Min main coon pige er ret lille. {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jeg er næsten ny herinde, eller har oprettet mig for nogle år siden, men har stor set ikke været herinde siden.
Når men jeg har to main coon katte, en hunkat, min hunkat er meget lille, hun ligner faktisk stadig en stor killing, og der er ret mange der nævner det når de ser hende, om hun da ikke snart skal være større, lidt er hun da også blevet, men ikke meget.
Hun er 3 år, så i mit hovde burde hun være meget større, jeg elsker hende jo som er, og er en skøn skøn kat, men undre mig bare over at hun ikke er større, hun er faktisk mindre end min alm huskat, hun ligner en main coon kat på alle områder, bare ikke hendes størrelse..
Hun vejer omkring 3,4 kilo hun virker ikke tynd indeunder alt hendes pels..
Skal til dyrlæge med hende i morgen og have hende sundhedstjekket og vac, så vil da selvfølgelig også lige hører dyrlægen af, men vil hører om der er nogle der sidder og har forstand på main coon som kan fortælle om det er normalt eller ej.
Hun er ægte.. Har også set både hendes mor og billeder af hendes far, og hende far var en store en, og hendes mor en mellem ting.
apr 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
så jo ud fra hendes "tavle" og især hendes sind er hun ægte.. mangler bare størreslen.
Men nu var spørgsmål ikke om hun var ægte, for det kan jeg jo som ikke sagt bevise, og i kan ej bevise hun ikke er, så det er der ingen grund til at diskuter.. (sagt med et smil på ...)
Men ja få da lige dyrlægen til at kigge på hendes tænder, ja får ham til at kigge hende helt igennem..
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Jeg har selv haft en lille birma pige som kun vejede 2,5kg, der er ydre grænser både i top og bund, men ja er der ikke stamtavle KAN man jo ikke være helt sikker, godt du elsker hende. du kan se min lille pige bagerst.
apr 2010
Vil da gerne vise hende frem.
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
apr 2010
Så har jeg været til dyrlæge med hende, og hun er fuldstændig sund og rask, tænderne er rigtig fine, han ville give mig ret i hun var lille af racen at være, men han synes bestemt ikke hun var tynd, hun var hamonisering.
Så alt i alt en rigtig flot og fin misser synes han.
Så er glad, og så må jeg inde at hun bare er en lille nips en, og som sagt så elsker jeg hende som hun er, min lille prinsesse.
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 218
Faldt for racen da jeg var med min ex ude og besøge nogen der havde denne race og f... de var monster store. Havde håbet at min egen Simba blev ligesådan smiler
Min main coon pige er ret lille.