{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Kirsten L
Kirsten L
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55

Hævet kirtelvæv {{forumTopicSubject}}

Hvis nogen husker spurgte jeg til råds herinde ang. vores hunkat der blev ved med at komme i løbetid efter at have rådført mig med dyrlægen valgte vi at få hende parret.
Det er så gjort og det gik fint efter 2 uger begyndte hendes patter at hæve til at starte med var de bare kirsebær- størrelse og jeg fik dyrlægen til at tjekke hende for jeg syntes det var meget tidligt.
Efter det er det hele bare blevet værrer og mandag kl 23 måtte jeg kører akut til dyrlægen fordi hendes patter nu er så store at ja de er størrer end en håndfuld og var begyndt at blive "lilla/blå" babu babu afsted fordi de troede det var brystbetændelse men men men der blev vi snydt næææ det var hendes kirtelvæv der er vokset fuldstændig sindsygt.
Det er SÅ sjældent set i så grelt et tilfælde smiley Problemet er at hun ikke kan tåle sin egen graviditet smiley og derfor skal have nogle meget specielle piller smiley

Og hun kan heller ikke tåle at vi sætter fødslen igang smiley For det stof der skal bruges kan hun heller ikke tåle smiley

En rigtig lorte situation smiley

Nogen der har prøvet noget ligende??

Det skal lige siges jeg er i tæt kontakt med dyrlægen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hævet kirtelvæv
Kommentér på:
Hævet kirtelvæv

Annonce