{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.510 visninger | Oprettet:

Hvilken han kat skal jeg bruge nogle forslag?? {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens (:

Je kunne godt tænke mig at lave et kuld killinger på min hun kat her til foråret (:

Min hvilken han kat skal jeg bruge?

Jeg vil gerne se om hun avler 3 farvet som hun selv er (: http://www.kattegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=43221

Nogle der kender en hankat der også gør det, eller har i nogle andre forslag (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken han kat skal jeg bruge nogle forslag??
  • #1   10. nov 2011 skulle hun ikke lige blive voksen først :S

• #2   11. nov 2011 jo, vil også først gører det efter hedes fødselsdag, måske senere jeg har ikke valg en dato, kan godt se jeg skrev forår men måske først sommer eller næste sommer, det jeg ville med det her var bare om hvilken hankat jeg kan bruge med hende (:

• #3   11. nov 2011 For at få tre farvede killinger, ville jeg vælge én rød blotched tabby hankat. Du kan eventuelt hører hankatte ejeren, om hankatten havde kuldsøskende som var trefarvede. Og det kommer også an på hvordan din egen kats mor og kuldsøskende så ud.

• #5   11. nov 2011 Enig med Krista

• #7   11. nov 2011 Kig i markedet her, på dba.dk, guloggratis og besøg et internat inden du fører dine planer ud i livet.

Spørg også dig selv hvorfor? Er det for kattens skyld? For hun har det bedst uden.

Er det for din egen skyld? Fordi det kunne være sååå hyggeligt?

• #10   11. nov 2011 Mange tak for jer svar Krista og Heida (: I er så de eneste der gad og svare på det spørgsmål jeg havde..

Og i andre - Jeg havde nok ikke gjordt det hvis jeg ikke havde pladsen pengene og hvis jeg ikke kan komme af med dem, så be holder jeg dem, så det jo bare det.

Og gider ikke hører flere af de svar tak (: Vil gerne hører svar til min spørgsmål !

• #12   11. nov 2011 Hvis ikke du vil have folk skal svare, så må du lade være med at starte tråde.

Fint nok du er villig til at beholde allesammen, bare vær opmærksom på at katten kan overraske dig. Sidst fødte min hunkat 8 killinger.

Det er mange penge man skal bruge på foder, grus, 16 vacciner og 8 x neutralisering hvis man ikke får nogen af pengene hjem igen.

En god idé når man planlægger kuld er at have en solid opsparing til både forudsete og uforudsete udgifter. Et kejsersnit søndag aften kan løbe op i 12.000 kr.

• #13   11. nov 2011 Okay bare i orden .. (:

• #15   12. nov 2011 Mange tak for de søde ord (:

Kommentér på:
Hvilken han kat skal jeg bruge nogle forslag??

Annonce