Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er i aften også en fest for vores dyr?
  • #1   31. dec 2012 Her hjemme står den på baldrian dråber som virker beroligende . Og derud over er alle gardiner rullet ned og en masse lys tændt , så siger Asti ikke det vilde til det , hun er ikke helt tryg ved situationen , men er ikke bange nok til at hun vil gemme sig , hun lytter og lytter , men tager det ganske roligt smiley så snart der er fred nok , sover hun sig fra det smiley

• #2   31. dec 2012 Nej det er ikke en festaften, men en aften på Zylkéne og kattene har gemt sig i skabet:(
    En aften mine misser godt kunne undvære.

• #3   31. dec 2012 Her er det en fest;) de sidder i vinduet og kigger på fyrværkeriet smiley så herhjemme er det kun hunden det er utryg ved det.

• #5   31. dec 2012 Mine katte kigger gerne på - eller er aller højst ligeglade.

• #6   31. dec 2012 Jeg fester ikke, så her er nogenlunde som der plejer at være bare med pynt;o) Indtil videre er de ligeglade med det der er blevet fyret af, så håber det bedste, det er deres første nytårsaften...

• #7   31. dec 2012 for øvrigt har jeg indtryk af at hver dag (og nat) er en fest for dem;o)

• #8   31. dec 2012 Dagen i dag er ingen fest for mine katte smiley de 2 gamle plejer at klare sig fint, Røde er første år,, men jeg skal passe min datters hund, også hans første år, han får zylkene og jeg giver også kattene noget, for selv om Røde har boet med hund i næsten et år, men han kan ikke lide Diesel, det kan de andre heller ikke smiley han er ellers vandt til at bo med katte, men min lejlighed er delt op halvt til hver.

• #9   31. dec 2012 Den værste dag om året for min lille hund. Hun får piller for det. Tykke Siri er komplet ligeglad. Lille Sia har sin første nytårs aften, og jeg overvejer at give hende en af hundens piller (de sløver ikke og er også beregnet til kat) for jeg tror godt hun kunne reagere negativt på alt der skyderi.
    Men jeg er hjemme hos dem, så vi ser hvordan det går smiley

• #10   31. dec 2012 Inde i lejligheden er Trolden ret ligeglad med larmen (endnu), men da vi var ude på gangen så blev han bange og løbede hurtigt ind igen. Ligenu ligger han i sit træ og halvsover imens han kigger ud. smiley
    Vi holder børnefyrverkeri med et par af naboerne ved 20-21 tiden, så der bliver han alene hjemme i en halv times tid. Til det store brag er vi alle hjemme, og så må vi se hvis han kommer med os ud på altanen, eller hvis han går og lægger sig under sengen.

• #11   31. dec 2012 Mine katte er ret ligeglade med fyrværkeri - er faktisk nærmest nysgerrige. Men de får ikke lov at komme ud i haven (indhegnet), mens skyderiet er værst.

Nytår er ikke fest for mig - tværtimod. Jeg kan virkelig ikke fordrage det krudt - det larmer og sviner ad H til. Glæder mig til det er overstået.

• #12   31. dec 2012 Mine katte ligger og flader ud på gulvet, og siger ikke det store til det. Den ene springer op i vinduet for at se på raketter, når de kommer. Den anden er ikke heeelt så vild med det, men sover sig fra det meste.

• #13   31. dec 2012 Er alene med min sambos killing. Han er HELT rolig og kigger kun lidt op hvis der virkelig kommer et stort brag. En modig lille killing smiley

• #14   31. dec 2012 Nu er der fyret en god bunke af her, de er nysgerrige og overhovedet ikke bange, Jubiii.

• #15   1. jan 2013 Mine 2 er komplet lige glade, de har sovet det meste af aftenen, sådan som de plejer..

• #16   1. jan 2013 Ingen af mine katte sagde noget til det i går aftes, så det var absolut ikke nødvendig med piller eller andet smiley Det er kun min hund der er en pivskid.

• #17   1. jan 2013 Da jeg kom hjem fandt jeg begge katte i bunden af et skab - de overlevede også denne gang:)

• #18   1. jan 2013 Vores missepiger oplevede deres første nytårsaften igår. Vores nabo har de sidste 3 dage haft fyrret af hver aften (#&%!!@), men selvom det har været irriterende, tror jeg faktisk at det har været en "hjælp" for vores to piger. Vi var selv hjemme igår, så det har selvfølgelig også lidt at sige, men de var SÅ rolige hele aftenen. Da kl. slog tolv sad de og kiggede lidt, den ene hoppede endda op i vindueskarmen et øjeblik. Derefter var de begge meget trætte, og faldt i søvn på sofaen. Vi havde ellers mørkelagt vores walkin-closet så de kunne gemme sig derinde hvis det var, men nixen bixen - de ville se hvad der foregik :o) Så en dejlig hyggelig aften hjemme hos os!

Kommentér på:
Er i aften også en fest for vores dyr?

Annonce