1.765 visninger
|
Oprettet:
løbetid vs stereliseret? {{forumTopicSubject}}
Da jeg fik min kat, fik jeg af vide at hun også var stereliseret..
Kan hun så stadig komme i løbetid eller ej?
Ja måske et dumt spørgsmål
Dyrlægen er jo i foindelse med købet af hende, blevet flyttet til min dyrlæge... vil de kunne se nogen steder om hun er stereliseret?
Det eneste jeg har på om at hun skulle være det er at det står på en vaccinations attest...
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
Hun er en meget snakkende dame, min veninde spurgte bare om hun var i løbetid da hun hun snakker meget og hun lagde sig ned og røven i vejret da hun aede hende.... men det gør hun altid..
Hun har ret meget pels og det er tæt så sys ik lige jeg kan finde et ar..Og kan kun kigge når hun tillader, for hun vil ikke holdes
jun 2010
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 484
aug 2012
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 10 Emner: 41 Svar: 661
For kan se hun er siam blanding og Siamesere er jo kendt for at snakke meeeeeeget
Det med numsen i vejret kan være tegn på løbetid men nogle katte gør det bare fordi ja jeg ved egentlig ikke hvorfor men min doll snakker også meget og løfter også numsen når man kæler hende og ja så humper hun også en og hun er neutraliseret ..
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Og der er jo forskel på hvor snakkende katte er, der er også en stor forskel på en snakkende kat og en jamrende kat i løbetid
jun 2010
Jo har sundhedsbogen, men der står der kun om vacciner..
Hun har stort set hele siameserens sind, og hun er MEGET snakkene Det er også helt fint.. Hun jamrer bare nogle gange,men forskelligt hvor og hvornår hun gør det, men måske det kan være når hun keder sig eller sys fuglene udenfor vinduet er aaalt for spændende...
Nårh jeg satser på tidligere ejer talte sandt, ang stereliseringen, alt andet er tjekket og passet op med nyx, så mon ik det er rigtig nok
jan 2017
Følger: 1 Svar: 2
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Nogle katte har en stille løbetid og med en kat på 2 år har hun sandsynligvis har mange løbetider, en kat kommer i løbetid ca hver 20. dag fra den er 6-7 mdr.
Gentagne løbetider uden parring kan give livmoderbetændelse i værste tilfælde.
jan 2017
Følger: 1 Svar: 2
løbetid vs stereliseret?