{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat kaster op + mistet appetit
  • #2   23. dec 2012 Jeg syntes du skal tage en tur til dyrlæge med ham, heller opdage det i tide hvis det er noget alvorligt!
    Krydser finger for din misser!<33

• #4   23. dec 2012 Store pupiller er tegn på enten angst eller smerte smiley
    Hvordan er det, han kaster op, har han ellers normal afføring og drikker han?
    Hvis du forsigtigt trykker ham på bugen, hvordan reagerer han så?

Det lyder heller ikke for mig til at være en hårbolle, med mindre den sidder og blokerer nede i en tarm.

Dette sidste er dødsens farligt og kan kun konstateres ved en røntgenundersøgelse (med kontrast) eller hvis dyrlægen direkte kan mærke den ved at palpere kattens bug.

• #5   23. dec 2012 Lyder ikke som om det bare er en hårbolle, se at få ringet til dyrlægevagten og hør hvad de siger...

• #6   23. dec 2012 Jeg tænker, om katten kan have gnasket i en julestjerne eller anden giftig plante?....
    Men det kan jo være mange andre ting, der er i vejen. Håber i hvert fald, at han har det bedre nu!

• #7   24. dec 2012 Han leger en del nu og løber ud. Kan også se han i hvert fald kan komme af med afføring. Hans pupiller er ikke store længere. Han kastede dog væske op kl. 4 i morges. Hmm..

• #8   24. dec 2012 Jeg synes at du skal lade ham blive inde imens han ikke er frisk og så synes jeg at du skal slå på tråden til dr.dyr. At ham kun har kastet vand op kan jo være fordi der ganske enkelt ikke har været mere at kaste op af.
    Spiser han igen?

Kommentér på:
Kat kaster op + mistet appetit

Annonce