Katte {{forumTopicSubject}}
Hej mit navn er Brigitte jeg skriver ind fordi min kære søster har miste hendes gravhunde. Hun er meget ked af det, men jeg sidder her og tænker på hvordan jeg kan hjælp hende til at komme vider, så hvis i ved at der er nogle mennesker som mangler et nyt hjem til en kat, må i gerne skrive til mig, fordi jeg vælger at sige en kat, er det på grunde af at hun er alene, og der er meget passing af en hunde, jeg har selv 2 hunde og en norskskovkatte på 12 år.
Jeg kan hjælp min søster med at passe den hvis hun skal på ferie. Men jeg vil gerne hvis den er over 2 år gamle må gerne være ind katte, lige nu bor hun i et rækkehus, men snakker om at flytte fordi hun ikke har sin kære hunde mere. hvis i kan hjælp mig vil det være dejlig, kan fortælle at katten vil gå et godt live, hvis katten kan med hunde vil det også være dejlig. Men jeg håber at høre fra jer.
Venlig Hilsen
Brigitte Daring
ps må gerne være billede af den, det må også gerne være en Race katte blanding.
Nu håber jeg ikke at jeg bliver for krævende. Brigitte
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 1
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Nå det var bare et hint...
Dernæst, vil din søster gerne have kat???
Jeg syntes du og din søster skal kigge i marked efter en sød kat eller 2, der er rigtig mange derinde der søger gode hjem, eller også besøge nogle internater, der sidder rigtig mange søde katte på internaterne og de ældre katte kan sidde der længe og vente på et kærligt hjem, for mange vil helst have killinger..
Det er ikke fordi der er noget i vejen med at skrive her og søge men det er are nemmere for jer det andet
Held og lykke, jeg er sikker på din søster finder en dejlig kat hun får meget glæde af
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
http://www.kattegalleri.dk/marked/kat?page=1&sort=6&make=Blanding%20af%20racer&from=2009&to=2011
Men der er jo også mange racekatte der mangler et hjem og når de er et par år så er prisen ret lav og man skal jo så huske at så er de allerede sundhedstjekket, neutraliseret, vaccineret og alt muligt, sååå
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Men ellers så skulle det med lidt tålmodighed være til at finde en voksen genbrugskat, der er vant til at være indekat - fx på www.vildkat.dk .
Det er forresten meget anderledes at have kat end hund. Så det skal forventningerne afpasses efter.
Katte