Håber ik min lille pige er syg :( {{forumTopicSubject}}
Øv øv øv.. For en uge siden fik min kat ormekur da hendes adfærd havde ændret sig fra at være aktiv til at være luddoven og meget sulten.. Hun sov nogle timer efter og meget og så livede hun ellers op og blev glad, stadig meget puttet og kælen men det er normalt for hende, stikker man en finger hen til hende gnider hun sig op af den for at blive nusset.. Hun kom så med en mus til min kæreste som hun kun lige havde slået ihjel så har en teori om det var en gave.. en dag kaster hun så op men mente at det kunne være hun havde noget hun lige skulle have op. Men igår kommer hun med en ny mus, slår den ihjel og kaster op lige ved siden af den og spiser lidt af musen.. Men hun er frisk og spiser ellers. Meget tidligt i morges bliver vi så vækket af hun har gang i nogle godbider som står i soveværelset. Det plejer hun slet ikk at gøre men vi lader hende spise.. Da kæresten så står op og vil give hende noget mad kommer han ind i soveværelset med en helt tom skål, altså hun har spist virkelig meget tørkost OG vådkost. Det eneste der var i skålen var en flok levende bændelorme ringer så straks til dyrelægen for at høre hvad jeg skal gøre og får besked på at vente en uge og give hende en pille mere, vente endnu en uge og går det ikke bedre med hende vil de se hende.. Syntes det er lang tid min lille pige skal gå men tager imod rådene og går og tænker lidt over det. Kommer så i tanke om at min mor lige har måtte aflevere en kat tilbage p.g.a meget ændret adfærd som viste sig at være orm som sad over det hele. Hun fortæller så at den kat er blevet aflivet plus der er 4 andre katte fra samme sted der er døde efter at have været ved andre catteryer og blive parret og så er blevet smittet.. Det gjorde mig da bare lige 100 gange mere bange Håber virkelig ikke det er det min fejler og hvis det er håber jeg vi har fanget det tidligt..
beroligende ord er meget velkomne
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 372 Katte: 4 Emner: 182 Svar: 7.229
Det er godt nok et ormeangreb I har fået, men hoster den og har udspilet bug?
Gør som dyrlægen siger og hvis det middel spm i har fået (Milbemax måske?) ikke virker, så findes der andre kure på markedet.
Men det er altså fordi at den fanger mus at den får orm - men lad den endelig fortsætte og ja, det var en gave til jer og det er det hver gang den kommer med én og husk endelig at rose til op over skyerne")
Håber ik min lille pige er syg :(