Bette skid. {{forumTopicSubject}}
Tjae det er ved at være lang tid siden jeg har været herinde folkens.
sidst i hørte fra mig havde tis'mis fået killinger. de er nu allesammen i nye og gode hjem.
desværre var vi ude og samle tismis op ude på vejen forleden morgen.
DYBT tragisk..
7-9-13.. hun har boet op af en landevej førhen uden problemer.
vi er flyttet for 3 måneder siden til en lukket vej. og det er self der hun skal lade livet til en fartbølle .. vi savner hende ekstremt og mangler hende..
vi har pt betteskid gående, som i kan se i min annonce. hun blev fundet forladt af ejer/moder.
hun var alt for lille til at klare sig selv .. vi søgte og søgte efter ejeren og moderen men ingen henvendte sig. så hende har vi haft et godt stykke tid... og hold da op hun er fantastisk..
men vi har i familien besluttet at vi ikke skal have flere katte, da tabet af tismis stadig er for stort.. så vi har sørget for at lave en fantastisk kat ud af betteskid, og hun er nu klar til nyt hjem..
vil savne den lille skid rigtig meget. men hjertet brister stadig efter tismis forlod os.
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 46
Og marianne. det har hele tiden været fast besluttet at betteskid skal ud til et nyt hjem
da vi kun må have et husdyr her. vi måtte kun beholde tismis her pga den var her da vi flyttede ind.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
okt 2011
Betteskid er kun tilladt her indtil hun var gammel nok til at klare sig selv. hende fandt vi jo efterladt efter vi vat flyttet ind.. ^^^
dec 2006
Nå, det var ikke det tråden handlede om. Jeg undrede mig bare.
okt 2011
okt 2011
okt 2011
GUDSKELOV er min mand lige blevet valgt som formand, men det kræver stadig at man stemmer om retten til at have 2 husdyr heroppe. og de gamle gimber heroppe bor her stadig og holder fast på KUN 1 .. BAAAH ! ;(
dec 2006
Håber I kommer over tabet af Tismis, og finder et godt og kærligt hjem til Betteskid.
aug 2010
okt 2011
okt 2011
aug 2010
Bygningsinspektøren skulle både have tegninger, materialeforbrug, materialetype m.m. og så opgiver man altså på forhånd.
Få år senere blev det vedtaget på højeste plan at skulle man have udestue skulle boligforeningen opføre dem - der måtte ikke blive bygget noget der skæmmede kvarteret, for så tiltrak det jo ikke ressourcestærke beboere!
For pokke, de ressourcesvage skal da også have tag over hovedet! Når der så tilmed er forstokkede husdyrregler så holder familier med børn da sig langt væk, men den tankegang er det åbenbart kun lille mig der forstår - suk!
Nå, så længe jeg kan være i fred med mine 2 misser, gider jeg simpelthen ikke at råbe op. Men alt dette var måske OT.
Bette skid.