Fra kræsen til KRÆVENDE {{forumTopicSubject}}
Ja min Nyx er meget kræsen, og det har taget sin tid at finde noget tørfoder hun vil ha og KAN tåle pga maven, og så at finde noget vådfoder hun vil æde....for DER er prinsessen virkelig kræsen, hun lugter lige til det..nipper måske og går så fra det... og hvor har jeg prøvet mange mærker, fra dyrt til billigt..
Nu har jeg endelig fundet det hun kan lide.. og det er 2 bestemte slags fra LUX i aldi.. den 3 fra samme mærke (som er pate og ikke med sovs) nægter hun at røre..
Foderet fra zooplus blev lidt forsinket, sp løb tør for foder men tænkte hun godt ku klare sig 1 dag på vådfoder...
med resultatet:
Nu er hun sååååååååååå sulten, men ikke efter hendes tørfoder i skålen... hun kommer løbende hver gang jeg nærmer mig køleskab eller køkken, eller går og miaver, eller smider sig midt på gulvet så vi ik kan undgå at opdage hende der...
Jeg har desværre kun den dåse med pate tilbage...men vil hun ha Nnææææ nej...
Så hun spiser med nød og næppe sit tørfoder, og lader pateen ligge.... argh altså kræsne dyr...
Så hun kan vel ikke være såååå sulten hvis hun går fra både tørfoder og pateen, bare fordi det ik lige er det hun vil ha `;D
hmm jeg må vel i aldi i morgen...
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
jun 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 334
Men Don Ø miaver også altid i køkkenet, og hopper og smider sig. Hun kan lyde utrolig ynkelig, som en kat der ikke har spist i evigheder, hehe
Tror, at de tænker:" Går den, så går den"
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Har en prinsesse der kun spiser whiskas vådfoder. Og hun tigger efter det, hver gang der kommer en ny hjem, som ikke ved, hun har fået vådfoder, så står hun og ynker og piver Som en kat der ikke har fået mad i en uge (det skal siges hun altid har tørfoder)
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 6 Emner: 62 Svar: 271
Fra kræsen til KRÆVENDE