun en gang dagligt skulle fodre med vådfoder to gange , morgen og aften (det er afprøvet før, men hun har aldrig ville spise om morgenen) men jeg prøvede det af igen, stille og roligt en smule af gange om morgen, og har trappet stille op . Det har virkelig hjulpet! Hun nipper stadig til hende tørfoder , men slet ikke meget , og hun er blevet helt vild når jeg skal ud og lave aftensmad, for hun vil ha kød! :b desuden er hendes kattebakke også blevet go! Hun tisser en del, eftersom hun får en masse vand i vådfoderet , men tissen lugter ikke grimt, og pøllerne , hvordan skal man sige det ? Er blevet meget bedre i konsistensen smiley
Tak for råd KG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af TV-bord 1.000 kr.
  • VVS arbejde 1.000 kr.
  • Sætte en knagerække op 205 kr.
  • Montering af loftsventilation på badeværelse 1.200 kr.
  • Samling af garderobeskab 1.250 kr.
  • Cleaning apartment 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdate på Asti's 'slankekur'
  • #1   3. feb 2013 Det er godt at høre smiley jeg er også igang, men det er kun en som vil det rå,, men køre med vådt morgen og aften, og han som vil det rå får det, det er så kun den ene som måske er mere end vinter fed.
    Jeg venter på et udvalg af vådfoder, og en prøve på tørt uden korn.

• #2   3. feb 2013 jeg fodre også med kornfrit tørfoder . Men det er virkelig skønt at man kan se lidt forbedring på maven , har aldrig tænkt over at tisset har lugtet , det har ikke været slemt overhovedet , men nu hvor hun får godt med vådfoder og råt kød , kan man altså mærke det kraftig når man tømmer prutbakken , det lugter slet ikke! Til gengæld er hun begyndt at fise , og de lugter utrolig dårligt! :b

• #3   3. feb 2013 smiley mine fiser allerede nu.
    Jeg er spændt på at få Orien hjem, jeg prøvede noget der hed now, tror jeg nok, også kornkrit, men det kunne Manne ikke tåle, jeg har brugt Ziwi Peak, men havde svært ved at få det + Birk havde nyreproblemer , men han har fine tal nu hvor han får mere og mere vådt, han er så ikke vild med Lux, så har bestilt et udvalg, og håber de kan lide det.

• #4   3. feb 2013 Jette - hvad har du købt af vådt og hvor? Jeg kæmper stadig en brav kamp med at få min til at spise det - og det rå... Bozita, Lux, Smila, Sheba er blandt andet prøvet..
    Hvad bruger du Pulleh & Asti?

• #5   3. feb 2013 Lux får de mest af, en dåse hver aften, men det er for meget om morgenen og Birk skal have noget han kan lide smiley så det har været kittekat, skin and coat RC, men det vil jeg gerne finde afløsere for.
    Jeg har bestilt Cosma, Porta 21 prøvepakker, mener den sidste hedder Bosita? Jeg håber det kommer i morgen, ellers regner jeg med det bliver tirsdag.

• #6   3. feb 2013 Ps jeg skal nok fortælle om min kræsne kat gider det, som regel slikker han bare det våde.

• #7   3. feb 2013 Ja det er netop det samme med min Jette....

• #8   3. feb 2013 Ja men min store ryder så op, så der går intet til spilde smiley

• #9   3. feb 2013 Jeg har det TOTAL samme problem , hun er røv kræsen hende Asti! Hun slikker altid bare væden af og lader kødet blive , jeg fodre med Gourmet Perle vådfoder , det vil hun gerne ha og spiser det hele, men jeg har forsøgt mig med LUX da det er et noget billigere alternativ , så jeg fodre pt med begge dele , sådan lidt på skift af dagene for at få lidt forandring. jeg har fundet ud af med LUX at hvis jeg tager og putter kogene vand over og moser stykkerne og afkøler en smule, så spiser hun det gerne , så det er vejen frem her hjemme smiley Et råd jeg osse fik her inde , i kan da prøve det samme hvis det er ? smiley

• #10   3. feb 2013 Har prøvet det ;)) Måske jeg skulle prøve Gourmet Perle .... hvor er det købt? smiley

• #11   3. feb 2013 Den gourmet perle har jeg ikke set endnu, hvor har du fundet den?

• #12   3. feb 2013 Ann:
    Prøv Shesir - den er prisvinder her i huset:)
    Købes på www.zooplus.de.

• #13   3. feb 2013 Kennel maj her i holstebro , har faktisk ikke set det særlig mange steder men tror da os det kan fåes på zooplus smiley

• #14   4. feb 2013 Gourmet Perle har jeg i hvert fald set både i Kvickly og Løvbjerg.

• #15   4. feb 2013 Det har jeg dog alligevel aldrig Marianne . heller ikke i Maxizoo

• #16   4. feb 2013 Det er det her mad Jette og Ann
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattefoder_vaadfoder/gourmet/perle/221908#more

• #17   4. feb 2013 Jette L og de 3 drenge

Jeg er så postiv overrasket over Bozita vådfoder smiley mine har fået alt , Applaws , Feline porta , Cosma , Lux ....you name it , men Bozita får første pladsen smiley Specielt vil jeg rose deres sovse variant , der er MEGET mere sovs i , end andre mærker med sovs, og mine basser slurprer det i sig smiley
    En anden super positiv ting ved Bozita er at det er så nemt at opbevare efter åbning pga det er i tetra packs , man skal ikke tænke på hverken dåse-låg eller andre beholdere , man lukker den bare igen som en mælkekarton næsten , smart smiley
    Vi har "shoppet" en del rundt i div. vådfoder mærker og har endelig fundet en vinder smiley
    Jeg tror både dig og misserne bliver glade for Bozita smiley

• #18   4. feb 2013 Hvor køber du det henne H.M ? smiley Det lyder jo næsten for godt til at være sandt smiley

• #19   4. feb 2013 Ok Pulleh der er så to ting i jeg gerne vil undgå, vegetabilsk protein og sukker smiley
    Bosita er fra Zoopluds, jeg håber det kommer i dag, kattene er vist ved at være træt af LUX, de sidste par dage har de levnet en del, og de små har næsten ikke rørt det.

• #20   4. feb 2013 Ja jeg har godt set at der er sukker i , noget pis! men det er jo osse en af grundende til at jeg forsøger at skifte over til LUX og råt kød , det er jo ikke godt når hun nu er på 'kur'

• #21   4. feb 2013 Pulleh

Du kan få det på zooplus smiley

• #22   4. feb 2013 Hm.
    Måske får "vores" løvbjerg specialbehandling, for de har det i hvert fald;)

Men bare man finder noget de ka lide, så er det jo sådan set også ligemeget, nethandlen stiger jo voldsomt - og jeg bruger det også med største fornøjelse:)

• #23   4. feb 2013 Det kan da være jeg skal se om løvbjerg i Odder også har det smiley
    Øv mine vare kom ikke i dag, håber det kommer i morgen.

• #24   4. feb 2013 Så må jeg på udkig i varehusene her i Holstebro smiley
    Øv Jette ! Det er træls når man venter det

• #25   4. feb 2013 Ja det er det værste når det er købt på nettet smiley har det altid så træls ind til tingene er kommet og varen i orden smiley
    Jeg kan godt lide, at når man køber i butikken har du set varen og har den med hjem,, men har regnet mig frem til at jeg får 15 kg + ambalage og et par andre ting smiley så er det godt jeg ikke skal slæbe.

• #26   4. feb 2013 Bozita er også det eneste vådmad udover Lux som Trolden spiser. Og jeg kan godt lide at den kommer i tetrapak, meget nemmere med opbevaring og mindre affald. smiley
    Min søsters katte (der spiser alt) har fået masser af 'restedåser' fra Applaws, cosma etc...

• #27   4. feb 2013 Bozita er prøvet og fundet for dårlig for herren.... hmm

• #28   4. feb 2013 Jeg er sikke på mine katte nok skal spise det smiley altså minus Birk, som bare vil have det våde,,ellers bliver det en dyr omgang og går videre til min datter hun har kat og hund, og hunden spiser gladeligt kattemad smiley der hjemme står kattemaden højt oppe, her må jeg fjerne det og op i højden ellers spiser han rub og stup smiley

• #29   5. feb 2013 Jeg har lige været til foredrag med en lidt speciel Læge , han var en gut der gik meget op i blodtyper , og så begynder vi at tale om c- vitamin, hvor han så fortæller , at dyr ved hjælp af et enzym, omdanner sukker til c-vitamin. Det er fanme smart!

Så hvis vi taler immumforsvsar, ville det jo så faktisk være en god idé at give foder med sukker ?

• #30   5. feb 2013 Det mener jeg ikke katten er bygget til smiley

• #31   5. feb 2013 Jaaah min pakke er kommet, 20 kg smiley

• #32   5. feb 2013 Jaaah min pakke er kommet, 20 kg smiley

profilbillede
  • #33   5. feb 2013 Hvor har du købt det? - eller går ud fra det er fra zooplus - men er det hele en prøvepakke eller bare forskellige ting du har købt? smiley

• #34   5. feb 2013 Jaeh... jeg håber at der kommer 3 pakker i morgen fra samme leverandør, men så har jeg også handlet sammen med 2 andre.

Håber at GLS behandler kasserne ok, for en pose grus der er skåret op af ders elendige strapexbånd - aarrhh det giiider jeg ikke:)

Ann:
    Dette er diverse varer - ikke en prøvepakke - og jeg kan se at hun også skal have Cosma....

• #35   5. feb 2013 Undskyld TS at jeg får ødelagt din tråd :S Og tak for alles svar smiley Jeg vil bare SÅ gerne have noget vådfoder i dyret uden korn og sukker... Vil prøve at købe noget forskelligt på zooplus (Jeg er bare ikke så god til at læse varedeklarationen)

• #36   5. feb 2013 Ja der er flere forskellige prøve pakker og en Bozita økonomi pakke med kanin, så der skal prøves en del smiley de fik en Cosma da det kom men de havde fået morgenmad og det var en thai variant, det tog ret lang tid før den var spist, men nu er det ikke længe til spise tid smiley

• #37   6. feb 2013 Så har jeg også bestilt 5-6 forskellige typer vådmad - denne gang kun et par stykker af hver - så jeg ikke står tilbage med 23 pakker smiley

• #38   6. feb 2013 Ja mine spiste en Cosma til aftensmad, en lille Porta kylling til morgen mad og Bozita nu her.
    Jeg har opdaget en ting, med Lux spiser de en hel dåse, det tager et par timer, men de her foder typer er meget mere mættende, der er heller ikke så meget væske i Cosma og Porta, så de vil gerne have ekstra vand i, så de skal have mindre pr måltid, for at nå at spise op, og så er der mindre forskel i prisen end man lige tror, frem over vil jeg give 1/2 dåse når det er de store på 400 g, så kan jeg jo altid give en gang mere om dagen, når de lige har vænnet sig til det nye,, helt klart Birk er mere intersseret i det jeg har købt nu smiley

Kommentér på:
opdate på Asti's 'slankekur'

Annonce