{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Jeanett J
Jeanett J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Katten bruger kløerne under leg {{forumTopicSubject}}

Hej

Vi har lige fået en ca. 6 mdr gammel sød huskat, den har det med at bruge kløerne ret meget under leg, den er ikke voldsom eller agressiv, men kløerne er jo skarpe alligevel smiley

Vi har kendskab til mange andre katte, der ikke har kløerne fremme under leg.

Spørgsmålet er hvordan vi lærer vores kat at det ikke er nødvendigt at bruge kløerne?

På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten bruger kløerne under leg
  • #1   12. jan 2013 Jeg synes egentlig det er meget at forvente, at katten skal huske ikke at bruge kløer, når den er optaget af at lege.
    Brug altid legetøj og aldrig hænder, (evt. tag handske på, hvis I bruger småt legetøj).
    Og hvis I alligevel bliver ramt af en klo, så skrig Av.

• #3   12. jan 2013 Ingen "finger leg" så længe den kun er en killing.
    Jeg har læst rådet i en nybegynder bog før jeg fik mine 2 katte og det har virket. der var en del besøgende som altid ville lege finger leg med killingerne og de fik også rifter jeg bedte dem og ikke at lege finger leg og den dag idag så bruger mine katte IKKE deres kløer når vi nu leger, også selvom jeg bruger min hånd og driller dem på maven.

• #4   13. jan 2013 Den er altså kun 6 mrd...

og ja som andre skriver lad være med at bruge fingerne til at lege med, især hvis i ikke vil rives

• Jeanett J
    Jeanett J Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #7   17. feb 2013 Tak for de mange gode kommentarer. Vi har sørget for ikke at bruge hænder og fødder når vi leger med hende. vi har brugt hendes legetøj og opfordret hende til at hoppe op sit kradsetræ som hun nu også bruger fittigt smiley Vi har nu haft Milla i 1 måned og hun bruger ikke kløerne under leg mere. smiley Rigtig god søndag smiley

• #9   17. feb 2013 Aner det ikke min leger også med klørerne og mit hår

så har fået et blåt øje

• #10   19. feb 2013 Tak for opdatering. Det er altid rart at høre hvordan det er gået - og ekstra rart, når det går godt. smiley

Kommentér på:
Katten bruger kløerne under leg

Annonce