Hævet kirtelvæv {{forumTopicSubject}}
Hvis nogen husker spurgte jeg til råds herinde ang. vores hunkat der blev ved med at komme i løbetid efter at have rådført mig med dyrlægen valgte vi at få hende parret.
Det er så gjort og det gik fint efter 2 uger begyndte hendes patter at hæve til at starte med var de bare kirsebær- størrelse og jeg fik dyrlægen til at tjekke hende for jeg syntes det var meget tidligt.
Efter det er det hele bare blevet værrer og mandag kl 23 måtte jeg kører akut til dyrlægen fordi hendes patter nu er så store at ja de er størrer end en håndfuld og var begyndt at blive "lilla/blå" babu babu afsted fordi de troede det var brystbetændelse men men men der blev vi snydt næææ det var hendes kirtelvæv der er vokset fuldstændig sindsygt.
Det er SÅ sjældent set i så grelt et tilfælde Problemet er at hun ikke kan tåle sin egen graviditet og derfor skal have nogle meget specielle piller
Og hun kan heller ikke tåle at vi sætter fødslen igang For det stof der skal bruges kan hun heller ikke tåle
En rigtig lorte situation
Nogen der har prøvet noget ligende??
Det skal lige siges jeg er i tæt kontakt med dyrlægen
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
Mht. at hun blev ved med at komme i løbetid. Fik hun p-piller dengang eller?
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
I svære tilfælde er neutralisering eneste udvej.
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hendes - især de bagerste - patter var også blålige og håndfuld-store. De rørte næsten gulvet.
De var IKKE ømme.
Min dyrlæge sagde, jeg blot skulle tage det helt roligt, for det ville fortage sig, når hun havde født og killingerne var begyndt at die.
Det gjorde det også og hun fik ikke problemer med det senere.
maj 2007
feb 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
Dyrlægen mener ´hun overreagerer på progesteron.
Dolly Parton syndrom tsk tsk det var nu et fedt navn heheh og det passer bare SÅ godt
Men problemet er jo det IKKE er mælk men ren og skær kirtelvæv
maj 2007
PS: Mine dyrlæger er ret dygtige med eksperter på flere områder.
feb 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
Og så har de givet hende en pencillinkur for at sikre sig der ikke går betændelse i
Eiii syntes det er synd for missemor
maj 2007
Hævet kirtelvæv