{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Ælter og sutter/slikker sin pote {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved godt der findes meget om det her, men har ikke lige fundet noget om at slikke på egen pote.

I morges da vi lukkede Nobel ind til os da vi lå i sengen (det var ikke meningen han måtte komme derop uden sengetæppe - men jeg har rygrad som en vandmand overfor ham) kravlede han straks op på mit bryst - ja, jeg var solgt for det er første gang han har valgt at ligge på mig - gav han sig til at ælte med den ene pote og slikke/sutte på den anden.

Ælteriet er jeg ikke bekymret for, det har jeg læst mig til at det bare betyder det virkeligt er hyggeligt - og han spandt også som ind i H*.

Men er det skidt han slikker/sutter på sin pote? Jeg ved det er 'die adfærd', men er det skidt for ham? Kan godt regne ud det self er det hvis han bliver hudløs/hårløs, men er det ellers noget skidt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ælter og sutter/slikker sin pote
  • #1   6. nov 2012 Nææh jeg kan ikke forestille mig det er skidt for ham med mindre som du siger hvis han slikker sig hårløs, men umiddelbart lyder det bare som om det er tryghed for ham, han ælter jo fordi han er veltilpas og slikkeriet minder sikkert om hans tid som killing og det er jo tryghed og veltilpashed, det lyder som om han er faldet rigtig godt til hos jer smiley

• #2   6. nov 2012 Godt, det er jeg glad for at høre smiley
    Han har endnu kun gjort det den ene gang, så hvis det fx kun er ved morgenhygge han gør det, så burde han ikke få suttet sig hårløs smiley

Åh ja, det går bare så godt her! Han er en værre kælegris! Så vi er bare glade - havde forventet en længere 'indføringstid' smiley

• #3   6. nov 2012 Ja med alle de forbehold der var for om han var sky eller reserveret, så har i da kun fået en glædelig oplevelse..

Men det med sutteriet, kan meget vel være en morgen hygge ting, og så skulle det jo ikke bære så slemt, min gamle hunkat hun er som regel også over kælen om morgenen, så skal hun putte og nusses og hendes spinderi går helt i selvsving, og så ligger hun og smasker og savler :)'
    Ved ikke om det er alle de timer man sover der gør det, men det er jo ikke anderledes end en arbejdsdag, og hun opfører sig ikke sådan når vi kommer hjem, så er det nærmest blikket, kommer i nu, nu lå jeg lige og sov smiley

• #4   6. nov 2012 Vi er også meget overraskede! Og ja, især pga alt det med at han skulle være meget reserveret!
    Vi ved jo også at han hos sidste ejer først ville lade hende kæle for sig efter 3 dage.. Så vi havde troede det ville tage en uge eller sådan noget, før vi fik lov - men nej! Og det er bare så dejligt smiley

Det kan være man måske bare lugter rigtigt lækkert af søvn og dårlig ånde og varme og sved om morgenen - og så er det bare ekstra hyggeligt smiley

• #5   6. nov 2012 Hmm ja måske er det derfor smiley

Kommentér på:
Ælter og sutter/slikker sin pote

Annonce